Fru Uperfekt Skrevet 12. mai 2019 #41 Skrevet 12. mai 2019 7 minutter siden, Cleopatra. skrev: Nei det er ikke normalt. Jeg kjenner i alle fall ingen som har gjort det. Litt spesielt spør du meg, men folk får selvsagt gjøre som de vil. Tror det kommer an på hvem en omgås, for meg er det normen. Er snakk om vin til maten, ikke fyll 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #42 Skrevet 12. mai 2019 Hohohoho. Dette er kg ja. Spør om vin til maten så er det straks moralpreken og stakkars barn, samt konklusjoner trukket om at barna enten blir servert alkohol eller slett ikke får drikke i det hele tatt siden de ikke kan drikke vin. Jeg dauer av latter. Barnevernet neste. La oss fjerne BILDER av vin i bøker og i media også siden barn kan ta skade av å se på. Anonymkode: a60ce...938 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #43 Skrevet 12. mai 2019 En serverer ikke alkohol i en konfirmasjon. Anonymkode: 2555b...23b
Cleopatra. Skrevet 12. mai 2019 #44 Skrevet 12. mai 2019 48 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Tror det kommer an på hvem en omgås, for meg er det normen. Er snakk om vin til maten, ikke fyll Skjønte det altså Og for all del Er bare ikke vant til det selv.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #45 Skrevet 13. mai 2019 10 timer siden, Monica1968 skrev: Er det virkelig normalt å servere alkohol i en konfirmasjon? Hvorfor vil du vite det? Du er da vel så voksen at du selv er i stand til å avgjøre hvordan serveringa skal være på en fest du skal arrangere? Begge deler er fullt mulig, gjør akkurat som du vil. Anonymkode: 7ae4f...3d7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå