Gå til innhold

Kjenne igjen anonym TS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir litt rart at noen få vil ha forandring fordi de ikke klarer det alle andre har klart år etter år. Det er bare å anstrenge seg litt, så klarer en å huske det hvis en vil. Dette er sagt i en god tone hvis noen skulle være i tvil. :fnise: 

Anonymkode: 36703...308

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Luna Llena said:

TS, kunne jo skrevet TS på slutten av innlegget? Da blir det lettere å holde styr på alle Anonyme...

Og plutselig er det en ANNEN anonym som skriver under med TS, hvis TS har forlatt tråden av diverse årsaker.

Alle kan skrive "Hilsen TS" i bunnen av innlegget, anonymkoden kan man ikke forandre.

Også har du noen ganger samme TS som svarer fra to forskjellige kontoer... Hvis de glemmer å logge seg ut fra trollekontoen sin, og slikt...

Anonymkode: 134bd...719

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også legge til at nye brukere gjerne ikke vet at man kan lese AB-koder, og heller ikke kjenner til rutinen ved å måtte signere innlegg med TS.

Og dere som foreslår å signere- dere sier jo indirekte at dere vil ha en måte som gjør det lettere å kjenne igjen trådstarter. Å alltid måtte signere kan man fort glemme, og noe som er innebygd i systemet ville gjort at man slapp dette.

Anonymkode: 25f29...269

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og plutselig er det en ANNEN anonym som skriver under med TS, hvis TS har forlatt tråden av diverse årsaker.

Alle kan skrive "Hilsen TS" i bunnen av innlegget, anonymkoden kan man ikke forandre.

Også har du noen ganger samme TS som svarer fra to forskjellige kontoer... Hvis de glemmer å logge seg ut fra trollekontoen sin, og slikt...

Anonymkode: 134bd...719

Skjønner hva du tenker, men tror helt ærlig at det scenarioet du skisserer her aldri har skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir litt rart at noen få vil ha forandring fordi de ikke klarer det alle andre har klart år etter år. Det er bare å anstrenge seg litt, så klarer en å huske det hvis en vil. Dette er sagt i en god tone hvis noen skulle være i tvil. :fnise: 

Anonymkode: 36703...308

Men HVORFOR er du i mot en sånn forandring? Hvorfor er du i mot noe som kan gjøre det lettere? Kan du forklare det?

Anonymkode: 25f29...269

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vil også legge til at nye brukere gjerne ikke vet at man kan lese AB-koder, og heller ikke kjenner til rutinen ved å måtte signere innlegg med TS.

De lærer det fort, når de prøver å diskutere med seg selv i trådene sine.

Klassisk.

Anonymkode: 134bd...719

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Macro said:

Skjønner hva du tenker, men tror helt ærlig at det scenarioet du skisserer her aldri har skjedd :)

Det skjer støtt og stadig, både folk som utgir seg for å være ts langt ut i en tråd som ts selv har forlatt, og ts'er som har to forskjellige kontoer, og glemmer hvilken de har brukt i hvilken tråd.

Dette er daglig kost på KG.

Anonymkode: 134bd...719

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men HVORFOR er du i mot en sånn forandring? Hvorfor er du i mot noe som kan gjøre det lettere? Kan du forklare det?

Anonymkode: 25f29...269

Jeg har forklart det. Jeg husker det jeg skal huske og trenger ikke å forandre på noe. :) 

Anonymkode: 36703...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skjer støtt og stadig, både folk som utgir seg for å være ts langt ut i en tråd som ts selv har forlatt, og ts'er som har to forskjellige kontoer, og glemmer hvilken de har brukt i hvilken tråd.

Dette er daglig kost på KG.

Anonymkode: 134bd...719

Hmm. Har aldri sett det, men mulig du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har forklart det. Jeg husker det jeg skal huske og trenger ikke å forandre på noe. :) 

Anonymkode: 36703...308

Så man kan gjøre noe mer oversiktlig på forumet, men du er i mot fordi du klare deg fint? Har du skikkelige argumenter, eller?

Anonymkode: 25f29...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men HVORFOR er du i mot en sånn forandring? Hvorfor er du i mot noe som kan gjøre det lettere? Kan du forklare det?

Anonymkode: 25f29...269

Jeg vet om andre forum som istedenfor å gi anonyme brukere en kode med tall så får de et random navn som "Prikkete Hval", eller "Gul Genser", "Svermende Mår".

Samme konseptet, men med ord istedenfor tall.

Noen syns sikkert det er enklere, men så er det sikkert noen igjen som har lettere for tall enn ord.

Hvem skal man ta hensyn til?

Anonymkode: 134bd...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslaget trekkes pga mye motstand.

TS

Anonymkode: 1a323...160

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forslaget trekkes pga mye motstand.

TS

Anonymkode: 1a323...160

Lol 😛

Anonymkode: 25f29...269

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Ts skulle fått et tydelig symbol når hun/han svarer igjen. I tillegg skulle det vært tydeligere tegn på de forskjellige anonyme. Ikke så lett å huske ab03456, lettere om det er f eks et tegn eller et ordentlig ord. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, solmåneogstjerner said:

Helt enig. Ts skulle fått et tydelig symbol når hun/han svarer igjen. I tillegg skulle det vært tydeligere tegn på de forskjellige anonyme. Ikke så lett å huske ab03456, lettere om det er f eks et tegn eller et ordentlig ord. 

Det er snakk om 3 siffer.... TRE....

Anonymkode: 134bd...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om andre forum som istedenfor å gi anonyme brukere en kode med tall så får de et random navn som "Prikkete Hval", eller "Gul Genser", "Svermende Mår".

Samme konseptet, men med ord istedenfor tall.

Noen syns sikkert det er enklere, men så er det sikkert noen igjen som har lettere for tall enn ord.

Hvem skal man ta hensyn til?

Anonymkode: 134bd...719

Dette hørtes jo regelrett jævlig ut. Med tanke på hvor mange tråder man er innom i løpet av en KG-økt så hadde jeg slitt mellom å skille hvilke gule gensere jeg er enig/uenig med fra tråd til tråd😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forslaget trekkes pga mye motstand.

TS

Anonymkode: 1a323...160

Jeg synes forslaget ditt er bra.

Anonymkode: bdf2f...c1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol 😛

Anonymkode: 25f29...269

🤫

Anonymkode: 1a323...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes forslaget ditt er bra.

Anonymkode: bdf2f...c1c

Det er ikke ts du svarer her.

Anonymkode: 446dc...d80

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes forslaget ditt er bra.

Anonymkode: bdf2f...c1c

Ilustrert ved at en annen AB undertegnet med TS (uten å være TS). Beklager, men det viser jo poenget i praksis.

Anonymkode: 1a323...160

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...