AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #181 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Alice123 skrev: Jeg vet om det helt motsatte tilfellet, som er like kaldt. En bekjent (mann) ville ha to barn, men han ville ikke ha dem fulltid (for mye ansvar) og han ville være singel (til å drikke øl og jazze med gutta i Pattaya). Så han ble sammen med ei dame, og pushet på raskt samboerskap, så pushet han på med raskt barn nummer én, så raskt barn nummer to. Til samboeren sin lovet han det glade A4-familieliv med rekkehus, Volvo og golden retriver. Han hadde selfølgelig ingen intensjon om dette, samboeren var og hadde for han alltid vært en babymaskin og barnepike. På 1 års dagen til unge nummer to, flyttet han ut (det var viktig for han å få med seg pappapermen). Samboeren/barnemor satt igjen knust, de hadde fått to tette nettopp fordi han "så gjerne ville etablere sin egen familie". Er i litt lik situasjon... møtte en og datet litt...han var åpen om at han ønsket seg barn,jeg hadde nok med det éne jeg hadde fra før og sa fra første stund det ikke ble aktuelt. Hadde så god kjemi og trivdes sammen,så ble nå kjærester og jeg sa nei til frieri og barn,"det kommer aldri til å skje" . Men det skjedde. Vet ikke helt om jeg glemte av pillen,eller om jeg kasta opp,da jeg var syk med feber og oppkast,gravid ble jeg,mens jeg trodde jeg var beskyttet. Fikk meg ikke til å ta abort,da jeg var så langt på vei at vi så bankende hjerte,armer og ben på UL,da vi skulle se hvor langt det hadde kommet.(slik vi regna oss fram til at pilleglippen måtte ha skjedd da jeg var syk) Mannen dumpa meg i 7.mnd...det var ikke helt slik han trodde å ha en gravid kjæreste,det ble for mye fokus på baby oh meg som mor,istedet for på han som far.. Man amgrer heldigvis ikke på de barna man har! Jeg elsker lillebabyen men er bitter på ham som ville ha barn,men forlot meg så lett pga kvalme og energiløshet i svangerskapet. Jeg ganner på ham i søvnløse netter der jeg er stuck med baby på puppen og han kommer innom ett par timer etter jobb og får kos med baby...og går hjem til seg selv når baby blir trøtt og sutrete så bare mamma er bra nok.. Oi...dette ble langt og litt OT ..men litt moral i historien likevel: Det blir uansett ikke optimalt for hverken barnet eller foreldrene hvis man ikke er to om å planlegge og ønske det... TS,ønsker du deg barn og ikke kan leve uten,finn deg en som vil bli far,ikke en som godtar barn fordi han blir presset til det fordi han ikke vil være uten deg. Masse lykke til❤ Anonymkode: e65a2...271 7
Gent82 Skrevet 15. mai 2019 #182 Skrevet 15. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: ..men litt moral i historien likevel: Det blir uansett ikke optimalt for hverken barnet eller foreldrene hvis man ikke er to om å planlegge og ønske det... TS,ønsker du deg barn og ikke kan leve uten,finn deg en som vil bli far,ikke en som godtar barn fordi han blir presset til det fordi han ikke vil være uten deg. Masse lykke til❤ Anonymkode: e65a2...271 Men hvordan kan man vite om begge vil ha ungen? Du trodde jo dere var 2 om saken til han helt ute av det blå dumpet deg da du var 7 måneder på vei.. TS bør bare bli gravid hun, med eller uten 3.grads avhør om typen blir trofast og værende sammen med henne til de er passert 80. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #183 Skrevet 15. mai 2019 4 minutter siden, Gent82 skrev: Men hvordan kan man vite om begge vil ha ungen? Du trodde jo dere var 2 om saken til han helt ute av det blå dumpet deg da du var 7 måneder på vei.. TS bør bare bli gravid hun, med eller uten 3.grads avhør om typen blir trofast og værende sammen med henne til de er passert 80. Man har jo aldri noen garantier,men her VET altså TS at mannen ikke vil ha...så synes ikke hun bør bli det.. Anonymkode: e65a2...271 1
Gent82 Skrevet 15. mai 2019 #184 Skrevet 15. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man har jo aldri noen garantier,men her VET altså TS at mannen ikke vil ha...så synes ikke hun bør bli det.. Anonymkode: e65a2...271 Å, du tenker på den møkkamannen hun er sammen med nå ja. Da skjønner jeg. Ne nei nei, han er ute av bildet for lengst. Ts må løpe vekk fra han tvert og finne andre muligheter. 9
ViljaH Skrevet 15. mai 2019 #185 Skrevet 15. mai 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg opplevde det samme som deg...hun ble hos mannen og sørget over barna hun ikke fikk...når hun var for gammel til å få barn så gikk han i fra ho til en yngre dame å fikk tre barn på rappen... Hun har det ikke bra. Savnet har aldri gått bort og hun er veldig bitter. Anonymkode: aa3cc...84c Her kan man jo undre seg om ikke hun hadde kommet bedre ut av det ved å bare slutte på prevensjon uten å si noe til mannen... 2
regine Skrevet 15. mai 2019 #186 Skrevet 15. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg opplevde det samme som deg...hun ble hos mannen og sørget over barna hun ikke fikk...når hun var for gammel til å få barn så gikk han i fra ho til en yngre dame å fikk tre barn på rappen... Hun har det ikke bra. Savnet har aldri gått bort og hun er veldig bitter. Anonymkode: aa3cc...84c Og dette er grunnen til at TS må KREVE at 1) mannen tar ansvar for prevensjon fra nå av og 2) dersom de skal fortsette sammen og hun skal avstå fra sitt ønske om barn, så SKAL han kutte strengen. Gjør han ikke det, så betyr det bare at han ikke ønsker barn med TS; ikke at han ikke ønsker barn overhode. Håper ellers det går bra med deg TS, og at du tør stille krav for å vise mannen at dette er alvor fra din side, han kan ikke tro at alt bare skal få fortsette som før etter dette sviket. 15
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #187 Skrevet 15. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i litt lik situasjon... møtte en og datet litt...han var åpen om at han ønsket seg barn,jeg hadde nok med det éne jeg hadde fra før og sa fra første stund det ikke ble aktuelt. Hadde så god kjemi og trivdes sammen,så ble nå kjærester og jeg sa nei til frieri og barn,"det kommer aldri til å skje" . Men det skjedde. Vet ikke helt om jeg glemte av pillen,eller om jeg kasta opp,da jeg var syk med feber og oppkast,gravid ble jeg,mens jeg trodde jeg var beskyttet. Fikk meg ikke til å ta abort,da jeg var så langt på vei at vi så bankende hjerte,armer og ben på UL,da vi skulle se hvor langt det hadde kommet.(slik vi regna oss fram til at pilleglippen måtte ha skjedd da jeg var syk) Mannen dumpa meg i 7.mnd...det var ikke helt slik han trodde å ha en gravid kjæreste,det ble for mye fokus på baby oh meg som mor,istedet for på han som far.. Man amgrer heldigvis ikke på de barna man har! Jeg elsker lillebabyen men er bitter på ham som ville ha barn,men forlot meg så lett pga kvalme og energiløshet i svangerskapet. Jeg ganner på ham i søvnløse netter der jeg er stuck med baby på puppen og han kommer innom ett par timer etter jobb og får kos med baby...og går hjem til seg selv når baby blir trøtt og sutrete så bare mamma er bra nok.. Oi...dette ble langt og litt OT ..men litt moral i historien likevel: Det blir uansett ikke optimalt for hverken barnet eller foreldrene hvis man ikke er to om å planlegge og ønske det... TS,ønsker du deg barn og ikke kan leve uten,finn deg en som vil bli far,ikke en som godtar barn fordi han blir presset til det fordi han ikke vil være uten deg. Masse lykke til❤ Anonymkode: e65a2...271 At folk kan være så kalde Denne historien passer inn i en av de utallige trådene vi har her inne der idioter fordømmer damer som har fått barn med flere menn. Anonymkode: b38ab...8ad 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #188 Skrevet 15. mai 2019 På 10.5.2019 den 0.15, AnonymBruker skrev: Etter seks år sammen, der barn alltid har vært et positivt tema når vi snakker om fremtiden, fikk jeg i kveld beskjed om at det har han bestemt seg for at han ikke vil ha. Han satt meg ned, og sa at han har følt i åresvis at han ikke ønsker barn, og han kommer ikke til å få lysten heller. Han har bestemt seg - han skal ikke bli far. Åresvis! I åresvis har han løyet for meg, om noe han vet er et meget høyt ønske for meg! Jeg har spurt i 18 måneder om vi skal begynne å prøve, og har fått positive svar, men alltid en unnskyldning om at det vil passe bedre om en liten stund. Nå er jeg snart 36. Det er for sent for meg, jeg orker ikke begynne på nytt. Jeg blir ikke mor. Hjertet mitt er knust, og jeg føler meg så rådvill. Vet ikke helt hva jeg ønsker med tråden. Har ingen jeg kan dele dette med, så ville vel bare tømme hjertesorgen min til noen... Anonymkode: 16efc...493 Det er da på ingen måte for sent fordi du er 36! Jeg var singel og barnløs da jeg var 36. Traff drømmemannen da jeg var 37 og året etter ble jeg gravid med vårt første barn. Var 39 da jeg fødte. Da barnet var 7 mnd ble jeg gravid igjen. Anonymkode: 5dd68...ea9 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #189 Skrevet 15. mai 2019 2 hours ago, regine said: Og dette er grunnen til at TS må KREVE at 1) mannen tar ansvar for prevensjon fra nå av og 2) dersom de skal fortsette sammen og hun skal avstå fra sitt ønske om barn, så SKAL han kutte strengen. Gjør han ikke det, så betyr det bare at han ikke ønsker barn med TS; ikke at han ikke ønsker barn overhode. Håper ellers det går bra med deg TS, og at du tør stille krav for å vise mannen at dette er alvor fra din side, han kan ikke tro at alt bare skal få fortsette som før etter dette sviket. For en urettferdig ide! Hva hvis han kutter strengen og hun dumper ham senere og får barn med en annen man? 😄 Altså, for noen damer blir man ikke seksuelt attraktiv hvis han blir steril. Anonymkode: 15182...024
regine Skrevet 15. mai 2019 #190 Skrevet 15. mai 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en urettferdig ide! Hva hvis han kutter strengen og hun dumper ham senere og får barn med en annen man? 😄 Altså, for noen damer blir man ikke seksuelt attraktiv hvis han blir steril. Anonymkode: 15182...024 hallo - hvem er det her som IKKE vil ha barn? Jo, det er MANNEN som ikke vil det. Da er det bare rett og rimelig at han tar ansvar for denne meningen og steriliserer seg. Hvis ikke så har han ingen troverdighet, da sier han det kun fordi han ikke vil ha barn med akkurat TS. hvorfor det skal være så vanskelig for MENN å pålegges å ta ansvar for sine manglende ønsker om å formere seg går over min forstand. De skal ha lov til å "ikke ville bli far" men samtidig slippe å ta noen som helst konsekvenser av dette. 23
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #191 Skrevet 15. mai 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en urettferdig ide! Hva hvis han kutter strengen og hun dumper ham senere og får barn med en annen man? 😄 Altså, for noen damer blir man ikke seksuelt attraktiv hvis han blir steril. Anonymkode: 15182...024 En kvinne som ønsker barn vil vel uansett være uaktuell for en mann som ikke ønsker dette, eller? Planen er vel ikke å lure en kvinne til å tro at hun skal få barneønsket sitt oppfylt for så å informere etter seks år at dette ikke kommer til å skje? For om så er det ihvertfall enda lurere at han steriliserer seg i tilfelle han møter en kvinne som velger å ta saken i egne hender. Anonymkode: d748d...13b 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #192 Skrevet 15. mai 2019 På 10.5.2019 den 9.09, AnonymBruker skrev: Jeg har også kvaler rundt det å gjennomføre inseminasjon i Danmark. Dette har ikke vært en problemstilling i livet mitt, så jeg kjenner ikke til barns oppvekst ved slike forhold. Noen som har innsikt? Anonymkode: 16efc...493 Det kom ut en bok for litt siden, Den befridde familien av Josefin Olevik, som du kanskje kunne sjekke ut? Den er skrevet av en svensk journalist som valgte å få barn gjennom en klinikk i Danmark. Har ikke lest den selv, men den har fått gode omtaler. Ikke minst sender det jo et visst signal til mannen din om han ser den på nattbordet ditt. Anonymkode: 82dad...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #193 Skrevet 15. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da på ingen måte for sent fordi du er 36! Jeg var singel og barnløs da jeg var 36. Traff drømmemannen da jeg var 37 og året etter ble jeg gravid med vårt første barn. Var 39 da jeg fødte. Da barnet var 7 mnd ble jeg gravid igjen. Anonymkode: 5dd68...ea9 Jeg er ikke TS, men er 35, singel, stresset og lei meg. Takk for at du skrev dette innlegget 💛 Anonymkode: a4129...02c 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #194 Skrevet 15. mai 2019 Tenk at du gjør verden en tjeneste ved å ikke få barn! Bra mann! Anonymkode: 63109...ec6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #195 Skrevet 15. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, men er 35, singel, stresset og lei meg. Takk for at du skrev dette innlegget 💛 Anonymkode: a4129...02c Oi, nå fant jeg nettopp ut hvem du er.. m Anonymkode: b38ab...8ad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #196 Skrevet 15. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, nå fant jeg nettopp ut hvem du er.. m Anonymkode: b38ab...8ad Håper ikke jeg er den eneste single 35-åringen i Norge 🤣 Anonymkode: a4129...02c 21
Gjest O.G. Skrevet 15. mai 2019 #197 Skrevet 15. mai 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg opplevde det samme som deg...hun ble hos mannen og sørget over barna hun ikke fikk...når hun var for gammel til å få barn så gikk han i fra ho til en yngre dame å fikk tre barn på rappen... Hun har det ikke bra. Savnet har aldri gått bort og hun er veldig bitter. Anonymkode: aa3cc...84c TS bør slutte på prevensjon sin og så gi mannen beskjed om at fra nå av skal han som ikke vil ha barn ha ansvaret for prevensjon.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #198 Skrevet 15. mai 2019 6 minutter siden, O.G. skrev: TS bør slutte på prevensjon sin og så gi mannen beskjed om at fra nå av skal han som ikke vil ha barn ha ansvaret for prevensjon. Hjelpes... Anonymkode: 5dcff...c14 2
Gent82 Skrevet 15. mai 2019 #199 Skrevet 15. mai 2019 18 minutter siden, O.G. skrev: TS bør slutte på prevensjon sin og så gi mannen beskjed om at fra nå av skal han som ikke vil ha barn ha ansvaret for prevensjon. Du synes TS skal fortsette å bli pult av mannen som sviktet henne så grovt at livet hennes raste sammen...? 8
Gjest O.G. Skrevet 15. mai 2019 #200 Skrevet 15. mai 2019 16 minutter siden, Gent82 skrev: Du synes TS skal fortsette å bli pult av mannen som sviktet henne så grovt at livet hennes raste sammen...? Nei, egentlig ikke, men det er ikke jeg som bestemmer det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå