reiseglad Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 (endret) Hvor går din grense for utroskap? Samleie og sex? Kyss? Kyss på kinnet? Fantasier om en annen? Tanker? Følelser? Nakent samvær uten kroppskontakt (som på en nudiststrand)? Kjærtegn uten at det fører til noe mer? Og er det lettere å akseptere det om man var beruset? Spontan uten å ha planlagt det? Flyttes grensene dine om du får følelser om vedkommende? En venn som plutselig blir mer enn en venn... Endret 15. mai 2019 av reiseglad
Trude.lutt Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 En grei regel for meg Stil spm: er dette noe du uten problem kan gjøre foran partneren din? 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 Min grense for utroskap er når min kjæreste trenger å skjule noe for meg. F eks meldinger, chatting eller mye samtaler med en kvinnelig kollega f eks er for meg også utroskap om han føler han må skjule det. Anonymkode: 85c4a...63b 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #4 Skrevet 16. mai 2019 Enig med hun over. Hvis du gjør noe du ikke vil at partneren din skal vite om har du tråkket over grensa. Det kan være alt fra flørtende meldinger med en venninne til sex Anonymkode: 19863...1ef 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #5 Skrevet 16. mai 2019 Intensjoner om samleie, klining og klåing av seksuell art. Fantasier og lett flørting ser jeg på som helt vanlig. Anonymkode: d90aa...918 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #6 Skrevet 16. mai 2019 Kyss på munnen og å dele romantiske/seksuelle følelser og fantasier med andre enn oss to. Ingen av oss er foreløpig naturister. Å se på masse nakne folk er ikke nødvendigvis så sexy heller. Jeg hadde nok ikke villet gjøre det heller da jeg får mer enn nok oppmerksomhet med klær på. Anonymkode: e7d5b...976
Coronas Skrevet 16. mai 2019 #7 Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min grense for utroskap er når min kjæreste trenger å skjule noe for meg. F eks meldinger, chatting eller mye samtaler med en kvinnelig kollega f eks er for meg også utroskap om han føler han må skjule det. Anonymkode: 85c4a...63b Dette. Pluss; Du er allerede utro når du er på utkikk etter "noe bedre", flørter med kolleger ol i hensikt om å "se om dette er noe å satse på istedet for det jeg har" type tanker 5
Tran09 Skrevet 16. mai 2019 #8 Skrevet 16. mai 2019 Om man ikke hadde gjort samme handling om partneren hadde fått vite om det. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #9 Skrevet 16. mai 2019 Å skjule at man har kjæreste for å holde muligheten åpne. Å flørte på nett. Kommentere og like andre damer sine bilder. Å skrive, chatte, snakke med andre damer bak ryggen til kjæresten. Å henge på tinder og andre dating-apper. Å treffe, besøke eller oppsøke andre damer i skjul. Og selvfølgelig, kysse, kline, alle former go sex. Anonymkode: 9d7ec...f4f 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #10 Skrevet 16. mai 2019 Jeg hadde syntes det var like ille med en fyllasex, som et forhold som har bygd seg opp og så gått på en smell og hatt sex. Begge deler uplanlagt. Nr 1,for det betyr at han kunne hatt sex med en hvem som helst. Altså, ødelegge forholdet vårt for en hvem som helst, sier noe om verdien på forholdet. At han lot følelser blomstre opp uten å ta avstand, så han til slutt hadde sex med henne er mer en situasjon han kunne lært av. Hadde han derimot holdt på med henne, igjen og igjen hadde jeg aldri tilgitt han. Men også å formulere seg, med halve sannheter, så jeg ikke skal få vite hele sannheten er et svik. Ikke utroskap, men et svik. Og det kan være like tillitsødeleggende. Anonymkode: 62edc...665
Million Skrevet 16. mai 2019 #11 Skrevet 16. mai 2019 Min regel er at man ikke skal gjøre noe som man ikke ville gjort om kjæresten din stod noen meter unna og så på. Ingen lyssky aktiviteter som man holder skjult fordi man vet at partneren hadde reagert. Det kan være mye forskjellig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #12 Skrevet 16. mai 2019 Jeg prater med ei dame et par ganger i uken på telefon. Hun går gjennom en tøff periode og snakker med meg om det. Jeg lytter og er der for henne. Trøster. Når vi sees er det klem. Ikke noe mer. Har strøket henne på kinnet en gang. Er gift. Er dette utroskap? Mann 59 Anonymkode: 617fb...ce9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #13 Skrevet 16. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prater med ei dame et par ganger i uken på telefon. Hun går gjennom en tøff periode og snakker med meg om det. Jeg lytter og er der for henne. Trøster. Når vi sees er det klem. Ikke noe mer. Har strøket henne på kinnet en gang. Er gift. Er dette utroskap? Mann 59 Anonymkode: 617fb...ce9 Nei, så lenge dine intensjoner er slik du beskriver, samt at dette er noe som du ikke skjuler for partneren din. Anonymkode: 40a6b...9c4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #14 Skrevet 16. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fantasier og lett flørting ser jeg på som helt vanlig. Anonymkode: d90aa...918 Ikke i mitt forhold i hvertfall! Det er over min grense. Anonymkode: 85c4a...63b 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #15 Skrevet 16. mai 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prater med ei dame et par ganger i uken på telefon. Hun går gjennom en tøff periode og snakker med meg om det. Jeg lytter og er der for henne. Trøster. Når vi sees er det klem. Ikke noe mer. Har strøket henne på kinnet en gang. Er gift. Er dette utroskap? Mann 59 Anonymkode: 617fb...ce9 For min del hadde dette vært uakseptabelt. Anonymkode: 85c4a...63b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #16 Skrevet 16. mai 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, så lenge dine intensjoner er slik du beskriver, samt at dette er noe som du ikke skjuler for partneren din. Anonymkode: 40a6b...9c4 Jeg er blitt svært betatt av henne og kan derfor ikke fortelle min kone om det. Men jeg har ingen intensjon om å være utro. Vet heller ikke om denne kvinnen har følelser for meg. Endrer saken seg da? Uff. Anonymkode: 617fb...ce9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #17 Skrevet 16. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For min del hadde dette vært uakseptabelt. Anonymkode: 85c4a...63b Uff. Og det skrev du før jeg innrømmer at jeg er betatt. Uff. Anonymkode: 617fb...ce9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #18 Skrevet 16. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For min del hadde dette vært uakseptabelt. Anonymkode: 85c4a...63b Men herregud, mannen er jo straks 60! Hvilken risiko for utroskap er det da?? Anonymkode: fb4fb...b67
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #19 Skrevet 16. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del hadde dette vært uakseptabelt. Anonymkode: 85c4a...63b Forresten hva i dette er uakseptabelt? At jeg prater med henne eller at jeg har gitt henne en klem og kos på kinnet? Anonymkode: 617fb...ce9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #20 Skrevet 16. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er blitt svært betatt av henne og kan derfor ikke fortelle min kone om det. Men jeg har ingen intensjon om å være utro. Vet heller ikke om denne kvinnen har følelser for meg. Endrer saken seg da? Uff. Anonymkode: 617fb...ce9 Ja, da beveger du deg inn på et område som i hvert fall ikke omfatter lojalitet og respekt for din kone. Om du mener at din kone betyr noe for deg, bør du avslutte din «trøst», «snakk», «klem» og «stryk på kinnet» med den andre damen straks da det verken er vennskapelig eller uskyldig. Anonymkode: 40a6b...9c4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå