AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #21 Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er blitt svært betatt av henne og kan derfor ikke fortelle min kone om det. Men jeg har ingen intensjon om å være utro. Vet heller ikke om denne kvinnen har følelser for meg. Endrer saken seg da? Uff. Anonymkode: 617fb...ce9 Å holde nær kontakt med noen du er betatt av, er på grensa, særlig hvis dette skjer i skjul for din kone. Fysisk kontakt rommer også mye når man er betatt. Jeg ville følt meg sveket om du var min mann. Anonymkode: e7d5b...976 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #22 Skrevet 16. mai 2019 Er dette utroskap? Traff ei dame i midten av tyve årene fra en nettside til lunsj i dag, hjemme hos henne. Har aldri truffet henne før, snakket med henne på snap en måneds tid hvor vi har delt våre fetisjer. Hun ønsker straff, jeg ønsker å straffe. (BDSM) Når jeg kom inn til henne så var hun iført morgenkåpe av silke. Siden vi aldri har pratet ansikt til ansikt tidligere så satte jeg meg ned på kjøkkenstolen hennes og tok en prat med henne. Hun var tydelig usikker, spent, og kåt... Etter 10 minutter ber jeg henne om å kle av seg foran meg, stelle seg på alle fire så jeg får se henne i denne posituren. Hun kler av seg, og steller seg på alle fire. Jeg gir henne en ball jeg har med meg som hun kan ha i munnen så hun ikke lager så mye lyder. Deretter går jeg bak henne, gir henne straff så rumpa blir lilla. Jeg rører ikke hennes vagina, anus eller bryster. Gir henne kun straff... Hun rører ikke min penis. Så, er dette utroskap? PS! Historien er faktisk sann. Har avtalt å treffe henne igjen en annen gang, litt usikker på om jeg skal gå løpet ut og la henne få suge meg, bruke leketøy på henne osv.. Men det er en annen historie, spørsmålet var om det som skjedde i dag var utroskap. Anonymkode: 41f50...420
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #23 Skrevet 16. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette utroskap? Traff ei dame i midten av tyve årene fra en nettside til lunsj i dag, hjemme hos henne. Har aldri truffet henne før, snakket med henne på snap en måneds tid hvor vi har delt våre fetisjer. Hun ønsker straff, jeg ønsker å straffe. (BDSM) Når jeg kom inn til henne så var hun iført morgenkåpe av silke. Siden vi aldri har pratet ansikt til ansikt tidligere så satte jeg meg ned på kjøkkenstolen hennes og tok en prat med henne. Hun var tydelig usikker, spent, og kåt... Etter 10 minutter ber jeg henne om å kle av seg foran meg, stelle seg på alle fire så jeg får se henne i denne posituren. Hun kler av seg, og steller seg på alle fire. Jeg gir henne en ball jeg har med meg som hun kan ha i munnen så hun ikke lager så mye lyder. Deretter går jeg bak henne, gir henne straff så rumpa blir lilla. Jeg rører ikke hennes vagina, anus eller bryster. Gir henne kun straff... Hun rører ikke min penis. Så, er dette utroskap? PS! Historien er faktisk sann. Har avtalt å treffe henne igjen en annen gang, litt usikker på om jeg skal gå løpet ut og la henne få suge meg, bruke leketøy på henne osv.. Men det er en annen historie, spørsmålet var om det som skjedde i dag var utroskap. Anonymkode: 41f50...420 Ikke hvis du er singel. Anonymkode: e7d5b...976 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #24 Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men herregud, mannen er jo straks 60! Hvilken risiko for utroskap er det da?? Anonymkode: fb4fb...b67 Hva??? Tenker du at han er klar for grava etter fylte 60? Anonymkode: 33bed...536 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #25 Skrevet 16. mai 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke hvis du er singel. Anonymkode: e7d5b...976 Har jeg ikke vært på haugevis av år. Mann i sin beste alder, 40 pluss Anonymkode: 41f50...420
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #26 Skrevet 16. mai 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jeg ikke vært på haugevis av år. Mann i sin beste alder, 40 pluss Anonymkode: 41f50...420 Hadde vedkommende som du er i et forhold med reagert om hun hadde vært tilskuer til «opptredenen» du beskriver? Hadde hun følt seg sveket? Tråkket på? Hvis ja, så er det du nok utro. Hvis ikke, ja så befinner du deg nok i et åpent forhold, ergo alles gut. Anonymkode: 40a6b...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #27 Skrevet 16. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vedkommende som du er i et forhold med reagert om hun hadde vært tilskuer til «opptredenen» du beskriver? Hadde hun følt seg sveket? Tråkket på? Hvis ja, så er det du nok utro. Hvis ikke, ja så befinner du deg nok i et åpent forhold, ergo alles gut. Anonymkode: 40a6b...9c4 Er det ikke irrelevant i denne sammenheng. Teknisk sett så har ikke kjønnsorganer blitt tilfredsstilt, så da ansees det kun som emosjonell utroskap. Anonymkode: 41f50...420
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #28 Skrevet 16. mai 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke irrelevant i denne sammenheng. Teknisk sett så har ikke kjønnsorganer blitt tilfredsstilt, så da ansees det kun som emosjonell utroskap. Anonymkode: 41f50...420 Det du beskriver er overhodet ikke det jeg ser på som emosjonell utroskap, men kåtskap, et seksuelt møte - og ja - ren, skjær utroskap. Selv om «kjønnsorganer ikke er blitt tilfredsstilt». Akkurat som om det er det eneste som definerer utroskap. Anonymkode: 40a6b...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #29 Skrevet 16. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prater med ei dame et par ganger i uken på telefon. Hun går gjennom en tøff periode og snakker med meg om det. Jeg lytter og er der for henne. Trøster. Når vi sees er det klem. Ikke noe mer. Har strøket henne på kinnet en gang. Er gift. Er dette utroskap? Mann 59 Anonymkode: 617fb...ce9 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er blitt svært betatt av henne og kan derfor ikke fortelle min kone om det. Men jeg har ingen intensjon om å være utro. Vet heller ikke om denne kvinnen har følelser for meg. Endrer saken seg da? Uff. Anonymkode: 617fb...ce9 Men hun sa jo «det er deg jeg vil ha» før du strøk henne på kinnet? (KG glemmer aldri) Du forventer diplom for å ikke ligge med henne, men sannheten er at hode, hjerte og pikk er langt mer opptatt av henne enn kona. Samme om du kaller det utroskap eller ikke, er det svik, tillitsbrudd og noe som sikkert hadde knust kona om hun visste...? Jeg kan godt forstå utroskap, for følelser og situasjoner kan oppstå når man minst venter det, men du må i det minste slutte å juge til du tror på det selv. Anonymkode: 576e1...170 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #30 Skrevet 16. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jeg ikke vært på haugevis av år. Mann i sin beste alder, 40 pluss Anonymkode: 41f50...420 Og du holder bdsm-møtet skjult for den du er sammen med? Utroskap. Skjer det åpent? Avtale om at sånt er ok/dere har et åpnet forhold? Såklart ikke tillitsbrudd. Anonymkode: e7d5b...976
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå