Gå til innhold

Jeg føler meg for lav.. 💔​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt komplekser for høyden min, fordi jeg er så lav. Og jeg tror at det som gjør meg trist er at dette er høyden jeg må forholde meg til resten av livet mitt, jeg vokser ikke noe mer. Jeg er 30 år og rager bare 157 cm over bakken. Er det flere der ute som har det sånn?

 

Anonymkode: ebe08...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Rasshøl

Slutt a! Nå lager du denne tråden fordi en annen har komplekser fordi hun er høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, #Rasshøl skrev:

Slutt a! Nå lager du denne tråden fordi en annen har komplekser fordi hun er høy. 

Nei, jeg lager den for min egen del. Jeg har ikke lagt merke til den andre tråden, isåfall er det tilfeldig.

ts

Anonymkode: ebe08...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mann eller kvinne?
Ja du  er lav, jeg er en høy kvinne, 182. 
Du får se det positive, du har god plass i biler, i senga, ikke noe sengetøy blir for kort, du tar lite plass.
Kanskje ikke så praktisk da du må ha stol eller noe å klatre på for å nå opp til ting, og klær blir for lange..

Jeg har også måttet finne det positive ved å være høy. Har vært veldig deppa over høyden jeg og. Følte en periode jeg var for stor til alt, eller lang da. For lang til å sitte i bil (egentlig var jeg ikke det, men HATET når folk spurte "plass baki der?") 
Folk som til stadighet skal kommentere det, måtte ofte bøye meg, for lave benker osv til å jobbe på, de fleste er lavere. 

Men jeg rekker opp til det meste, jeg har flere cm å spre fettet på osv 😛 

Anonymkode: f03b4...c11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det positive i det. Du kan bestille ALLE klær fra asia (billige klær der borte), og alt vil passe. Du kan kjøre de minste bilene som finns, og det vil føles som om du kjører en Cadillac eller Rolls Royce. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mann eller kvinne?
Ja du  er lav, jeg er en høy kvinne, 182. 
Du får se det positive, du har god plass i biler, i senga, ikke noe sengetøy blir for kort, du tar lite plass.
Kanskje ikke så praktisk da du må ha stol eller noe å klatre på for å nå opp til ting, og klær blir for lange..

Jeg har også måttet finne det positive ved å være høy. Har vært veldig deppa over høyden jeg og. Følte en periode jeg var for stor til alt, eller lang da. For lang til å sitte i bil (egentlig var jeg ikke det, men HATET når folk spurte "plass baki der?") 
Folk som til stadighet skal kommentere det, måtte ofte bøye meg, for lave benker osv til å jobbe på, de fleste er lavere. 

Men jeg rekker opp til det meste, jeg har flere cm å spre fettet på osv 😛 

Anonymkode: f03b4...c11

Jeg er kvinne :)

Ts

Anonymkode: ebe08...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er noen cm lavere enn deg, og er også kvinne. Jeg har derimot ikke noe problem med det, og det er ikke noe jeg tenker over. Ja, jeg må klatre opp på stolen for å nå opp til øverste hylle her hjemme, men det er også det eneste "negative" i hverdagen. :) 
Hvorfor synes du høyden din er trist?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt komplekser for høyden min, fordi jeg er så lav. Og jeg tror at det som gjør meg trist er at dette er høyden jeg må forholde meg til resten av livet mitt, jeg vokser ikke noe mer. Jeg er 30 år og rager bare 157 cm over bakken. Er det flere der ute som har det sånn?

 

Anonymkode: ebe08...f78

Hva er det med høyden din som gjør deg trist? Er det noe som helst hinder i livet å være 1.57? :klo:  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

157? For meg er du HØY da jeg er enda lavere og samme alder som deg:fnise: Høyden plaget meg før, men det gjør den ikke nå.

20 minutter siden, Gent82 skrev:

Se det positive i det. Du kan bestille ALLE klær fra asia (billige klær der borte), og alt vil passe. Du kan kjøre de minste bilene som finns, og det vil føles som om du kjører en Cadillac eller Rolls Royce. 

Mener du billige "klær" fra ebay Nei takk!:jolie:

Anonymkode: 41a0b...387

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

157? For meg er du HØY da jeg er enda lavere og samme alder som deg:fnise: Høyden plaget meg før, men det gjør den ikke nå.

Mener du billige "klær" fra ebay Nei takk!:jolie:

Anonymkode: 41a0b...387

Nei for all del kjøp dyre dårlige klær istedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30 år og rager bare 157 cm over bakken.

Den største mannen jeg har kjent i livet var pappa. Han var 155 Cm.

a.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 157 cm. I ungdommen følte jeg meg lav, for da var jeg så usikker på meg selv. Men som voksen så har det aldri plaget meg, kun irriterende når jeg ikke når opp til ting. 

Vi har alle noe vi ikke liker med oss selv. Trikset er å ikke la det ta over alt. Jeg tenker det er lettere å være lav jente enn lav gutt. Veldig høye jenter har det nok vanskeligere enn oss lave.

Anonymkode: acd01...dc7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt komplekser for høyden min, fordi jeg er så lav. Og jeg tror at det som gjør meg trist er at dette er høyden jeg må forholde meg til resten av livet mitt, jeg vokser ikke noe mer. Jeg er 30 år og rager bare 157 cm over bakken. Er det flere der ute som har det sånn?

 

Anonymkode: ebe08...f78

Jeg ble forelsket i ei dame på 149.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 158 og trives 😁 aldri brydd meg eller tenkt noe særlig over det. Ja, jeg er lav men har aldri hatt problemer med det motsatte kjønn, praktiske problemer eller noe annet. Holder meg i form og synes jeg har en høyde som passer meg. Min kjære er 185 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt ok høyde om du er kvinne.Er du mann så er den litt kjip da, men ikke verdens undergang.

Anonymkode: d7759...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 og 156 cm. Har et veldig ungt fjes også, fort gjort at jeg blir behandlet som en ungdom. Kjipt av og til, men er vell bare sånn det er 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 154, og er veldig fornøyd med egen høyde😊 Aldri sett problemet, og mange menn har elsket høyden min. Har nesten vært en fordel når det kommer til dating. 

Veldig mange kvinnelige kjendiser er også under 160, og dem er flotte. Tror heller det er mer problematisk som kvinne å være lang fremfor kort. 

Anonymkode: a7079...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv 154, og er veldig fornøyd med egen høyde😊 Aldri sett problemet, og mange menn har elsket høyden min. Har nesten vært en fordel når det kommer til dating. 

Veldig mange kvinnelige kjendiser er også under 160, og dem er flotte. Tror heller det er mer problematisk som kvinne å være lang fremfor kort. 

Anonymkode: a7079...2ed

Det stemmer :)

Trom Kim K er 1.60 høy.

Anonymkode: b2cf0...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som veldig mange andre menn elsker jeg lave kvinner. Ser ikke problemet? Behandler høye kvinner deg dårlig?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...