Gå til innhold

Har det nesten best med venninner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet mye og fått meg kjæreste. Jeg er veldig glad i han. Det jeg merker og alltid har lagt merke til, er at venninner gir meg mer positiv energi og glede enn de tre lange forholdene jeg har vært i.

Kjæresten gir meg en trygghet, men tenker noen ganger at hadde det ikke vært for at de også kommer til å ende opp i forhold ( samfunnets forventninger/ normer) og hadde det ikke vært for drømmen om familieliv, så hadde jeg kanskje vært lykkeligere med en stor vennegjeng uten fast følge.

Noen som har valgt det livet bevisst?

Anonymkode: eeb17...e29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som har valgt å være singel Ts. Hvis det er slik at du foretrekker å ha det mest mulig gøy med venninner, så burde du jo følge hjertet ditt. Ikke la andres forventninger styre livet ditt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det fungerer veldig bra for meg og, med gutta.

Anonymkode: 64527...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når veninnene får familie blir ting annerledes. Da har de ikke like mye tid lengre

Anonymkode: 0006d...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Når veninnene får familie blir ting annerledes. Da har de ikke like mye tid lengre

Anonymkode: 0006d...c13

Feil. Er godt voksen og etter venner bikket 30 kom det en bølge av brudd. Nå venter jeg på ny bølge rundt 40. Mangler ikke å skilte/single venner.

Anonymkode: 64527...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte på mye av det samme da jeg var yngre. Jeg hadde to seriøse og langvarige forhold da, og felles for dem begge var at jeg følte jeg måtte leve to liv. Et liv med kjæresten og et annet med vennene mine. Det var akkurat som at hele meg ikke matchet med kjæresten.

Dette gikk over da jeg ble eldre og møtte "den rette".

Anonymkode: 4a14e...5dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...