Gå til innhold

.


Lalibita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går vel ikke ann å slette noen fra sin toppliste med mindre du fjerner en venn/sletter en venn helt...

Anonymkode: b8b55...ef3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar du skammelig feil😂 rett som det er at noen av de som er på topp på min liste forsvinner når jeg ikke snapper like mye med de mer, og dette har skjedd uten at jeg har slettet noen som helst. Så har vi de gangene jeg får en ny på topp, å denne personen trenger jeg ikke ha snappet mye med engang. Så snapchat er ikke helt i henhold alltid😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mae1234 skrev:

Nå tar du skammelig feil😂 rett som det er at noen av de som er på topp på min liste forsvinner når jeg ikke snapper like mye med de mer, og dette har skjedd uten at jeg har slettet noen som helst. Så har vi de gangene jeg får en ny på topp, å denne personen trenger jeg ikke ha snappet mye med engang. Så snapchat er ikke helt i henhold alltid😉

Så du mener at du har fått en TOM plass på topplisten din selvom du snappet med over 8 stk daglig? Jeg tror selv at det er fysisk umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lalibita said:

Så du mener at du har fått en TOM plass på topplisten din selvom du snappet med over 8 stk daglig? Jeg tror selv at det er fysisk umulig.

Det har jeg!😊 om jeg har snappet like mye med de resterende så forblir plassen tom. Tar dog ikke lange stunden før det kommer en ny der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dette ser ut. Mener du at 1ste plass står tom mens det er venner i de resterende 7 boksene?

Anonymkode: 4040b...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, mae1234 skrev:

Det har jeg!😊 om jeg har snappet like mye med de resterende så forblir plassen tom. Tar dog ikke lange stunden før det kommer en ny der.

Okei takk for svaret ditt, holdte på og sende en laaaang melding til kjæresten min nå. Men da skal jeg velge å stole på han☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan dette ser ut. Mener du at 1ste plass står tom mens det er venner i de resterende 7 boksene?

Anonymkode: 4040b...73b

Altså «8-plass» er tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare 3 på listen min jeg, snapper mest med de 3, resten snapper jeg like mye/lite med. 

Anonymkode: 2ee0b...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lalibita said:

Okei takk for svaret ditt, holdte på og sende en laaaang melding til kjæresten min nå. Men da skal jeg velge å stole på han☺️

Tror nok du kan vente litt med den ja😂😊 jeg stusset faktisk på det selv engang når jeg såg det hadde skjedd på min manns snapchat. Men så var det ikke lenge etterpå at akkurat det samme skjedde med min😊 det er dog 8’ende plassen som blir tom. Ikke noen av de før😊 

Endret av mae1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har bare 3 på listen min jeg, snapper mest med de 3, resten snapper jeg like mye/lite med. 

Anonymkode: 2ee0b...702

Her ser du ts😊 sånn det er til meg også noen ganger. Så pust med magen og vær glad du ikke rakk å sende melding til typen din😂😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å overreager, tenker jeg. Snap kan inn imellom klikke. Jeg blokkerte en person for ikke så lenge siden (som var på topp 2) og en annen tok kjapt plassen hans. Altså jeg har ennå 8 stk på plassen. Slik har det vært når andre på topplisten har fjernet meg som venn også.  En ny opptar plassen. Sjeldent den er tom, da bare tuller snap seg. Og det trenger ikke være typen din sin feil heller. Kanskje han snapper så sjeldent og får så sjeldent snap at kun 7 egner seg til å være på toppen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg snakker ikke om å snappe med kun 3 stk. Eller kun 7 stk. Jeg mener at når man snakker med 10 stykker daglig, så er det umulig at det blir en tom plass på 8-plass med mindre det er blitt blokkert eller slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lalibita skrev:

Men jeg snakker ikke om å snappe med kun 3 stk. Eller kun 7 stk. Jeg mener at når man snakker med 10 stykker daglig, så er det umulig at det blir en tom plass på 8-plass med mindre det er blitt blokkert eller slettet.

Joda jeg snapper med 3 stykk daglig og mye, resterende sender eller mottar jeg kanskje bare et par snap daglig, blir det litt mer ender de på topplisten min en liten stund. Har sjelden 8 stykk der men hender. 

Anonymkode: 2ee0b...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda jeg snapper med 3 stykk daglig og mye, resterende sender eller mottar jeg kanskje bare et par snap daglig, blir det litt mer ender de på topplisten min en liten stund. Har sjelden 8 stykk der men hender. 

Anonymkode: 2ee0b...702

Men da sikter jeg ikke til deg🙈jeg selv snapper aktivt med 11 stk og har aaldri opplevd at en plass på topplista står tom med mindre jeg har slettet eller blitt slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lalibita skrev:

Men da sikter jeg ikke til deg🙈jeg selv snapper aktivt med 11 stk og har aaldri opplevd at en plass på topplista står tom med mindre jeg har slettet eller blitt slettet. 

Men hvordan kan du vite hvor mye og mange kjæresten din snapper med? Det du lurte på var om det går an å snappe med over 8 uten å ha full toppliste, og det svarte jeg på. 

Anonymkode: 2ee0b...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan du vite hvor mye og mange kjæresten din snapper med? Det du lurte på var om det går an å snappe med over 8 uten å ha full toppliste, og det svarte jeg på. 

Anonymkode: 2ee0b...702

Jeg ba han vise meg nå i stad☺️ Ja snappe aktivt med 8 stk+, med andre ord at man har 8 stykker på topplisten som man snapper aktivt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo et helt hysterisk kvinnemenneske, som klarer å overreagere SÅ mye på en bitteliten uskyldig greie. Stakkars mannen din. Skulle ønske du sendte den meldingen så han kunne sett hvor hysterisk du er.

Anonymkode: b1e3e...cc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo et helt hysterisk kvinnemenneske, som klarer å overreagere SÅ mye på en bitteliten uskyldig greie. Stakkars mannen din. Skulle ønske du sendte den meldingen så han kunne sett hvor hysterisk du er.

Anonymkode: b1e3e...cc6

Vel, jeg sendte meldingen og det er jeg glad for at jeg gjorde. For her fikk jeg alt lagt frem på bordet, og mine mistanker var rett. Så iblant gjelder det tydeligvis å være hysterisk kvinnemenneske ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lalibita skrev:

Vel, jeg sendte meldingen og det er jeg glad for at jeg gjorde. For her fikk jeg alt lagt frem på bordet, og mine mistanker var rett. Så iblant gjelder det tydeligvis å være hysterisk kvinnemenneske ;) 

Så han hadde sletta noen? og det sa han rett ut?

Anonymkode: 4040b...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...