Gå til innhold

Kjenne igjen anonym TS

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om 3 siffer.... TRE....

Anonymkode: 134bd...719

Ja men når det er mange sider med innlegg så er det trøblete å holde styr på det. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ts du svarer her.

Anonymkode: 446dc...d80

Hei TS :nissevink:

Jeg er også TS (tørr sofa)

Anonymkode: 5e90d...86a

• Liker 3
Gjest loveli
Skrevet

Jeg følger ofte tråder over flere dager. Jepp, så teit er jeg. Og jeg kommer ofte inn på side 4, 10 eller 20 etterhvert som dagene går. Da er det dritkjipt at jeg ikke husker alle anonymkodene på alle TS-er i alle trådene jeg følger med på.

Da må jeg ofte, hvis det er viktig å vite hvem TS er fordi jeg vil vite hva hen skriver i tråden videre, klikke meg fra siden jeg er på - inn på side 1 - titte på anonymkodene til TS - og så gå tilbake til den siden jeg var på.

Hadde vært enklere om TS bare hadde en stjerne eller noe annet som kjennetegn i postene sine, så slapp man å klikke så mye for å finne det ut...

Enig med TS her altså!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ts du svarer her.

Ser det nå. Det viser bare at hvem som helst kan gi seg ut for å være TS.

Anonymkode: bdf2f...c1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg var borti en tråd der tre forskjellige ABere hadde svært like 3 siste siffer, så de ble glatt forvekslet mange ganger...

Anonymkode: 5e90d...86a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hender faktisk en gang i blant at to AB-koder kan ha de tre sifrene like mens resten av koden er forskjellig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flott forslag, TS!

Skjønner ikke hvorfor folk hisser seg opp over det, - er jo ikke deres problem å få det til! Burde være mulig for de som lager layouten her.

Anonymkode: 70181...387

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gi ts et lit symbol, en rød prikk eller noe. 

Anonymkode: e7545...044

• Liker 4
Skrevet

Var jo faktisk ikke så dum tanke. Kanskje TS/OP kunne harr en egen farge eller ramme? Uansett nick eller AB-kode. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Var en tråd for en god stund siden hvor det var to ab mef tilsynelatende lik ab-kode. 

Anonymkode: 6efb8...83a

• Liker 3
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Enig. Hadde vært kjempepraktisk! 

AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg skjønner ikke at det er mulig å bli hissig over dette her! :laugh: Det er jo nesten litt underholdende, akkurat som om det er deres oppgave å få dette i boks. Bare ta det med ro dere; puss sølvet til bunaden, kjøp inn pølser og pølsebrød, kost støv av tven deres - det kommer til å gå bra. Ingen grunn til å så sterke meninger mot dette her. 

Anonymkode: 60a43...93f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Var en tråd for en god stund siden hvor det var to ab mef tilsynelatende lik ab-kode. 

Anonymkode: 6efb8...83a

Tilsynelatende er vel stikkordet her...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jo hodene deres det er noe kluss med, hvis dere av forskjellige årsaker ikke klarer eller gidder å huske, eller bruke LITT energi på anonymkodene, så får det være deres problem, tenker jeg.

Som utdannet innen menneske-maskin-interaksjon synes jeg svarene dine er svært festlige 😂 man skal ta hensyn til alle grupper når man utformer grensesnitt for hele Norges befolkning. Ts sitt forslag er spot on.

Anonymkode: 9ed0e...4da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det enkleste er om TS signerer som TS. Jeg gjør det. En sjelden gang skaper jeg kaos ved å glemme om jeg er anonym eller ikke. En gang har jeg også utilsiktet brukt en annen bruker (Jeg har en bruker for seksualitetsforumet og en for de andre.) Hvis jeg signerer med TS forstår folk hvem jeg er selv om jeg plutselig er anonym.

Anonymkode: d8fb5...881

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det enkleste er om TS signerer som TS. Jeg gjør det. En sjelden gang skaper jeg kaos ved å glemme om jeg er anonym eller ikke. En gang har jeg også utilsiktet brukt en annen bruker (Jeg har en bruker for seksualitetsforumet og en for de andre.) Hvis jeg signerer med TS forstår folk hvem jeg er selv om jeg plutselig er anonym.

Hvorfor er det enklere at brukeren manuelt må skrive inn TS ved hvert eneste innlegg, enn at det kan ligge en kode i systemet som gjør TS mer gjenkjennelig? Hvordan kan det være enklere for deg?

Anonymkode: 25f29...269

• Liker 4
Skrevet

Bra forslag. Jeg gidder knapt å lese tråder med anonym ts og haugevis av anonyme svar. Jeg gidder enda mindre å sjekke anonymkoder. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan det være enklere for deg enn at det f.eks. dukker opp en rød prikk hver gang trådstarter skriver noe i tråden?

Anonymkode: e7545...044

Skrevet
3 timer siden, Parkeringsvakt skrev:

Hadde vært fint om de anonyme kodene hadde ulike farger

Neon? 👏🏻😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...