Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvor går din grense for utroskap? Samleie og sex? Kyss? Kyss på kinnet? Fantasier om en annen? Tanker? Følelser? Nakent samvær uten kroppskontakt (som på en nudiststrand)? Kjærtegn uten at det fører til noe mer? Og er det lettere å akseptere det om man var beruset? Spontan uten å ha planlagt det? Flyttes grensene dine om du får følelser om vedkommende? En venn som plutselig blir mer enn en venn...

Endret av reiseglad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En grei regel for meg

Stil spm: er dette noe du uten problem kan gjøre foran partneren din? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min grense for utroskap er når min kjæreste trenger å skjule noe for meg. 

F eks meldinger, chatting eller mye samtaler med en kvinnelig kollega f eks er for meg også utroskap om han føler han må skjule det. 

Anonymkode: 85c4a...63b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig med hun over. Hvis du gjør noe du ikke vil at partneren din skal vite om har du tråkket over grensa. Det kan være alt fra flørtende meldinger med en venninne til sex

Anonymkode: 19863...1ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Intensjoner om samleie, klining og klåing av seksuell art. Fantasier og lett flørting ser jeg på som helt vanlig.

Anonymkode: d90aa...918

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kyss på munnen og å dele romantiske/seksuelle følelser og fantasier med andre enn oss to.

Ingen av oss er foreløpig naturister. Å se på masse nakne folk er ikke nødvendigvis så sexy heller. Jeg hadde nok ikke villet gjøre det heller da jeg får mer enn nok oppmerksomhet med klær på.

Anonymkode: e7d5b...976

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min grense for utroskap er når min kjæreste trenger å skjule noe for meg. 

F eks meldinger, chatting eller mye samtaler med en kvinnelig kollega f eks er for meg også utroskap om han føler han må skjule det. 

Dette. Pluss;

Du er allerede utro når du er på utkikk etter "noe bedre", flørter med kolleger ol i hensikt om å "se om dette er noe å satse på istedet for det jeg har" type tanker

• Liker 5
Skrevet

Om man ikke hadde gjort samme handling om partneren hadde fått vite om det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å skjule at man har kjæreste for å holde muligheten åpne. 

Å flørte på nett. Kommentere og like andre damer sine bilder. 

Å skrive, chatte, snakke med andre damer bak ryggen til kjæresten.

Å henge på tinder og andre dating-apper. 

Å treffe, besøke eller oppsøke andre damer i skjul.

Og selvfølgelig, kysse, kline, alle former go sex.

Anonymkode: 9d7ec...f4f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var like ille med en fyllasex, som et forhold som har bygd seg opp og så gått på en smell og hatt sex. Begge deler uplanlagt. Nr 1,for det betyr at han kunne hatt sex med en hvem som helst. Altså, ødelegge forholdet vårt for en hvem som helst, sier noe om verdien på forholdet. At han lot følelser blomstre opp uten å ta avstand, så han til slutt hadde sex med henne er mer en situasjon han kunne lært av. 

Hadde han derimot holdt på med henne, igjen og igjen hadde jeg aldri tilgitt han. 

Men også å formulere seg, med halve sannheter, så jeg ikke skal få vite hele sannheten er et svik. Ikke utroskap, men et svik. Og det kan være like tillitsødeleggende. 

Anonymkode: 62edc...665

Skrevet

Min regel er at man ikke skal gjøre noe som man ikke ville gjort om kjæresten din stod noen meter unna og så på. Ingen lyssky aktiviteter som man holder skjult fordi man vet at partneren hadde reagert. Det kan være mye forskjellig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prater med ei dame et par ganger i uken på telefon. Hun går gjennom en tøff periode og snakker med meg om det. Jeg lytter og er der for henne. Trøster. Når vi sees er det klem. Ikke noe mer. Har strøket henne på kinnet en gang. 

Er gift. 

Er dette utroskap?

Mann 59

Anonymkode: 617fb...ce9

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prater med ei dame et par ganger i uken på telefon. Hun går gjennom en tøff periode og snakker med meg om det. Jeg lytter og er der for henne. Trøster. Når vi sees er det klem. Ikke noe mer. Har strøket henne på kinnet en gang. 

Er gift. 

Er dette utroskap?

Mann 59

Nei, så lenge dine intensjoner er slik du beskriver, samt at dette er noe som du ikke skjuler for partneren din. 

Anonymkode: 40a6b...9c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantasier og lett flørting ser jeg på som helt vanlig.

Anonymkode: d90aa...918

Ikke i mitt forhold i hvertfall! Det er over min grense. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er gift. 

Er dette utroskap?

Mann 59

For min del hadde dette vært uakseptabelt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, så lenge dine intensjoner er slik du beskriver, samt at dette er noe som du ikke skjuler for partneren din. 

Jeg er blitt svært betatt av henne og kan derfor ikke fortelle min kone om det. Men jeg har ingen intensjon om å være utro. Vet heller ikke om denne kvinnen har følelser for meg. Endrer saken seg da? Uff.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uff. Og det skrev du før jeg innrømmer at jeg er betatt. Uff.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud, mannen er jo straks 60! Hvilken risiko for utroskap er det da??

Anonymkode: fb4fb...b67

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten hva i dette er uakseptabelt? At jeg prater med henne eller at jeg har gitt henne en klem og kos på kinnet?

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er blitt svært betatt av henne og kan derfor ikke fortelle min kone om det. Men jeg har ingen intensjon om å være utro. Vet heller ikke om denne kvinnen har følelser for meg. Endrer saken seg da? Uff.

Ja, da beveger du deg inn på et område som i hvert fall ikke omfatter lojalitet og respekt for din kone. Om du mener at din kone betyr noe for deg, bør du avslutte din «trøst», «snakk», «klem» og «stryk på kinnet» med den andre damen straks da det verken er vennskapelig eller uskyldig.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...