Gå til innhold

Veldig trang etter underlivsoperasjon. Kan jeg forvente bedring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en operasjon i underlivet for litt siden. Ikke fremfall, men en liten fødselsskade. Var blitt litt videre ytterst pluss revnet i siste fødsel der jeg ble klippet i første fødsel. Gjort en liten oppstramming pluss legen klippet bort gammelt arrvev og sydde på nytt.

Nå i etterkant har jeg blitt veldig trang. Ble ganske overrasket over dette. Flott med oppstramming, men SÅ trang? Jeg ønsker jo å ha sex igjen. Fordi jeg for mange år siden hadde vaginitt, har jeg ikke turt å begynne med sex igjen. Redd for å bli "redd for smerte" igjen. 

Har noen blitt operert for lignende, evt fremfall, og vært gjennom disse utfordringene? Hvem kan oppmuntre meg? Hadde gledet meg til å ha sex igjen. Nå er jeg ganske lei meg. Skal til legen på gyn. på sykehuset i juni. (Bedt om henvisn.)

Anonymkode: afef6...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må starte rolig, fingre/dildo. Bli trygg på deg selv. det går seg til etterhvert....oralsex er fint. Vent med samleie, når du starter med det så må du være våt eller bruke glidekrem samtidig...

Fikk heftig revning selv med operasjon, nå ser uderlivet veldig bra ut...men gikk etpar mndr før samleie igjen.

Anonymkode: 12c30...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme, og det var litt ubehagelig trangt en stund, men gikk relativt fort over. Måtte ta det veldig rolig et par uker, og så synes jeg det gikk helt fint. Noen uker etter det igjen tenkte jeg ikke lenger over det. Ingen smerter eller behov for å ta det rolig lenger. 

Anonymkode: 35a77...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bedrer seg, husk at der arrvev der. 

Anonymkode: dfb9d...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar!❤ Det setter jeg stor pris på. Hjelper meg å tenke positivt. Takk!

Anonymkode: afef6...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
AnonymBruker skrev (På 11.5.2019 den 12.45):

Takk for alle svar!❤ Det setter jeg stor pris på. Hjelper meg å tenke positivt. Takk!

Anonymkode: afef6...c6c

Hvordan gikk det? Ble ting bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vurdert dette selv, men finner ikke så mye informasjon på nett. Kan noen fortelle sin erfaring? Evt priv osv 

Anonymkode: 51764...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt underlivsoperasjon for å reparere blærefremfall og stresslekkasjer. Alt gikk fint under selve operasjonen og etterpå. I 6 uker etterpå så kan man ikke bære tungt, trene eller bade. Jeg hadde problemer med lekkasjer og sex. Fikk derfor dekket operasjon.

Anonymkode: da9fe...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...