Gå til innhold

Vil ut på byen i kveld, men har ingen venner :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden det er 17. mai og sånn god stemning kjenner jeg litt på det å ville dra ut i kveld og hygge meg. Jeg bor på en liten plass så her er jo ikke vanlig med sånn fyll (dagsfylla) osv hele dagen som i storbyene. Eneste er sånn kaffe og kake fra klokka 11-16, også ser man toget. Men

ikveld er utestedet her åpent og jeg vil jo skikkelig dra. Eneste som holder meg igjen er at jeg har ingen å gå ut med. Og jeg er og så redd for hva andre tenker om meg når de ser og tenker jeg sikkert er ensom. Jeg hater det!! Eneste som gjør at jeg ikke klarer å kose meg 100% er fordi jeg tenker for mye på hva andre måtte tenke. I tillegg vet/kjenner jeg endel som skal dit og det gjør det jo enda verre. Om alle var fremmede hadde det vært en annen sak, men når det er folk man kjenner og de ser du er alene. Kjipt å være ensom på slike dager som dette :( 

 

Hvordan moter jeg meg opp til dette?? Hva ville du gjort?

Jente 22 år

Anonymkode: 04479...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå ut! 🙂 har ofte gått ut alene, og jeg foretrekker det for å være ærlig. Orker ikke sånn vors og sånt, men går heller spontant ut når jeg får lyst. Gi deg seg litt selvtillit, og du vil helt sikkert komme i snakk med andre! Ikke tenk på hva andre må mene, jeg tror folk er rausere enn du frykter. Jeg har aldri en eneste gang blitt stående eller sittende alene. Ikke helt deg selv noe du har lyst til som er en mulighet. Ta sjansen og kos deg ! 

Anonymkode: 034e1...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå ut! 🙂 har ofte gått ut alene, og jeg foretrekker det for å være ærlig. Orker ikke sånn vors og sånt, men går heller spontant ut når jeg får lyst. Gi deg seg litt selvtillit, og du vil helt sikkert komme i snakk med andre! Ikke tenk på hva andre må mene, jeg tror folk er rausere enn du frykter. Jeg har aldri en eneste gang blitt stående eller sittende alene. Ikke helt deg selv noe du har lyst til som er en mulighet. Ta sjansen og kos deg ! 

Anonymkode: 034e1...6d2

Jo altså sånt varierer jo litt, hvor enn jeg går. Men dit jeg skal skal mange jeg kjenner. Er uansett redd for hva dem tenker at jeg går alene. Og ja jeg kommer jo alltid i prat med en eller annen kjekk fyr som sjekker meg opp. Men savner på det å ha venner å gå ut med...

ts

Anonymkode: 04479...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg i baren og slå av en prat med folk der.

Anonymkode: 89585...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, exictence skrev:

Tror alle har nok med å tenke på seg 

Sant nok, men bryr meg allrid for mye om hva folk tenker

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett deg i baren og slå av en prat med folk der.

Anonymkode: 89585...6de

Ikke dum idé, pleier å oppholde meg der så det enklere å komme i prat med noen

Ts

Anonymkode: 04479...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølelsen eller skammen(over ikke å ha venner f. eks) setter ofte griller i hodet på oss og får oss til å tro at vi ikke er gode nok og at andre tenker det samme. Ville tatt sjansen på å gått ut på byen og kanskje du får deg noen positive overraskelser. Prøv å senk skuldrene og la uroen bare være der mens du puster med magen. Husk at du også har noe å by på :)

Anonymkode: 7daca...3c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Gå ut, kos deg og ikke tenk på hva andre tenker. Tenk heller at andre får tenke hva faen de vil. Du er der for å kose deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det én dag i året som er fin til å gå ut alene er det jo 17.mai! Alle er i god stemning og godt humør. Siden der er noen kjente kan du jo først hilse på dem og ta en liten prat. Etterhvert finner du en plass i baren. Du kommer alltid i snakk med noen der. Smil og ta initiativ, så ordner det seg. Er du som meg, litt lettere stresset, så tar du en lille en for å finne roen og selvtilliten. Kos deg i kveld!

Anonymkode: 62586...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du, om noen kommenterer at du er alene, sier du bare at det ble en impulstur og at "de andre" var opptatt. Og så nevner du at du treffer jo ofte andre hyggelige folk når du er ute uansett. Så har du kanskje ordnet deg selskap.

Anonymkode: 62586...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...