Gå til innhold

Jeg er forelsket, men han vil ikke ha meg :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faen! Jeg er så fortvilet! Har i fler måneder datet en mann. Ting har gått sakte fremover, men plutselig small følelsene mine til- helt ut av det blå. Han er dessverre ikke på samme bølgelengde som meg, og ønsker ikke satse på meg. Dette kom litt som et slag i trynet, da vi for ikke lenge siden snakket om vi var klare for å bli et par eller ikke. Da var dessverre ikke jeg klar. 

Dette gjør så vondt. 

Anonymkode: d7fc5...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer mange, gjerne mange ganger i livet. Ting løser seg..

Anonymkode: 5b944...bb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Vi er flere i samme situasjon. Det gjør forferdelig vondt akkurat nå. Prøv å ikke grave deg helt ned, tenk på de tingene som ikke var SÅ bra, finn på ting som gjør deg glad. Så vil det sakte men sikkert bli bedre, selv om det føles umulig akkurat nå 💔

Anonymkode: 2cfba...ec9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Alt virker sikkert håpløst og dritt akkurat nå, men tro meg, det går helt over. Lover❤️

Anonymkode: a385a...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i den situasjonen utallige ganger. Det er så jævlig, jeg vet det, men det GÅR OVER! Det som hjelper for meg er å slette dem fra alle sosiale medier så ingenting skal sprette opp i trynet mitt som omhandler ham. Jeg søker ham heller ikke opp og sender ikke melding. Det tar en stund, men det går over. 

Anonymkode: d3a58...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kommentarene her, lattis 😂😂 

Anonymkode: ea702...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...