Gå til innhold

Sliten, overfølsom, og lei meg. Jeg trenger motivasjon.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har det vært mye som har skjedd i familien vår, og det hele toppet seg da mannen min ble skadet i en ulykke. Skaden er forsåvidt ikke så veldig alvorlig, men den er smertefull, og begrensende mtp hva han kan, og ikke kan, gjøre, så alt forefallende faller på meg.

I dag er det 16.mai, og jeg har en klar plan for hva jeg må prioritere for at det skal se pent ut på utsiden. (Barnetoget går forbi oss, og da er det greit at det ser rimelig ok ut).

Men i morges, mens jeg satt på utsiden med gjøremålslista mi, overhører jeg negative kommentarer om hva jeg burde gjøre med kantklipp, plenklipp, planting i bed, og mye av det jeg har planer om å gjøre i dag.

Jeg ble så provosert at jeg viste meg for de som sto der og baksnakket oss.  Jeg sa bare at "dagen er ikke over ennå", jeg var for sinna til å si noe mer.

Men nå har luften gått helt ut av meg! Jeg er sliten, lei meg, og har mistet helt lysten til å gjøre det pent ute.

Gi meg litt motivasjon, vær så snill.  

Anonymkode: c3978...4a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor du bryr deg om de som baksnakker. Du burde heller svart "Det er ikke deres sak hva jeg gjør med ute området mitt"

Anonymkode: 41920...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel for sent uansett, men jeg håper at du ikke slet deg ut med hagearbeid i går. Hva andre mener trenger du ikke å bry deg om. De fleste som går forbi legger ikke merke til hagen din uansett. Jeg hadde store planer om å klippe gresset og plante litt i går. Slik ble det ikke og det lever jeg godt med. Naboen har selvsagt ordnet alt helt nydelig og det er litt kontrast mellom hagene våre.... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk oppfører seg slik. Har de virkelig ikke bedre ting å bruke tiden sin på. 

Bra kommentar TS 👏👍

Anonymkode: 3b944...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...