Gå til innhold

Noen med god intuisjon / evner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vært lenge singel og skal på en stor sosial begivenhet (starten av juni). Lurer på om noen kan se om det skjer noe spennende, mtp på kjærlighetslivet mitt ?

Anonymkode: 73d05...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du treffer wn, at dere kommer til å fllrte, men usikker pp om det bare blir en sommerflørt, eller om du vil satse på han videre.. Ps er du lys.. 

Anonymkode: 1787c...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du treffer wn, at dere kommer til å fllrte, men usikker pp om det bare blir en sommerflørt, eller om du vil satse på han videre.. Ps er du lys.. 

Anonymkode: 1787c...e8f

Takk for svaret ditt! Hva er "wn" ? Håret mitt er blanding av blondt, brunette

Anonymkode: 73d05...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på de som tror det å ha evner innebærer å kunne vite alt som skjer i andres liv. Det er ikke sånn det funker. Jeg kan føle det før noe skjer med meg som f.eks vil såre meg, og har familiemedlem som føler det om andre blir skadet eller dør før det skjer, men det er ikke akkurat sånn at man ser inn i en spåkule og kan se andres liv. Jeg har aldri hørt om noen som faktisk kan det, og det tror jeg ikke det er noen som kan. Om du ønsker at det skal skje noe spennende i kjærlighetslivet ditt må du ta initiativ til det selv. 

Anonymkode: 420a0...bb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, vært lenge singel og skal på en stor sosial begivenhet (starten av juni). Lurer på om noen kan se om det skjer noe spennende, mtp på kjærlighetslivet mitt ?

Anonymkode: 73d05...8c1

Gir tilbakemelding!

Anonymkode: 73d05...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner meg ikke på de som tror det å ha evner innebærer å kunne vite alt som skjer i andres liv. Det er ikke sånn det funker. Jeg kan føle det før noe skjer med meg som f.eks vil såre meg, og har familiemedlem som føler det om andre blir skadet eller dør før det skjer, men det er ikke akkurat sånn at man ser inn i en spåkule og kan se andres liv. Jeg har aldri hørt om noen som faktisk kan det, og det tror jeg ikke det er noen som kan. Om du ønsker at det skal skje noe spennende i kjærlighetslivet ditt må du ta initiativ til det selv. 

Anonymkode: 420a0...bb7

Forstår men synes det er gøy å bli spådd😊 og enig, må selvfølgelig ta initiativ selv!

Anonymkode: 73d05...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! vil gjerne vite hvordan kjærlighetslivet mitt ser ut denne sommeren? Skjer det noe spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Takk for svaret ditt! Hva er "wn" ? Håret mitt er blanding av blondt, brunette

Anonymkode: 73d05...8c1

En.. 

Anonymkode: 1787c...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En.. 

Anonymkode: 1787c...e8f

klarer du å se eks. den første bokstaven i navnet til denne personen?

Anonymkode: 73d05...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. Er ikke god på slikt, men tror han har bokstaven E i navnet, og bare ett navn..?? 😇

Anonymkode: 1787c...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 14.43, Hellemelle88 skrev:

hei! vil gjerne vite hvordan kjærlighetslivet mitt ser ut denne sommeren? Skjer det noe spennende?

Nei!

Anonymkode: b5079...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.5.2019 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Hei, vært lenge singel og skal på en stor sosial begivenhet (starten av juni). Lurer på om noen kan se om det skjer noe spennende, mtp på kjærlighetslivet mitt ?

Anonymkode: 73d05...8c1

Det sker,hvis du slapper av og tar det som det kommer. Med stress og forventninger,behøver en ikke spå. Men det gør jeg alligevel! Solo,Briller,Noget med en Kylling. Håber du finner hva du leder etter😊

Anonymkode: b5079...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at du treffer 'den rette' der bare fordi at du, med dette, virker å være veldig søkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj.. Er ikke god på slikt, men tror han har bokstaven E i navnet, og bare ett navn..?? 😇

Anonymkode: 1787c...e8f

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sker,hvis du slapper av og tar det som det kommer. Med stress og forventninger,behøver en ikke spå. Men det gør jeg alligevel! Solo,Briller,Noget med en Kylling. Håber du finner hva du leder etter😊

Anonymkode: b5079...3eb

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare! Blir veldig spennende ja, skal se etter en E, briller og kyllingen 😄 og du har rett, må prøve å senke forventningene 

Anonymkode: 73d05...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...