Gå til innhold

Kvinner som sier "si ifra hvis du trenger hjelp med oppvasken" istedenfor..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Skal jeg ta oppvasken mens du slapper av?"

Synes det er turn off og viser mangel på femininitet. Flere?

Anonymkode: 5f6b9...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Skal jeg ta oppvasken mens du slapper av?"

Synes det er turn off og viser mangel på femininitet. Flere?

Anonymkode: 5f6b9...d02

Hvor ofte sier en mann «skal jeg ta oppvasken mens du slapper av?» egentlig? Mannfolk går rundt å mener at det at de blir dullet med som noen små unger er det som er «bra» med en kvinne, at det er sånne ting som gjør henne til koneemne. Æsj 

Anonymkode: a88a5...411

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi ikke nok trolletråder her inne fra menn som drømme om en underdanig dørmatte/hushjelp? :Gjesp: 

Anonymkode: 0335c...950

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice try :ler:

Jeg liker menn som bare tar oppvasken helt uten å spørre eller hinte, i alle fall de dagene jeg har laget maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som ikke har fått det med dere: Dette er en parodi på en annen tråd med et omtrent like teit spørsmål om menn.

Anonymkode: 5fe05...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk engangsservise/bestikk...

Anonymkode: 22801...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte sier en mann «skal jeg ta oppvasken mens du slapper av?» egentlig? Mannfolk går rundt å mener at det at de blir dullet med som noen små unger er det som er «bra» med en kvinne, at det er sånne ting som gjør henne til koneemne. Æsj 

Anonymkode: a88a5...411

Ganske ofte? Iallfall i min familie.

 

Må si meg enig i at å si "si fra om du trenger hjelp med oppvasken" er sært. Det er jo egentlig bare en måte å late som man er hjelpsom uten å gjøre noe. Er jo ikke som om man faktisk trenger hjelp, det er bare on hun gidder. Hjelp til eller ikke. Ikke spør "må jeg hjelpe deg eller"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg droppet henne. Flest damer er tradisjonelle og vil ha en gentleman så at hun tar seg av kjøkkenet er ganske fair sånn sett.

Anonymkode: 9ddaf...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personlig hadde jeg droppet henne. Flest damer er tradisjonelle og vil ha en gentleman så at hun tar seg av kjøkkenet er ganske fair sånn sett.

Anonymkode: 9ddaf...2dc

Du ville ha droppet en som tilbyr seg å ta oppvasken mens du slapper av samtidig som du mener det er fair at hun tar oppvasken?

Det var mannelogikk på sitt beste. Vær sånn men ikke vær sånn...uansett så er det galt liksom🙃

Anonymkode: 17ae5...40b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...