Gå til innhold

Hva kan hudlegen gjøre?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er 27 år og har slitt med huden min i ca 5 år. Har prøvd det meste og bruker nå md formulations med forholdsvis bra resultat. Er dog litt engstelig for at det skal være skadelig for huden i lengden, har derfor fått time til hudlege. Det jeg lurer på er hva en hudlege kan gjøre. Tar h*n hormonprøve f.eks, slik at problemene kan løses innenfra, eller får jeg bare enda flere produkter med midlertidig virkning. Tror ikke problemene mine er store nok til Roaccutan. Noen som har dratt til hudlege og endelig fått kvisefri hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk tilbud om Roaccutan, selv om jeg heller ikke hadde så veldig store problemer. Det holdt at det plaget meg veldig, og at jeg var langt oppi 20-årene.

Jeg takket nei, for vi skulle ha barn om kort tid, og var litt skeptisk til eventuelle bivirkninger. Da hadde jeg forsåvidt gått på diverse antibiotika-remedier, der i blant tetracyclin, med gode resultater, men hva hjelper vel det, når problemet kommer tilbake etter endt behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Akkurat som jeg tenkte :roll: Kanskje jeg skal avbestille timen og dra til homeøpat i stedet?

Gir opp snart :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...