Gå til innhold

Kjenne igjen anonym TS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og plutselig er det en ANNEN anonym som skriver under med TS, hvis TS har forlatt tråden av diverse årsaker.

Alle kan skrive "Hilsen TS" i bunnen av innlegget, anonymkoden kan man ikke forandre.

Også har du noen ganger samme TS som svarer fra to forskjellige kontoer... Hvis de glemmer å logge seg ut fra trollekontoen sin, og slikt...

Anonymkode: 134bd...719

Unnskyld at jeg spør, for det er OT, men har folk trollekontoer:overrasket:

:jolie:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS burde signere med TS.

Anonymkode: 6d452...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De lærer det fort, når de prøver å diskutere med seg selv i trådene sine.

Klassisk.

Anonymkode: 134bd...719

Hahaha, det er utrolig morsomt 😂 Hver gang 😂

Anonymkode: 923e5...d04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et godt forslag, TS. Klart det fungerer greit sånn det er nå, men kan ikke skjønne hvorfor så mange her vil tviholde på dette formatet når det kunne vært enda mer brukervennlig. Det plager da ingen om TS har et lite symbol ved sine innlegg? Eller om innleggene f.eks. har en tykkere ramme, eller en lys grå bakgrunn, så de skiller seg ut. Da kan man umiddelbart se om TS har oppdatert tråden - også om TS har glemt å signere med TS. What's not to like?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter også forslaget om å gjøre anonym trådstarter gjenkjennelig på et vis. 

Jeg følger gjerne med på mange forskjellige tråder over perioder på både dager og uker, pluss at jeg titter innom andre tråder utenom hver dag. Alle anonymkodene går totalt i surr for meg (og flere med meg) og om ikke trådstarter husker å signere med TS så blir det så fort kluss i tråden. Da blir det mindre interessant å følge trådene ettersom mange av innleggene plutselig blir misforståelser. 

Jeg bruker KG kun på mobil og syns det blir så mye jobb å gå frem og tilbake til side 1 for å sjekke koden i hver eneste tråd jeg følger. 

Dette er jo definisjonen på i-lands-problem, men om mange nok irriterer seg over det, så vil det vel være i nettsidens interesse å gjøre det mer brukervennlig? 

Anonymkode: 233fe...9b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et forslag til endring av forumet, men vil ikke skrive tråd riktig sted, for der kan man ikke være anonym. Men poenget med tråden:

Her på KG må man lese AB-koder for å kjenne igjen hvem man snakker med i hver tråd. Dette er greit nok, men kan være ekstra kinkig om TS også er anonym. Ville det ikke være en idé at den anonyme trådstarteren får et slags symbol ved innleggene sine, slik at det blir lett å se når TS svarer i tråden sin? Spesielt om tråden blir veldig lang hadde dette vært mye bedre for forumet, tenker jeg. 

Hva syns dere?

Anonymkode: 25f29...269

Hvorfor var det så dødssviktig for deg å lage denne tråden anonym?

Anonymkode: 3dffd...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var det så dødssviktig for deg å lage denne tråden anonym?

Anonymkode: 3dffd...e3c

Fordi jeg liker å skrive som anonym. 

Hvorfor så dødsviktig for deg å svare meg som anonym?

Anonymkode: 25f29...269

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
På 15.5.2019 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har et forslag til endring av forumet, men vil ikke skrive tråd riktig sted, for der kan man ikke være anonym. Men poenget med tråden:

Her på KG må man lese AB-koder for å kjenne igjen hvem man snakker med i hver tråd. Dette er greit nok, men kan være ekstra kinkig om TS også er anonym. Ville det ikke være en idé at den anonyme trådstarteren får et slags symbol ved innleggene sine, slik at det blir lett å se når TS svarer i tråden sin? Spesielt om tråden blir veldig lang hadde dette vært mye bedre for forumet, tenker jeg. 

Hva syns dere?

Anonymkode: 25f29...269

Smart!

Anonymkode: f429e...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ett slags opplegg med farge-koder kan jo væe en god ide her. Spørsmålet er om de som styrer og steller med forumet her gidder å fikse noe sånn.         

For eksempel at Tråd-starter får en grønn AB-kode. Person A får kanskje en lilla kode. Person B får en oransje kode. Og så videre. Dersom tråd-starter dukker opp flere ganger i denne tråden sin, så kan alle andre selvfølgelig enkelt oppdage dette på de forskjellige farge-kodene her.                                                                

Anonymkode: abe05...3d7

Blir jo litt vanskelig når tråden blir lang nok og alle må prøve å skille mellom blåfiolett, purpur, indigo og kornblå. Siden det ikke er så himla mange farger.

Anonymkode: e7d07...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ett slags opplegg med farge-koder kan jo væe en god ide her. Spørsmålet er om de som styrer og steller med forumet her gidder å fikse noe sånn.         

For eksempel at Tråd-starter får en grønn AB-kode. Person A får kanskje en lilla kode. Person B får en oransje kode. Og så videre. Dersom tråd-starter dukker opp flere ganger i denne tråden sin, så kan alle andre selvfølgelig enkelt oppdage dette på de forskjellige farge-kodene her.                                                                

Anonymkode: abe05...3d7

Nei, det blir for rotete. Det viktigste er å vite hvem TS er. Men som det blir foreslått her - en stjerne ved TS,  eller at bakgrunnen til TS' innlegg er skravert for eksempel. Det hadde gjort ting enklere, for det er ikke til å stikke under en stol at anonymfunskjonen blir flittig brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært noe lignende som det de bruker på Freak, anonyme brukere får et fiktivt brukernavn og avataren blir merket med trådstarter når de svarer i tråden.

Abbruker.jpg.5578b31a3877f117bcad7b50e0359285.jpg

 

Anonymkode: 784b9...880

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 16.55, AnonymBruker skrev:

Enig. I tråder med mange svar, hvor ts ikke skriver at det er ts i svarene, blir det fort kluss.

Anonymkode: 82a40...b1c

Ts her: ja det er det jeg mener! Noen ganger er det også folk som utgir seg for å være ts av en merksnodig grunn og da er forvirringen komplett

Anonymkode: 5fad7...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her igjen. Mista innloggingen min så måtte logge på med ny bruker 

Anonymkode: 5fad7...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...