Gå til innhold

HM Høstkatalog


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Fikk tilsendt tilbud om å få tilsendt HM's høstkatalog for litt siden. Noen som vet når denne blir sendt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk den også igår :) Har ikke fått studert den så nøye ennå, men førsteinntrykket var skuffende... Det positive er at det ser ut som det blir endel omslagsjakker til høsten, og det elsker jeg, men de i katalogen var ikke noe særlig...

Jeg handler omtrent aldri på H&M, men katalogene deres har jeg en tendens til å kaste meg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Høstkatalogen alt nå? Pleier ikke den komme først i juli/august?

Noen har fått tilbud om å få den tidligere, med rabatt hvis du bestiller innen 12.mai. Jeg fikk i hvertfall brev med et slikt tilbud (og takket selvfølgelig ja :tunge1: ) for en måneds tid siden. Fikk den i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Fikk den idag, jeg, endelig! Tilsammen ble alt jeg ville ha over 2000 kr dyrt... penger? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg har ikke fått den. *Ser seg rundt* Hva har skjedd? :-? Vil også ha... :sur:

Mvh Yvonne :heiajente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Fikk den også i dag - litt skuffa jeg da - fant egentlig ikke noe jeg "MÅ" ha - bortsett fra noen ullkåper, og det orker jeg ikke å bestille enda i hvertfall...sommern har jo ikke starta en gang, jo... :roll:

Ikke er jeg helt fortrolig med høstens farger heller...litt for blasse for meg.

Ja, ja - jeg kommer nok til å bestille noe likevel kjenner jeg meg rett! :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg skjønner at jeg må begynne å åpne brevene fra HogM, slik at jeg får med meg førsteutgaven av katalogene. :wink:

Som oftes har jeg alltid et dårlig inntrykk første gangen jeg ser i katalogen, men det bedrer seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk den i går - jeg syntes det var masse fint der 8)

Men litt tidlig å kjøpe høstklær da, selv om de ikke kommer før i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Vi er ganske patetiske. "Juhu' date=' eller buhu! Nå er katalogen kommet!" :ler:[/quote']

:ler: Små gleder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

:ler: Små gleder!

Jeg er en stor fan av små gleder. Et av årets høydepunkter på smågledefronten for meg, er når IKEA-katalogen dumper ned i postkassen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er en stor fan av små gleder. Et av årets høydepunkter på smågledefronten for meg, er når IKEA-katalogen dumper ned i postkassen. :sjarmor:

JA! Da sitter jeg ofte og drømmer og krysser alt jeg ville hatt om jeg var rik. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

JA! Da sitter jeg ofte og drømmer og krysser alt jeg ville hatt om jeg var rik. :ler:

Jeg tar han helt ut og finner fram kalkulatoren, slik at jeg kan se hva det koster å møblere hele rom. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...