Gå til innhold

Jeansskjørt


Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et jeansskjørt som er litt kortere enn at det når til kneet, evt. enda litt kortere? Det må ikke være for dyrt, med lite "dill" på. Vil helst at det skal se litt ut som om det er omsydde jeans, slik at lommer o.l er likt som på bukser. Ingen merkelige folder og flipp-flapper med andre ord. :ler:

Og dersom jeg ender opp på et litt kortere et, jeg har bare gått med knelange skjørt til nå, og det fikser jeg sånn passe. Men når lengden kryper lenger opp over låret - tips til å beholde verdigheten (skal seff ikke bøye meg noe overdrevet, men andre ting)? Jeansjenta prøver å tø litt opp til sommeren, og for å være ærlig, er det så lenge siden jeg har gått i skjørt at jeg er helt grønn... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diesel (er jo litt dyrt da, men absolutt verdt pengene) har et kjempekult jeansskjørt! Det er lyst, og litt kort. Fås i hvertfall på Bik Bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et veldig fint et på H&M i fjor, og jeg ser at de har det i år også - er blitt brukt veldig mye - det er ganske kort - ellers har JC en del korte dongeriskjørt i år, men de må du betale en del mer for ( fra 499 og oppover tror jeg.........) Ellers har jeg bestilt et fint et fra

www.josefssons.no - der har de flere korte dongeriskjørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men Bik Bok har en del fine, korte dongriskjørt. Synes det er kjempestilig jeg :) Særlig med mørk strømpebukse og disse brune skinnstøvlettene som det finnes masse av nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg er snart 20, så fjortisepoken er for lengst over. Men fremdeles ung, så Bikbok skal sjekkes! Trenger jo ikke å bli Wow-genserberte av den grunn... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...