Gå til innhold

Fikk du vite kjønn på oul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk du vite det på den ordinære ultralyden? 

Hvis ikke, fikk du vite senere?

Anonymkode: e2ae7...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja begge gangene :) en av hver :)

Anonymkode: d0051...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første, ikke med andre.

Anonymkode: 3c0e9...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med første, ikke med andre.

Anonymkode: 3c0e9...49b

Samme her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Men er ikke en medisinsk nødvendighet slik jeg har forstått det, så du får ikke ny time dersom de ikke klarer å se kjønn, men kan krysse av alt annet de skal gå igjennom. 

Anonymkode: 88403...9ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann så det tydelig og fikk bekreftet at det var en gutt. Er gravid igjen og på tidlig ultralyd så min mann at det lignet en gutt og legen var enig. Spent på OUL og om det stemmer 🥰

Anonymkode: d019a...06a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun så det på ul i uke 13 også, men var ikke 100% sikker.

Anonymkode: 2d075...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På TUL i uke 12 sa gynekologen at hun mente det var gutt - men at vi IKKE måtte gå å kjøpe alt i blått ennå 😄 På OUL var det ikke tvil, han lå slik at «beviset» var synlig for hvermannsen :fnise:

Anonymkode: 65ca4...169

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann gikk det ikke an å se i følge jordmor(ikke at jeg trodde helt på henne da men.) Så da fikk vi først vite det på 3D ul i uke 28

Med nr 2 fikk vi vite det på Oul

Med nr 3 ville vi ikke vite det. Men jordmor hadde nok sett det og røpet seg sånn halvveis. Jeg hadde uansett en veldig sterk følelse for kjønn, så jeg ble ikke overrasket når han ble født uansett.

Anonymkode: 96727...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solkremen

Ja, begge gangene :) En av hver. Jenta fikk vi egentlig vite i uke 15, men var jo veldig fint at de kunne bekrefte det på OUL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, begge gangene. Så det tydelig selv med gutten. En gutt og en jente har vi :) hadde en ultralyd til med jenta senere i svangerskapet, da så jeg selv at det var jente. Jordmor på OUL var ganske sikker på jente, men ville ikke si 100 prosent. 

Anonymkode: 05885...c15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det vil si, jordmor sa at hvis hun måtte gjette ville hun tro jente, men at hun slett ikke var sikker fra vinkelen h*n lå i. Har ikke vært på noen flere ultralyder; vi venter til vi ser fasiten når h*n kommer ut om 2,5 måned 😊

Anonymkode: ade9b...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite kjønn allerede i uke 10 begge ganger, med forbehold selvfølgelig, men de var ganske sikre! Det stemte. Har både gutt og jente 

Anonymkode: 8cc42...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, de klarte ikke se det før jeg hadde ul i uke 25, og da hadde jeg vært på åtte ultralyder.. Han var tydeligvis ganske sjenert🙈

Anonymkode: 9f91c...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På OUL var det stor usikkerhet pga hvordan babyen lå, jordmor sa at om hun måtte gjette ville hun si jente, men var veldig usikker. 

Vi måtte spørre selv på slutten av OUL, de spurte ikke om vi ønsket å vite eller kommenterte noe underveis. 

UL på vekstkontroll har bekreftet at det mest sannsynlig er jente. 

Anonymkode: a00e8...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har ul om 2-3 uker og er sååå spent!

vi hadde tidlig ul på uke 13 og da var beina i kryss så jeg håper det ikke er slik på oul😅

Anonymkode: e2ae7...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på OUL to ganger. Jeg ble spurt begge gangene om jeg ville vite kjønn,da det har vært så tydelig at de som utførte ultralyden så det klart før de i hele tatt hadde begynt å ta mål og sjekke at alt var som det skulle😊så både med gutten og jenta visste jeg hva det ble før jeg visste om babyen var frisk❤(og det var de heldigvis begge to😊💙)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...