Gå til innhold

Hva er greia med menn som liker og følger masse damer på Instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er mange menn som følger omtrent alt de kommer over av jenter på Instagram og liker en drøss med bilder hele tida. Hva er greia med det egentlig? Har datet en noen ganger nå, men så ser jeg at han bare liker og følger disse jentene. Synes rett og slett det er turnoff og han fremstår som billig eller altetende. 

Meninger? 

Anonymkode: 6dd7e...a9b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mister også interessen av det, og noen jeg har datet har likt absolutt alle slags bilder så lenge det blir vist litt rumpe eller kløft, dama trenger ikke være fin en gang. Da blir det dump fra meg, tenker han hadde datet meg uansett hvem jeg var eller hvordan jeg ser ut, føler meg ikke spesiell med en sånn fyr akkurat. 

Anonymkode: 3993c...6ce

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min gjorde det. Og skrev kommentarer, med hjerter, kyss osv til andre damer. Tilogmed på min bursdag. Ikke bare var han dum, men både utro og ond. Jenter helt ned i 17 årsalderen. Kvalmt. 

Anonymkode: b859a...dc7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes to sider av det. Menn uten rygg som holder på sånn, og damer som legger ut selvsentrerte bilder av seg selv. Tommel ned for begge to.

Anonymkode: 38072...28a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser det er mange menn som følger omtrent alt de kommer over av jenter på Instagram og liker en drøss med bilder hele tida. Hva er greia med det egentlig? Har datet en noen ganger nå, men så ser jeg at han bare liker og følger disse jentene. Synes rett og slett det er turnoff og han fremstår som billig eller altetende. 

Meninger? 

Anonymkode: 6dd7e...a9b

Jeg følger en drøss av damer på insta. Det er veldig enkelt. Jeg ser en fin dame = jeg følger. Jeg liker å se på fine damer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn off, enig

Anonymkode: b7dc5...366

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser det er mange menn som følger omtrent alt de kommer over av jenter på Instagram og liker en drøss med bilder hele tida. Hva er greia med det egentlig? Har datet en noen ganger nå, men så ser jeg at han bare liker og følger disse jentene. Synes rett og slett det er turnoff og han fremstår som billig eller altetende. 

Meninger? 

Anonymkode: 6dd7e...a9b

«Greia» er biologi

Anonymkode: d4f60...73b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det jo bare bra, for dere får det svart på hvitt at det er greit å velge de bort.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor man skal velges bort fordi man følger damer man liker på instagram. Hva er det helt spesifikt som dere tenker er feil? Selv tenker jeg at dette er veldig enkelt uten betydning. Vektlegger det like mye som at jeg ser på ei fin dame på gata i eget hode

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker å se på fine jenter. Betyr ikke at de gjør alt i sin makt for å få dem. Jeg liker å se på garn, så jeg følger personer som legger ut håndfarget garn. Menn liker å se på pupper.

Med det sagt så har jeg aldri vært med en sånn mann, samboer følger bare filmskapere og venner🙃 og jeg kikket bare fordi jeg har sett flere tråder her inne om kjærester som følger babes. Ellers bryr jeg meg ikke om hva han surfer over, jeg hadde blitt kvalm om jeg skulle vise han alt jeg ser på😂

Anonymkode: 48194...60f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å se på garn, så jeg følger personer som legger ut håndfarget garn. Menn liker å se på pupper.

Bra sammenligning.

Anonymkode: 3f764...1c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra sammenligning.

Anonymkode: 3f764...1c1

Pointet var at de er like materialistiske, og det går på det visuelle. 

Anonymkode: 48194...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forguder vakre kvinner.

Hva er det med damer som bryr seg om sånt? Hva er det med damer som blir sjalu på et photoshoppa bilde på en bitteliten mobilskjerm?

Anonymkode: 33b2f...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne menn er gjerne enkle typer uten substans. Helt klart uinteressant.

Anonymkode: 8c410...f52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg forguder vakre kvinner.

Hva er det med damer som bryr seg om sånt? Hva er det med damer som blir sjalu på et photoshoppa bilde på en bitteliten mobilskjerm?

Anonymkode: 33b2f...014

Altså... når en mann liksom skal være i forelskelsesfasen, er det ikke så all verden når han offentlig liker og kommenterer alle slags lettkledde damer hver eneste dag og følger tusenvis av dem, hvordan skal man føle seg spesiell for en slik mann mener du? Og er han sånn når han er forelsket, hvordan blir han da når forelskelsen dabber av? 

Anonymkode: 3993c...6ce

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså... når en mann liksom skal være i forelskelsesfasen, er det ikke så all verden når han offentlig liker og kommenterer alle slags lettkledde damer hver eneste dag og følger tusenvis av dem, hvordan skal man føle seg spesiell for en slik mann mener du? Og er han sånn når han er forelsket, hvordan blir han da når forelskelsen dabber av? 

Anonymkode: 3993c...6ce

Nettopp. De mennene er ikke skapt for forhold og har tilbøyeligheter til å være utro i tillegg. 

Anonymkode: b859a...dc7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forguder vakre kvinner.

Hva er det med damer som bryr seg om sånt? Hva er det med damer som blir sjalu på et photoshoppa bilde på en bitteliten mobilskjerm?

Anonymkode: 33b2f...014

Hva er det med menn som får noe ut av å stirre på haugevis av photoshoppa bilder på en bitteliten mobilskjerm hver dag? Blir flau på deres vegne. Mulig de ikke er klar over at det finnes en feed på Instagram som viser hva de man følger trykker liker på? Finnes knapt noe mer "turn off" enn å se at en person utelukkende bruker appen til runkemateriale. 

Dere må gjerne forgude vakre kvinner, men da får dere jaggu tåle at det finnes en del folk som ler litt av dere også. At dere ikke har vett til å gjøre det litt mer skjult? De typene jeg har vært borti som er slik, har uten unntak vært rimelig stusslige ellers også, så det positive er jo at man fort får luket ut disse ved å sjekke IG-kontoen deres. 

Anonymkode: d88b1...7dc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er damer som er 8\10 og godt over snittet i gata. Gjør med gla å se på damer jeg aldri har sjangs på :)

Anonymkode: 9786e...c11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det er damer som er 8\10 og godt over snittet i gata. Gjør med gla å se på damer jeg aldri har sjangs på :)

Anonymkode: 9786e...c11

Mange av de er nettopp kvinner du går forbi på gata hver dag, du bare gjenkjenner de ikke pga andre vinkler, lys og uten store mengder Photoshop. Også en ting litt enkle menn ikke forstår, og dere glaner og sammenligner noe som ikke finnes med kvinner i virkeligheten.

Anonymkode: 3993c...6ce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nettopp. De mennene er ikke skapt for forhold og har tilbøyeligheter til å være utro i tillegg. 

Anonymkode: b859a...dc7

Dette er bare noe dine fordommer forteller deg.

Anonymkode: 33b2f...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...