Gå til innhold

Hvis alle forhold tar slutt, hva er vitsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fiske fiske etter sympati.

Anonymkode: 03ca3...7c6

Hva mener du? Hvorfor så frekk, har du mensen eller noe?

 

Anonymkode: cc9d7...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forhold har ingen garanti, men hvordan du starter det er avgjørende for hvilken risiko du tar. Noen møter menn gjennom sex, og havner i et forhold. Noen jakter en spennende mann (som stadig jakter ny spenning i livet sitt), og blir overrasket når han finner seg nye jaktmarker. Noen tar en dag om gangen og ser hva som skjer.

Da jeg kom dit at jeg var klar for å gifte meg, var jeg fra første stund åpen om at det var mann og barn og «evig liv» sammen som var målet. I det perspektivet var det viktigste at fyren jeg møtte var på samme sted i livet, hadde samme syn på ekteskapet og samme familieverdier. Trofasthet og lojalitet og et ønske om hver dag å velge å elske sin partner er viktigere enn noe annet hvis man vil ha et forever sammen. Kjemien kan komme etter hvert hvis man tilbringer tid sammen og føler på samhold.

Selvsagt rømte mange menn fort som svint da jeg møtte dem med at jeg ville gifte meg snart. Men det var nettopp poenget 😂

Vi har vært gift i et tosifret antall år nå, og vi fortsetter å velge hverandre hver dag. ❤️

Anonymkode: 05668...da3

Du er heldig, jeg har aldri møtt menn som vil ha forhold. Menn vil bare ligge rundt og tømme seg i flest mulig etter min erfaring. Og det hjelper ikke å holde igjen sex, for men juger og stikker av uansett. 

Bra det ordnet seg for deg, er noen som bare får et luxus drømmeliv oppi hendene.. 

Anonymkode: cc9d7...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser heller ikke vitsen med dating og forhold. Blir jo bare dumpa uansett, så hva ER poenget? Hva er det som er så stas med å gå rundt og vente på å bli dumpa? Man vet jo at menn bytter ut damer når de er lei :( Til og med i de forholdene jeg har hatt der jeg har vært superpositiv og gitt alt av meg selv har jeg blitt dumpa.

Dsv takler jeg veldig dårlig å bli dumpa og det ender med psykolog, antidep og i et ekstremt tilfelle prøvde jeg å ta livet mitt og. Så jeg holder meg bare unna menn for jeg blir helt ødelagt av å bli dumpa så ofte. Ser ikke vitsen med å date og date heller, hvorfor liksom? Er bortkasta tid og penger. Og skal man bare ha tusenvis av sexpartnere gjennom livet da? Det er jo ikke veldig attraktivt syns jeg hvertfall. Menn blir aldri fornøyde men skal alltid ha perfekte damer. Jeg vil aldri bli bra nok for noen og det er utrolig vondt! 

Er lei av folk som sier "en dag møter du den rette". Altså, jeg har datet sikkert 200 menn, og når ingen av de ville ha meg så må jeg enten reise til Thailand og kjøpe meg en mann, eller innse at alle menn hater meg. Sånn er det. 

Anonymkode: cc9d7...9b3

Det betyr jo ikke at alle menn hater deg! Det er innstillingen din som ødelegger, for å si det sånn. En ting er å bli lei og trist, men å  prøve og ta livet sitt fordi man blir dumpet er jo ikke normalt. Her ligger det mer bak, som du burde ta tak i med psykologen din, og ikke legge det på datingen. Mener ikke å være kjip.

Anonymkode: 12b2b...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Hvorfor så frekk, har du mensen eller noe?

 

Anonymkode: cc9d7...9b3

Frekk fordi det lyser lang vei at du er desperat og bitter. Nei jeg har ikke mensen , men venter den nok snart. Man blir heller ikke frekkere av å få mensen, så det der så litt dumt ut.

Anonymkode: 03ca3...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåla i høystakken. Det er mulig å få til et livslangt forhold, med god porsjon flaks, personlighetstrekk osv. 

Det er vel det så mange hiver etter da. Fordi gevinsten er stor..

Anonymkode: a2be2...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåla i høystakken. Det er mulig å få til et livslangt forhold, med god porsjon flaks, personlighetstrekk osv. 

Det er vel det så mange hiver etter da. Fordi gevinsten er stor..

Anonymkode: a2be2...f05

Med mindre man er religiøs, har det ingen verdi i selv at et forhold er langvarig. For meg er varigheten basert på en fin balanse mellom behovene for stabilitet, variasjon og spenning. I mine øyne er optimal varighet ikke kortere enn to, og ikke lengre enn fem år. Det at kjærester kommer og går, er for meg en konstant kilde til inspirasjon og glede.

Anonymkode: 6049b...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.5.2019 den 12.08, AnonymBruker skrev:

Livet ER meningsløst 

Anonymkode: 30d1a...c4e

Livet er en lang reise hvor man har mange meningsfulle opplevelser på godt og vondt hvor man utvikler seg som person. 

Tenker kanskje at dersom man når et punkt hvor forhold kjennes meningsløst ut fordi at alle tar slutt, så bør man kanskje stoppe litt opp for å finne ut hva man ønsker seg i forhold. Er det virkelig så lurt å satse hardt på forelskelser man ikke vet om de går over til en dyp, langvarig kjærlighet? Satser man for hardt på noen som ikke har gjensidige verdier og tanker om relasjoner? Jobber man godt nok med relasjonene på riktig måte, eller tror man at "dersom jeg endrer meg selv for å imøtekomme hans/hennes behov, verdisyn, livssyn, og gjør alt for å tilfredsstille partner" er rett måte å være på i relasjoner?

Jeg tenker jo at man skal kunne være seg selv og at det er godt nok, og at jo mer man utvikler seg som person - samt lander mer i seg selv - så vil man tiltrekke seg den rette partner for en selv som man kan bygge et liv sammen med. Nettopp fordi at da er man mer jevnbyrdige jevnt over på de fleste plattformer.

Viss du tenker deg at utviklingen har flere trappetrinn, så vil det jo være vanskelig for deg å bygge et liv med en partner som er på trinn 5 når du selv er på trinn 15 f.eks. 

 

Endret av Mass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha som innstilling at man skal vise raushet, være sin partners bestevenn og alltid, alltid stille opp for ham og stå sammen i motgang, og så må man finne en med samme verdier som gjør det samme tilbake. Da funker det. Et godt og varig forhold kommer sjelden uten at begge legger inn en solid innsats for å få det til. Jeg tror man rett og slett bare må ville det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte som seg Ts og er nå bare bitter for at jeg har gått glipp av sex og forhold med den jeg likte. Veg jo ikke om jeg møter ny..

Anonymkode: 03ca3...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frekk fordi det lyser lang vei at du er desperat og bitter. Nei jeg har ikke mensen , men venter den nok snart. Man blir heller ikke frekkere av å få mensen, så det der så litt dumt ut.

Anonymkode: 03ca3...7c6

Jeg er ikke desperat eller bitter, da jeg holder meg unna menn, pga all mishandling jeg har opplevd, og dårlig behandling. Du derimot er en slem mobber uten empati, og som  har issues. Vet ikke om du fikk lite kjærlighet som barn eller hva som er problemet ditt? Hadde vært interessant å høre. 

Har du alltid vært en ondskapsfull og slem person? eller er det noe som har skjedd i det siste? Var du en mobber som barn? Føler du en indre glede av å være mest mulig jævlig mot andre? Gjør det dagen din bedre? Føler du en dyp tilfredsstillelse av å bare være et slemt menneske? Å forsvare all den volden jeg har blitt utsatt for fra mannfolk kan du FAEN meg holde deg for god for, ditt onde onde menneske! FY skam deg! 

Venter spent på svar fra deg. Du kan ikke ha det bra med deg selv. 

Anonymkode: cc9d7...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 9.37, AnonymBruker skrev:

Det betyr jo ikke at alle menn hater deg! Det er innstillingen din som ødelegger, for å si det sånn. En ting er å bli lei og trist, men å  prøve og ta livet sitt fordi man blir dumpet er jo ikke normalt. Her ligger det mer bak, som du burde ta tak i med psykologen din, og ikke legge det på datingen. Mener ikke å være kjip.

Anonymkode: 12b2b...daf

Vel når alle menn dumper meg, og i tillegg slår meg etc så må det jo være noe med meg de hater. Hva det er vet jeg ikke, og det kunne ingen psykologer svare på heller. Jeg har møtt menn som virkelig virket bra, men plutselig blir de borte. Kjenner så klart bra menn, og vet om flere venninner som er gift. 

Det er mange som blir ødelagt av kjærlighetssorg jo, er til og med noe som heter broken heart syndrom. Men nå holder jeg meg unna menn så slipper ta stilling til det. 

Virker ikke som det er mange menn som faktisk ønsker et forhold da. Det klager venninnene mine på også. Og de er normale pene damer.. mens mannfolk virker som de er avhengig av å bytte kjærester ofte. Det er jo ganske spesielt??

Anonymkode: cc9d7...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...