Gå til innhold

Hvor ofte går vaskemaskinen din/deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...og hvor mange er dere i husstanden? 

Har to barn og to voksne i huset her...og er litt av skippertak-person som føler jeg ofte er i bakkant med klesvasken og at den går flere ganger om dagen. Sannheten er nok heller at den går 5-7 ganger i uka, men at jeg har dager hvor jeg kjører mange lass. 

Det føles så mye, så derfor lurer jeg på hvor ofte andre vasker. :)

Anonymkode: 87667...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvar gong eg starter den :P Gjennomsnittleg to gonger i veka. Er berre meg. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En voksen og tre barn. Vasker en gang om dagen i snitt, vanligvis med to vasker annenhver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To voksne. Vasker som regel 2-3 vasker fortløpende, kan gå over en uke mellom hver gang jeg vasker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To voksne og to halvstore barn. Vasker rundt 7-8 runder i uken.

Anonymkode: d82a9...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 voksne og 1 barn. Barnet er 18 mnd så blir en del klesvask. Tipper vi kjører 5 fulle maskiner i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. må sette igang vaska nå ja.. hadde glemt den 😂😂 

her vaskes en gang PR dag. Men skittentøyskurven er alltid tom - så her går dagens brukte klær i samme vask- sånn 1 times program.. Og alle håndklær er av samme farge- så de går i en vask og henges opp til tørk på knaggen sone og er klare og rene hver 3dje dag. 

Mwn- nå må jeg vaskw😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MammaMums skrev:

Oi.. må sette igang vaska nå ja.. hadde glemt den 😂😂 

her vaskes en gang PR dag. Men skittentøyskurven er alltid tom - så her går dagens brukte klær i samme vask- sånn 1 times program.. Og alle håndklær er av samme farge- så de går i en vask og henges opp til tørk på knaggen sone og er klare og rene hver 3dje dag. 

Mwn- nå må jeg vaskw😂😂

To voksne og to barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor alene så det blir bare 1-3 vask i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To voksne, vasker 3 ganger i uka. 

En med klær, en med vaskekluter o.l, og annen hver uke håndduker og/eller sengetøy. Har lite plass å henge opp på, så vi må fordele det utover uka. 

Anonymkode: f4f66...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene og vasker klær annenhver uke. Av og til en gang i uken, hvis det er noe jeg MÅ vaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver 3. dag ca. Men da tar vi unna alt på en gang :) Sjelden det ligger fylt opp i skittentøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 voksne, vasker stort sett klær kun i helgene (dvs lørdag og søndag). Setter da på 3-5 maskiner i løpet av disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 2 i snitt i uken med vanlig tøy. Oppå det kommer vask som kluter fra husvask og bilvask, vask av dyner og puter, ytterklær, sko, tepper. 1 gang i måneden har jeg kokvask på kjøkkenkluter. To voksne. Med absolutt alt er jeg nok nærmere 3 ganger i uken.

Anonymkode: 7622f...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 voksne og to barn, hvorav et spedbarn. Vasker en til to vask per dag. Utrolig mye skittentøy med baby i hus! 

Anonymkode: c2d6b...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det ikke som vi har så veldig mye. Men jeg er litt lei av å være bakpå, så jeg skal la den gå hele helgen til det er tomt, og kjøpe noen nye kurver for bedre sortering. :)

 

Anonymkode: 87667...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To voksne.

Treningsklær hver dag, hiver da med diverse hjemmeklær. 

Hvit 40 hver søndag

Mørk 40 hver søndag

Hvit 60 hver søndag (bytter da samtidig alt av sengetøy)

Mørk 60 hver søndag 

Spesialvask hver søndag, etter behov.  (silke, ull, dyner....) 

Så i snitt 12 ganger i uka. Har autoprogrammer, så de tilpasser vannmengde og lengde til kilo klær, derfor null stress å vaske halvfulle maskiner. 

Anonymkode: ec1a9...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...