Gå til innhold

Ekskjæreste er unormalt snill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt mellom meg og min eks for 7 måneder siden. Han er unormalt snill med meg etter dette, noe han ikke var i forholdet. Han snakker aldri om bruddet men tar ofte kontakt og prøver å finne grunner til å møtes. Forholdet ble slutt da han var opptatt av andre jenter og løy om dette. Jeg var mye sjalu og han klandret meg men innrømmet ting tilslutt. Han var den som endet det. Er han så snill for han har funnet seg en ny? Han er fortsatt på tinder, ville han vært det om han hadde en annen og ville han tatt kontakt og sendt hjerter? Jeg elsker han fortsatt, til tross for all dritten. Har vært konstant lei meg i 1 år nå og blir aldri ferdig med han. Tørr ikke spørre da han bare blir sint.

Anonymkode: c2a62...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste setningen din mener jeg viser at du har det bedre uten han. Hva er grunnen til at du har vært trist så lenge? Har dere vært uten kontakt noe av denne perioden?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han flørter med mange jenter og liker ha mange på kroken som han kan ha sex med når han føler for det. Han håper vel å få deg til sengs igjen etterhvert

Anonymkode: 6e5f4...aec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger dere sammen fortsatt?

Anonymkode: 71a75...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bumblebeee skrev:

Siste setningen din mener jeg viser at du har det bedre uten han. Hva er grunnen til at du har vært trist så lenge? Har dere vært uten kontakt noe av denne perioden?

Vi har vært uten kontakt i 4 måneder og så hverandre igjen for 3 uker siden, etter dette har kontakten vært veldig mye på. 

Anonymkode: c2a62...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger dere sammen fortsatt?

Anonymkode: 71a75...210

Nei, han flørter men han vet at han får ikke ligge med meg når det er slutt så tror ikke han vil prøve på dette. Er ganske sta 

Anonymkode: c2a62...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han flørter med mange jenter og liker ha mange på kroken som han kan ha sex med når han føler for det. Han håper vel å få deg til sengs igjen etterhvert

Anonymkode: 6e5f4...aec

Men om han er med en så vet jeg hvem hun er og da er dette en fast jente. Når vi ble sammen sa han at han hadde hatt sex me få og ligger med de han har følelser for 

Anonymkode: c2a62...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bumblebeee skrev:

Siste setningen din mener jeg viser at du har det bedre uten han. Hva er grunnen til at du har vært trist så lenge? Har dere vært uten kontakt noe av denne perioden?

Var forresten trist grunnet alle løgner og at jeg klandret meg selv for å ikke stole på han eller tro på han når jeg egentlig hadde bevis. Jeg elsket han og prøvde å snu hjernen min om til alle mulige grunner for at det jeg så kunne vært en feil, og at han snakket sant. Han tok ikke hensyn til følelsene mine og prioriterte meg ikke. Dette var siste halvåret av forholdet, før dette var han god som gull

Anonymkode: c2a62...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som vet hva jeg bør gjøre eller hva det kan skyldes at han er så snill plutselig og ønsker å møte meg? Er veldig forvirret, og vet ikke om jeg bør si noe til han eller spørre? Hva kan være grunnen?

Anonymkode: c2a62...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen flere som vet hva jeg bør gjøre eller hva det kan skyldes at han er så snill plutselig og ønsker å møte meg? Er veldig forvirret, og vet ikke om jeg bør si noe til han eller spørre? Hva kan være grunnen?

Anonymkode: c2a62...916

Han liker deg, og er fremdeles glad i deg på ett eller flere plan.

Mitt beste forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 11.07, AnonymBruker skrev:

Er han så snill for han har funnet seg en ny?

Han vil vel manipulere deg til å ligge med han kansje? Typisk menn. Om han ikke er interessert i ditt emosjonelle liv men smører deg opp til å tro han vil være med deg, så er det vel kroppen din han er ute etter.

Anonymkode: c8eac...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil vel manipulere deg til å ligge med han kansje? Typisk menn. Om han ikke er interessert i ditt emosjonelle liv men smører deg opp til å tro han vil være med deg, så er det vel kroppen din han er ute etter.

Anonymkode: c8eac...b3a

Men han vet han ikke får ligge med meg, ellers hadde dette for meg vært den åpenbare grunnen. Derfor det er så forvirrende 

Anonymkode: c2a62...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får spørre han. Kanskje du burde kutte han ut om det ikke er den grunnen du håper på, sånn at du endelig klarer å komme deg over han

Anonymkode: 71a75...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får spørre han. Kanskje du burde kutte han ut om det ikke er den grunnen du håper på, sånn at du endelig klarer å komme deg over han

Anonymkode: 71a75...210

Ja får se om jeg tørr, er vanskelig å åpne meg eller spørre da han har såret meg så mye. Når han gjorde det slutt sa han at han håpte det blir oss en dag, men etter mye krangling etter bruddet sa han at vi ikke kommer til å bli sammen igjen. Derfor er det ekstra forvirrende. 

Anonymkode: c2a62...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som det er lurt hverken å bli sammen eller ha mye kontakt. 

Min eks var også sånn, snill, så slem, og så...ja.

Jeg har gitt opp å tyde noen mening ut av det.

Anonymkode: 041a8...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge han ikke kan ha deg som kjæreste er han snill, men det er fordi han vil ha alle, han er ikke snill, han bare manipulerer deg. Ikke vær naiv og bli lurt av spillet hans.

Anonymkode: 2e422...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gamle forholdet frister til gjentakelse?

Nå har du muligheten til å komme deg videre... Kutt og MOVE ON!!

(Nei, han har ikke forandret seg!! Muligens skuespill for å få seg litt...)

Anonymkode: 34261...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...