Gent82 Skrevet 9. mai 2019 #41 Skrevet 9. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hvem er det i så fall som ødelegger hvem sitt liv, mannen som ikke vil gi kvinnen barn, eller kvinnen som slutter med prevensjon og får barn tross mannens ønske? Anonymkode: 5dfbd...055 Det har ikke ts gjort. Hvor har hun sagt det??? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #42 Skrevet 9. mai 2019 13 minutter siden, Gent82 said: Det har ikke ts gjort. Hvor har hun sagt det??? Slapp av, jeg er kvinne selv, som valgte å beholde et uplanlagt barn, tross mannens ønske, for mange, mange år siden. Jeg bare følte at spørsmålet var relevant, i forhold til temaet. Anonymkode: 5dfbd...055 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #43 Skrevet 9. mai 2019 14 minutter siden, Gent82 said: Det har ikke ts gjort. Hvor har hun sagt det??? Jeg ønsket forresten heller ikke barn på dette tidspunktet, og barnet var et resultat av at far presset gjennom samleie, samtidig som han beskyldte meg for å ha "ødelagt hans liv", siden jeg valgte å ikke ta abort når jeg ble gravid av det. Anonymkode: 5dfbd...055
Gent82 Skrevet 9. mai 2019 #44 Skrevet 9. mai 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, jeg er kvinne selv, som valgte å beholde et uplanlagt barn, tross mannens ønske, for mange, mange år siden. Jeg bare følte at spørsmålet var relevant, i forhold til temaet. Anonymkode: 5dfbd...055 Det var absolutt ikke relevant hvis vi selvfølgelig ikke da ønsker å gå offroad på en humpete diskusjonsvei rett gjennom selveste twilight zone. For det er ren og skjær avsporing. Noe som jeg tenker ikke vil være særlig sunt for ts om vi gjorde. Chillax ;-) Vi sparer den runden til ts har fått funnet ut litt hva hun vil gjøre. Dessuten er klokka 01:35. Fin tid å køye på Endret 9. mai 2019 av Gent82 10
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #45 Skrevet 9. mai 2019 Føler det er helt vanlig at kvinner får barn rundt 40- 42 nå til dags. Så absolutt ikke for sent til å starte på nytt. Hvis du velger det Anonymkode: 88123...be9 9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #46 Skrevet 9. mai 2019 14 minutter siden, Gent82 said: Det var absolutt ikke relevant hvis vi selvfølgelig ikke da ønsker å gå offroad på en humpete diskusjonsvei rett gjennom selveste twilight zone. For det er ren og skjær avsporing. Noe som jeg tenker ikke vil være særlig sunt for ts om vi gjorde. Chillax 😉 Vi sparer den runden til ts har fått funnet ut litt hva hun vil gjøre. Dessuten er klokka 01:35. Fin tid å køye på Det ble foreslått for TS å bare slutte med prevensjon uten å si det til mannen, er ikke det relevant? Anonymkode: 5dfbd...055
Joni123 Skrevet 9. mai 2019 #47 Skrevet 9. mai 2019 Jeg hadde droppet han. Skjønner folk kan ombestemme seg, men hadde følt meg lurt og aldri klart å sett han i øynene igjen. Hadde prøvd å få barn på annet vis. Ikke gi opp drømmen om å bli mor ennå når ønsket ditt er så sterk. Enten kan du gå aktivt inne for å finne en som selv ønsker barn, eller så er det bare å reise til Danmark. Å lure han synes jeg virker litt stygt, også med tanke på barnet. Bedre for barnet å leve uten far, enn en som ikke ønsker det. 21
Monabe87 Skrevet 10. mai 2019 #48 Skrevet 10. mai 2019 Hvorfor krangler folk om uviktige ting her? Hold dere til tema... 6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #49 Skrevet 10. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvem er det i så fall som ødelegger hvem sitt liv, mannen som ikke vil gi kvinnen barn, eller kvinnen som slutter med prevensjon og får barn tross mannens ønske? Anonymkode: 5dfbd...055 Det er vel helst nokså fair play. Den kuken har jo allerede kastet bort 6 år av hennes liv der hun var i en mer fruktbar alder enn nå. Han hadde faen fortjent det, pluss mer. Anonymkode: fdfea...57f 20
Gent82 Skrevet 10. mai 2019 #50 Skrevet 10. mai 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ble foreslått for TS å bare slutte med prevensjon uten å si det til mannen, er ikke det relevant? Anonymkode: 5dfbd...055 Og før ts svarer bør ikke vi rote til denne tråden med lange diskusjoner om sånt tull som jeg er skråsikker på er uaktuelt for ts å gjøre uansett. Derfor er det ikke relevant. 4
ViljaH Skrevet 10. mai 2019 #51 Skrevet 10. mai 2019 Du kan jo dra til Køben uten å droppe mannen? Du trenger ikke hans tillatelse til å forfølge dine mål i livet. Han kan velge at han ikke vil ha barn, ikke at du ikke skal ha barn. Selv om hans tog strengt tatt kjørte for ca 6 år siden. 17
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #52 Skrevet 10. mai 2019 5 minutter siden, Gent82 said: Og før ts svarer bør ikke vi rote til denne tråden med lange diskusjoner om sånt tull som jeg er skråsikker på er uaktuelt for ts å gjøre uansett. Derfor er det ikke relevant. Vel det er jo lov å håpe at TS ikke følger det rådet, det er jo visstnok nok av damer som gjør og har gjort dette. Anonymkode: 5dfbd...055
Gent82 Skrevet 10. mai 2019 #53 Skrevet 10. mai 2019 2 minutter siden, ViljaH skrev: Du kan jo dra til Køben uten å droppe mannen? Du trenger ikke hans tillatelse til å forfølge dine mål i livet. Han kan velge at han ikke vil ha barn, ikke at du ikke skal ha barn. Selv om hans tog strengt tatt kjørte for ca 6 år siden. Det forholdet er over allerede. Hvorfor skulle det ikke være det?? Skal hun begynne å planlegge å måtte dra til københavn i tillegg til at hun må henge rundt en 'far' som bare plutselig bestemte seg for at han ikke ville bli far likevel? Er det ikke sjukt at jeg som mann ser at det er helt sprøtt, men ikke dere kvinner? W.t.f 9
Gent82 Skrevet 10. mai 2019 #54 Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel det er jo lov å håpe at TS ikke følger det rådet, det er jo visstnok nok av damer som gjør og har gjort dette. Anonymkode: 5dfbd...055 Men jeg føler at TS faktisk er normal. Derfor vil jeg ikke diskutere det. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #55 Skrevet 10. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er som å lete etter en nål blant halmstrå. Selvfølgelig finnes slike menn, men det skal gjøres godt å møte på en sånn mann. De aller færreste er superdesperate etter bebiser med en gang de møter en dame. Anonymkode: b38ab...8ad Alternativt : nål i høystakk 😎 Anonymkode: 680d9...28e 15
Alice123 Skrevet 10. mai 2019 #56 Skrevet 10. mai 2019 2 minutter siden, Gent82 skrev: Det forholdet er over allerede. Hvorfor skulle det ikke være det?? Skal hun begynne å planlegge å måtte dra til københavn i tillegg til at hun må henge rundt en 'far' som bare plutselig bestemte seg for at han ikke ville bli far likevel? Er det ikke sjukt at jeg som mann ser at det er helt sprøtt, men ikke dere kvinner? W.t.f Det er vel jent over enighet i tråden, at forholdet i praksis er over. Såvidt jeg kanse er det én bruker som anbefaler Danmark uten å samtidig direkte oppfordre til å gjøre det slutt, men det er én bruker og således ikke ikke representativt for "dere kvinner". 7
Gent82 Skrevet 10. mai 2019 #57 Skrevet 10. mai 2019 8 minutter siden, Alice123 skrev: Det er vel jent over enighet i tråden, at forholdet i praksis er over. Såvidt jeg kanse er det én bruker som anbefaler Danmark uten å samtidig direkte oppfordre til å gjøre det slutt, men det er én bruker og således ikke ikke representativt for "dere kvinner". Vel, på side 1 var det også noe om å ikke skilles. Det var ikke den jeg siterte. Og på side 2 ble det oppfordret til å droppe prevensjon. Det skurrer. Jo jeg kunne skrevet feks du som kvinne, men jeg synes denne saken faktisk ikke trenger en jury engang, om du skjønner. 100% av dere damer skulle skrevet reis og dump på denne tråden. Er det noen tråd dere skulle vært enige så er det denne.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #58 Skrevet 10. mai 2019 3 minutter siden, Gent82 skrev: Vel, på side 1 var det også noe om å ikke skilles. Det var ikke den jeg siterte. Og på side 2 ble det oppfordret til å droppe prevensjon. Det skurrer. Jo jeg kunne skrevet feks du som kvinne, men jeg synes denne saken faktisk ikke trenger en jury engang, om du skjønner. 100% av dere damer skulle skrevet reis og dump på denne tråden. Er det noen tråd dere skulle vært enige så er det denne. Adoptivbarn har jo ikke noe med oppfordring til å droppe prevensjon å gjøre. Anonymkode: 8c407...27a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #59 Skrevet 10. mai 2019 3 minutter siden, Gent82 said: Vel, på side 1 var det også noe om å ikke skilles. Det var ikke den jeg siterte. Og på side 2 ble det oppfordret til å droppe prevensjon. Det skurrer. Jo jeg kunne skrevet feks du som kvinne, men jeg synes denne saken faktisk ikke trenger en jury engang, om du skjønner. 100% av dere damer skulle skrevet reis og dump på denne tråden. Er det noen tråd dere skulle vært enige så er det denne. Hvorfor er det da galt å undre seg over rådet om å droppe prevensjon? Jeg syns det er like hårreisende som å pule dama gravid mot hennes ønske. Anonymkode: 5dfbd...055 2
Gent82 Skrevet 10. mai 2019 #60 Skrevet 10. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Adoptivbarn har jo ikke noe med oppfordring til å droppe prevensjon å gjøre. Anonymkode: 8c407...27a Herreguuud. Bildet er fra side 1. Les teksten og tenk, legg a til b og så c. Omfg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå