Gå til innhold

Han vil plutselig ikke ha barn.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som å lete etter en nål blant halmstrå. Selvfølgelig finnes slike menn, men det skal gjøres godt å møte på en sånn mann. De aller færreste er superdesperate etter bebiser med en gang de møter en dame.

Anonymkode: b38ab...8ad

Faktisk ganske mange flotte menn som er klar for familielivet og slå seg til ro. Spesielt i den alderen som Ts. 

Anonymkode: ef2fb...7ab

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han sagt hvorfor han ikke vil ha barn? Syns det er så ugreit å ha latet som så lenge... 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk ganske mange flotte menn som er klar for familielivet og slå seg til ro. Spesielt i den alderen som Ts. 

Det har du rett i :) Mange fraskilte menn får kull nr 2 med barn med sin nye kone i den alderen 😍

Anonymkode: 8c407...27a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått noe svar om hvorfor, for jeg begynte å gråte veldig hardt, og klarte ikke helt fokusere på samtalen. Siden jeg skal holde et meget viktig foredrag i morgen, bestemte jeg meg for å legge meg - på gjesterommet. Men får jo ikke sove. 

Vi avtalte å snakke mer på lørdag, siden jeg jobber til 22 i morgen.

Kjenner absolutt på bitterhet, og tror jeg skal bestille en time til psykolog, slik som noen foreslo. Da får jeg hjelp til å bearbeide tankene. Jeg er så lei meg. Man må jo velge mellom å sørge tapet av et mulig barn, eller å sørge tapet av partneren sin. Uansett hva jeg velger, så venter det en stor sorg foran meg, og det gjør meg så lamslått.

ts

Anonymkode: 16efc...493

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har du rett i :) Mange fraskilte menn får kull nr 2 med barn med sin nye kone i den alderen 😍

"Kull nr 2"? Vi snakker om mennesker her, eller har jeg misforstått? :hakeslepp:

:nigo:

• Liker 6
Skrevet

Ts. Vil du ha min mening, eller vil du helst ikke høre det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow frøken pessimist du. Er nok av menn i den alderen som enda ikke har barn. Og yngre og eldre. De har gjerne vært i forhold men satset på andre ting og ikke ønsket barn før.

Er ikke alle som gifter seg og får barn i tyve årene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Wow frøken pessimist du. Er nok av menn i den alderen som enda ikke har barn. Og yngre og eldre. De har gjerne vært i forhold men satset på andre ting og ikke ønsket barn før.

Er ikke alle som gifter seg og får barn i tyve årene. 

Jeg er absolutt ikke pessimist. Men mange attraktive fraskilte menn med barn fra forrige ekteskap ønsker barn med sin nye kone. Du har selvfølgelig rett i at det også finnes barnløse menn på ts sin alder som ønsker seg barn raskt :) 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fått noe svar om hvorfor, for jeg begynte å gråte veldig hardt, og klarte ikke helt fokusere på samtalen. Siden jeg skal holde et meget viktig foredrag i morgen, bestemte jeg meg for å legge meg - på gjesterommet. Men får jo ikke sove. 

Vi avtalte å snakke mer på lørdag, siden jeg jobber til 22 i morgen.

Kjenner absolutt på bitterhet, og tror jeg skal bestille en time til psykolog, slik som noen foreslo. Da får jeg hjelp til å bearbeide tankene. Jeg er så lei meg. Man må jo velge mellom å sørge tapet av et mulig barn, eller å sørge tapet av partneren sin. Uansett hva jeg velger, så venter det en stor sorg foran meg, og det gjør meg så lamslått.

ts

Anonymkode: 16efc...493

:klem:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er absolutt ikke pessimist. Men mange attraktive fraskilte menn med barn fra forrige ekteskap ønsker barn med sin nye kone. Du har selvfølgelig rett i at det også finnes barnløse menn på ts sin alder som ønsker seg barn raskt :) 

OG En av fordelene med en mann med barn fra før, er at da ser man hvordan han er som pappa og om han følger opp barna sine osv

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager! Jeg trodde et det var ganske vanlig å si det slik https://www.seher.no/kjendis/na-er-jeg-i-gang-med-kull-nummer-to/64258777

Nei, det er ikke vanlig. Kjendiser og kjendistabloider skal du ikke kopiere for de er så dumme at de skulle egentlig gått med hjelm.

'Kull' er forbeholdt feks ulver, hunder, katter, hamstere osv

image.jpeg

• Liker 1
Gjest mariana2222
Skrevet

stakkar :( Dette var utrolig dårlig gjort av ham når han har visst det så lenge. Dette burde han ha sagt for lenge siden! Fy søren. Stakkars deg! Men viktig å huske på at man kanskje ikke finner den store kjærligheten igjen heller. Så utrolig vanskelig, nei nå ble jeg lei meg på dine vegne :(

Skrevet

Så utrolig dårlig ,dette er mitt verste mareritt. Ikke gi opp drømmen å bli mor<3 Jeg støtter forslaget om Danmark når ting har roet seg litt,og om du føler du har tid og overskudd å stå alene med alt. Han har jo først deg bak lyset dette er ett stort svik fra hans side .

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Altså denne tar jeg som anonym rett og slett pga måten folk kommer til å reagere. 

Jeg sier ikke hva du skal gjøre men JEG hadde i din situasjon løyet tilbake. Jeg hadde "glemt" prevensjon til jeg ble gravid også hadde jeg oppdratt ungen alene. 

I 99,9% av alle tilfeller er det ikke greit å lure noen til farskap men, dette hadde vært unntaket for meg. Hadde jeg gitt 6 år av den beste tiden i livet mitt til noen med lovnader om at jeg skulle få et barn, for så og få vite at det bare har vært løgner hele veien så hadde jeg klikket. 

Jeg tenker at du neppe hadde vært sammen med han i alle disse årene dersom han hadde sagt fra dag 1 at han ikke ønsket barn. Og som du sier så er 36 år lovlig sent å begynne på nytt, noe annet om du var 26.

Slik som jeg ser det så har han ødelagt dine muligheter for å oppnå det livet du ønsker å leve. Så ja, jeg hadde "ødelagt" hans liv tilbake, i den grad noen mener at det og få et barn er livsødeleggende.

Anonymkode: 697a1...61e

Harsh.

Skrevet
Akkurat nå, Vinglass skrev:

Så utrolig dårlig ,dette er mitt verste mareritt. Ikke gi opp drømmen å bli mor<3 Jeg støtter forslaget om Danmark når ting har roet seg litt,og om du føler du har tid og overskudd å stå alene med alt. Han har jo først deg bak lyset dette er ett stort svik fra hans side .

Dette vil ts aldri klare å tilgi den mannen selv om hun gir det sitt beste forsøk.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså denne tar jeg som anonym rett og slett pga måten folk kommer til å reagere. 

Jeg sier ikke hva du skal gjøre men JEG hadde i din situasjon løyet tilbake. Jeg hadde "glemt" prevensjon til jeg ble gravid også hadde jeg oppdratt ungen alene. 

I 99,9% av alle tilfeller er det ikke greit å lure noen til farskap men, dette hadde vært unntaket for meg. Hadde jeg gitt 6 år av den beste tiden i livet mitt til noen med lovnader om at jeg skulle få et barn, for så og få vite at det bare har vært løgner hele veien så hadde jeg klikket. 

Jeg tenker at du neppe hadde vært sammen med han i alle disse årene dersom han hadde sagt fra dag 1 at han ikke ønsket barn. Og som du sier så er 36 år lovlig sent å begynne på nytt, noe annet om du var 26.

Slik som jeg ser det så har han ødelagt dine muligheter for å oppnå det livet du ønsker å leve. Så ja, jeg hadde "ødelagt" hans liv tilbake, i den grad noen mener at det og få et barn er livsødeleggende.

Anonymkode: 697a1...61e

Hva om det viser seg at han er steril eller av en eller annen grunn har sædceller som ikke er levedyktige? Bad karma tilbake til Ts blir det da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gent82 said:

Dette vil ts aldri klare å tilgi den mannen selv om hun gir det sitt beste forsøk.

Men hvem er det i så fall som ødelegger hvem sitt liv, mannen som ikke vil gi kvinnen barn, eller kvinnen som slutter med prevensjon og får barn tross mannens ønske?

Anonymkode: 5dfbd...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...