Gå til innhold

Overnattingsbesøk og vanskelige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har fått med deg at vi ikke har mulighet til det? Vi kan sikkert kjøpe en vin flaske på lørdag,men siden vi betaler alt når de er på besøk flere ganger i året uten å få noe som helst, og skal tilbake penger når vi har handlet, eller skal dele regningen på en sushi, fordi man har tatt å smakt en bit. Også bor de gratis?

Anonymkode: 1ecf9...d02

Det er to dager til 17 mai. Kjøp pålegget idag da vel. 

Anonymkode: fe1cf...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kommer virkelig ikke godt fram i det du skriver, TS! Les gjennom denne tråden nå, og se hva du synes selv. Lett å få med seg?

Anonymkode: 0e055...da0

Men da må man tro på det når det blir forklart gang på gang,  og ikke ts en løgner hele tiden.

Anonymkode: 1ecf9...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men da må man tro på det når det blir forklart gang på gang,  og ikke ts en løgner hele tiden.

Anonymkode: 1ecf9...d02

Hvor forklares det??

Anonymkode: 0e055...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor forklares det??

Anonymkode: 0e055...da0

Jeg er ferdig med denne tråden, og kun forklart de forskjellige spørsmål her og svart på de, har ingenting mer her å gjøre,  du får komme deg til en opprinnelige tråden, helt enig at det er teit å ha tå tråder om det samme, og hvis dere mener det forstår jeg ikke helt at dere har valgt å skrive her og dumpe opp en død tråd for nesten 24 timer..?

Anonymkode: 1ecf9...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et råd. Ikke vær så gjestmild og "grei" hvis det er sånn at du klikker fordi du ikke får det du forventer tilbake! Er det mulig å bli så sur at en lager to tråder om det? 

Minner meg om en kompis som uten noen forespørsel ga bort en gitar. I ettertid ble han sur på mottageren fordi vedkommende ikke gjorde ham en tjeneste av div grunner. Han som ga bort gitaren ble så utrolig sur og brukte det mot mottageren. Han ga tilbake gitaren.

Syns det er stygt å gjøre noe for andre for så å kreve noe de ønsker til gjengjeld. De kan kanskje bidra om det skulle være en krise, et problem eller noe. Er du gjestfri så skal det være uten betingelser. Ellers får dere bare la være. Makan

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Et råd. Ikke vær så gjestmild og "grei" hvis det er sånn at du klikker fordi du ikke får det du forventer tilbake! Er det mulig å bli så sur at en lager to tråder om det? 

Minner meg om en kompis som uten noen forespørsel ga bort en gitar. I ettertid ble han sur på mottageren fordi vedkommende ikke gjorde ham en tjeneste av div grunner. Han som ga bort gitaren ble så utrolig sur og brukte det mot mottageren. Han ga tilbake gitaren.

Syns det er stygt å gjøre noe for andre for så å kreve noe de ønsker til gjengjeld. De kan kanskje bidra om det skulle være en krise, et problem eller noe. Er du gjestfri så skal det være uten betingelser. Ellers får dere bare la være. Makan

Faen å, det er dere som har skrevet og dratt opp en 24 timers død tråd!!!!! Med null svar!!!!! Herregud dere leser jo ikke!!! Dette gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 1ecf9...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke akkurat en helt lik tråd som ble opprettet før denne? 

Ts du skriver veldig uforståelig norsk, så ikke alltid lett å forstå hva du mener. 

Hvis jeg skulle på besøk ville jeg spist det jeg ble servert. Ja, litt rart at de ikke kan kjøpe inn når du først spør. Men samtidig synes jeg det er en litt rar ting å spørre om. 

Hvorda  vet du hva de skal servere? Er problemet det at de ikke har kjøttpålegg? Jeg er sikker på at dere får en fin frokost 🙂 

Anonymkode: cb821...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Faen å, det er dere som har skrevet og dratt opp en 24 timers død tråd!!!!! Med null svar!!!!! Herregud dere leser jo ikke!!! Dette gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 1ecf9...d02

Jo, TS, vi leser.

1) Det er ikke ALLE som går inn i denne tråden som har lest den andre tråden din. Da svarer de på hovedinnlegget du har skrevet i denne tråden. Det er ikke snakk om å dra opp en tråd for å være vanskelige, men mange som kun klikker seg inn i denne.

2) Du fremstiller deg selv veldig rart når du lager to tråder der du ønsker å få gehør for ditt syn på denne saken. Var formålet ditt å "late som" at det var to ulike personer som hadde opplevd samme problem? Hva var greia med to tråder?? 

3) Hvis du ikke vil argumentere i to tråder, så skriver du bare: Hei. Se tråden med navn......., jeg har valgt å ta alle diskusjoner der". Men du svarer og hisser deg opp, og kommer med rare argumenter her også. Da lever tråden din godt videre.

Anonymkode: 0e055...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker på meg som at dette handler om noe annet en pålegg.. 

Anonymkode: cb821...9fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta med dette pålegget selv TS? De fleste typer pålegg tåler noen timer i en bag uten å bli ødelagt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, TS, vi leser.

1) Det er ikke ALLE som går inn i denne tråden som har lest den andre tråden din. Da svarer de på hovedinnlegget du har skrevet i denne tråden. Det er ikke snakk om å dra opp en tråd for å være vanskelige, men mange som kun klikker seg inn i denne.

2) Du fremstiller deg selv veldig rart når du lager to tråder der du ønsker å få gehør for ditt syn på denne saken. Var formålet ditt å "late som" at det var to ulike personer som hadde opplevd samme problem? Hva var greia med to tråder?? 

3) Hvis du ikke vil argumentere i to tråder, så skriver du bare: Hei. Se tråden med navn......., jeg har valgt å ta alle diskusjoner der". Men du svarer og hisser deg opp, og kommer med rare argumenter her også. Da lever tråden din godt videre.

Anonymkode: 0e055...da0

Fuck of du leser ikke, denne tråden har vært død i over 24 timer. Det er lett å sjekke og lett å vite om "man har lest".

Anonymkode: 1ecf9...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sirah skrev:

Kan du ikke ta med dette pålegget selv TS? De fleste typer pålegg tåler noen timer i en bag uten å bli ødelagt. 

Blir til at vi gjør det :) Bare synes det er spesielt av de å ikke gidde, lille jualften, 1 time før stengetider, ble det ringt å ble bed å å kjøpe inn julegave på tilbud, som hn fint kunne ha gjort selv, men gadd ikke, og samboer satt av tid og penger får å komme til en butikk som hadde den spefikke tingen.  Vi måtte alså kjøpe vår egen julegave selv. 

Anonymkode: 1ecf9...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fuck of du leser ikke, denne tråden har vært død i over 24 timer. Det er lett å sjekke og lett å vite om "man har lest".

Anonymkode: 1ecf9...d02

Jeg har lest begge trådene. Jeg vet at det har "ordnet seg" med at dere fant en åpen butikk, men jeg engasjerer meg likevel i problemstillingen som handler om ren folkeskikk + det faktum at du virker å ikke ha evne til å se deg selv utenfra. Jeg vil si du har fått SOLID tilbakemelding i begge trådene på at du har håndtert besøkssituasjonen noe rart, frekt og uhøflig. Hva med å ta det til deg? 

Anonymkode: 0e055...da0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir til at vi gjør det :) Bare synes det er spesielt av de å ikke gidde, lille jualften, 1 time før stengetider, ble det ringt å ble bed å å kjøpe inn julegave på tilbud, som hn fint kunne ha gjort selv, men gadd ikke, og samboer satt av tid og penger får å komme til en butikk som hadde den spefikke tingen.  Vi måtte alså kjøpe vår egen julegave selv. 

Anonymkode: 1ecf9...d02

Da får dere det som dere vil :) 

Enig med deg siden dere alltid varter opp den. Dessverre har vi forskjellige preferanser på hva vi syntes er viktig og noen ganger er det like greit å bare fikse selv 😕 Det høres jo ganske spesielt ut at dere måtte kjøpe deres egen julegave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sirah skrev:

Da får dere det som dere vil :) 

Enig med deg siden dere alltid varter opp den. Dessverre har vi forskjellige preferanser på hva vi syntes er viktig og noen ganger er det like greit å bare fikse selv 😕 Det høres jo ganske spesielt ut at dere måtte kjøpe deres egen julegave.

Takk :)

Anonymkode: 1ecf9...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke skjønne at vertskapet ikke kan kjøpe en pakke roastbiff jeg altså. Når du har overnattingsgjester du selv har bedt på besøk så gjør du en liten innsats. Og det er jo ikke akkurat som om TS krever dyr champagne her. Smålig av vertskapet helt klart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DavinaWin skrev:

Jeg kan ikke skjønne at vertskapet ikke kan kjøpe en pakke roastbiff jeg altså. Når du har overnattingsgjester du selv har bedt på besøk så gjør du en liten innsats. Og det er jo ikke akkurat som om TS krever dyr champagne her. Smålig av vertskapet helt klart.

Takk :)

Anonymkode: 1ecf9...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Nok en roastbeef-tråd ja😂

Anonymkode: f9e62...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...