AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #301 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg var altfor liten og snek meg til å se Detektimen "Helmer og Sigurdsson", uten at mine foreldre visste om det. Har fremdeles mareritt om en hånd som stikker opp sementgulvet. K54 år Anonymkode: 1ab4b...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 19. mars 2023 #302 Del Skrevet 19. mars 2023 Twin Peaks! Grøsser ennå hver gang Bob dukker opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #303 Del Skrevet 19. mars 2023 Cocoon😵💫 handlet om eldre folk som la seg inn i utenomjordiske egg, så fikk de ny energi. De var vel egentlig aliens da Anonymkode: 0b6e2...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. mars 2023 #304 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 16.5.2019 den 13.08): Hvilke filmer skremte deg i barndommen din som du i dag fortsett kan være redd for som voksen? Anonymkode: ac5af...933 Poltergeist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 19. mars 2023 #305 Del Skrevet 19. mars 2023 The Blair Witch Project 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkefrue Skrevet 19. mars 2023 #306 Del Skrevet 19. mars 2023 Så Poltergeist i smug på storesøster sitt rom da jeg var 8 eller 9 år. Angrer den dag i dag 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 19. mars 2023 #307 Del Skrevet 19. mars 2023 Nokia skrev (1 time siden): Noen som har sett Brødrene Dahl? Og husker scenen med maleriet der øynene beveget seg?? Skikkelig skummelt! Og Malstrøm, påskekrim da jeg var liten. De dukkene - det var så creepy! (jeg var jo egentlig altfor liten til å se noe sånt....) Min sønn ble livredd av "Happy feet" - tegnefilm om pingviner. Vi så ikke den komme! Ja, jeg husker øynene. Skummelt! Malstrøm hadde jeg glemt, husker nå jeg ble helt fiksert på de creepy dukkene. Likte serien kjempegodt! Kanskje derfor jeg liker filmene om Annabelle nå. Hadde sååå lyst på sånn dukke i originalstørrelse som noen skuespillere hadde med på premiéren. Den kostet visst omkring 10 000,- kr. om jeg husker riktig. Tenk å hatt en sånn sittende i godstolen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 19. mars 2023 #308 Del Skrevet 19. mars 2023 Enkefrue skrev (2 minutter siden): Så Poltergeist i smug på storesøster sitt rom da jeg var 8 eller 9 år. Angrer den dag i dag 🙈 Jeg stjal den av faren min, på VHS. Jeg bodde ikke sammen med ham. Så den masse ganger fordi den var så skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. mars 2023 #309 Del Skrevet 19. mars 2023 Mr Nelson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. mars 2023 #310 Del Skrevet 19. mars 2023 Callisto83 skrev (På 16.5.2019 den 14.39): Mysteriet med det levende lik. Det var attpåtil en krimserie for barn. Jeg hadde i flere år redsel for å finne en død greker i vannkanten hver gang jeg var ved stranda 😅 Det programmet syntes jeg var superspennende som liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #311 Del Skrevet 19. mars 2023 husker jeg synes the sixth sense var super skummel 😱 Anonymkode: b32dc...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 19. mars 2023 #312 Del Skrevet 19. mars 2023 (endret) Rock´n roll wolf. Omg.. The Julekalender Fragglene Hufsa.. Karius og Baktus Rex! Ei dame som skulle dusje og døde av støt i dusjen. __ I tillegg var det en film jeg så uten lov egentlig. Det var ei kvinne som var inni et sånt stort drivhus på et gartneri. Så knuste alle rutene og alt glasset falt på henne. Hun ble selvsagt blodig og døde. Endret 19. mars 2023 av shab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #313 Del Skrevet 19. mars 2023 -The Exorcist fra 1973 med Linda Blair. Var ca 16 år da jeg såg den. Den var grum😬 husker spesielt da hun stakk seg selv med kniv og spydde grønt🤮😂 -Nightmare on Elm Street og Hellnight var også fæle filmer😂 -jeg ser ikke skrekkfilm nå i voksen alder. Liker dem ikke. Husker at jeg såg Terminator alene da jeg var ca. 17-18 år. Syns den var ganske creepy men så "nytenkende". - dritgod film da. Anonymkode: 59997...e88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. mars 2023 #314 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg så En vampyrs bekjennelse i alt for ung alder (tror vi tyvlånte filmen som en storesøster hadde leid). Skikkelig mareritt etter den... Har sett den i voksen alder også, og ble selvsagt ikke like skremt. Men klarer ikke å like den som en bra film som så mange andre syns den er, etter mitt førsteinntrykk 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 23. mars 2023 #315 Del Skrevet 23. mars 2023 Det er vel absolutt ingenting som har skremt meg mer enn Hufsa i Mummidalen da jeg var barn. Hun har gitt meg mareritt,gitt. Og mummifilmer finnes det endel av så plutselig var hun på skjermen med de nesten like forferdelige Hattifnattene. Grøss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 23. mars 2023 #316 Del Skrevet 23. mars 2023 Gorgon vaktmester.😱-----🚑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 23. mars 2023 #317 Del Skrevet 23. mars 2023 Blindpassasjer. Grøss. Jeg var i barneskolealder da den kom på TV, og forstår den dag i dag ikke hvorfor jeg fikk se den. Fikk ellers aldri se noe som helst, jeg var sikkert sistemann i klassen som fikk se Derrick, liksom. Blindpassasjer var så skummel at jeg ikke turte å se den igjen før i fjor... Alt med gjenferd og sånt. Det skremmer forresten vettet av meg ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltampen Skrevet 23. mars 2023 #318 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 16.5.2019 den 13.24): Jurassic Park blant annet... Anonymkode: 97655...7e1 Ja fy flate. Det var jul, og vi barna plasserte oss oppe på rommet hos våre besteforeldre. Alt gikk bra frem til den lille øgle saken spruta blekkliknende greier på han store mannen. Takler fortsatt ikke dinosaurfilmer. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltampen Skrevet 23. mars 2023 #319 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 19.3.2023 den 13.52): -The Exorcist fra 1973 med Linda Blair. Var ca 16 år da jeg såg den. Den var grum😬 husker spesielt da hun stakk seg selv med kniv og spydde grønt🤮😂 -Nightmare on Elm Street og Hellnight var også fæle filmer😂 -jeg ser ikke skrekkfilm nå i voksen alder. Liker dem ikke. Husker at jeg såg Terminator alene da jeg var ca. 17-18 år. Syns den var ganske creepy men så "nytenkende". - dritgod film da. Anonymkode: 59997...e88 The exorcist var min første skrekkfilm. Var fjorten år. Nekter å se den igjen per dags dato. Fy flate for en film. Sov nesten ikke på tre måneder etterpå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. mars 2023 #320 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg husker ikke hva filmen heter, men det var et skip som hadde sunket, men utrolig nok hadde mange overlevd og skapt seg et liv under havoverflaten. Jeg husker ikke engang hva som skremte meg veldig med den filmen, men blir liksom kald innvendig når jeg tenker på den. Tror kanskje det var noe med hvordan de forhold seg til at mennesker døde. De kunne jo ikke begrave folk. Eller så rett og slett hvor klaustrofobisk liv det måtte være. Jeg hadde iallefall mareritt om den filmen lenge, og det er fremdeles ekkelt å tenke på den. Jeg må ha sett den filmen rundt 1985- 1987. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå