Gå til innhold

Vet du om noen som kler svart hår?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes jeg kler det. Har veldig lys hud og naturlig brunt hår men har farget det svart før. Kunne gjort det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Finnes sikkert noen som kler farget svart hår. Men majoriteten gjør nok ikke det. Ser mange nevner Zeta Jones og Cox. Og bortsett fra at de har mørkebrunt hår, så er det også deres naturlig farge vel? Har man svart/mørkebrunt hår fra naturens side, så kler man det gjerne :)

Jeg har nokså lyst brunt hår, men etter en hårfargingsulykke fikk jeg nesten svart hår. Det så helt forferdelig ut. Så ut som om jeg hadde bodd under jorden i 4 år :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie

Jeg farget håret svart i en periode da jeg var 16-17 år. Og jeg som er såpass blek kledde det ikke nevneverdig. Ser tilbake på bilder nå og flirer litt brydd over hvordan jeg så ut. Men, jeg var jo en liten metall-pike tilbake på den tida, og svart hår var en del av imaget. Synes vel at de aller fleste nordisk utseende kvinner kler best litt natulige nyanser i håret, med type blondt, brunt, rødlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Er dette seriøst? Det er da mange som kler sort hår! Tenk på alle de som er født med sort hår. Nei dette er må være noe av det dummeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Er dette seriøst? Det er da mange som kler sort hår! Tenk på alle de som er født med sort hår. Nei dette er må være noe av det dummeste.

Det er snakk om de som farger håret, ikke er født med svart/mørkbrunt hår..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man har kun knallsvart hår, uten forskjellige toner, og i tillegg ikke er særlig mørk i huden fra før av, tipper jeg det er få som kler det. Det må nesten være flere farger i håret, ellers blir det kjedelig...

Håper ikke jeg støtet noen der, var virkelig ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

For ikke å snakke om de blåsvarte eller lillasvarte tonene som alle fjortisene ser ut til å bruke :roll: I tillegg løper de rundt med fem centimeters ettervekst.

Jeg liker svart når jeg har veldig kort hår (og da mener jeg HELT kort), når jeg begynner å få litt lengde, ser det fort ut som Playmo-figur, så da skifter jeg farge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Er egentlig enig med trådstarter jeg. Helt svart hår passer ikke til alle. Jeg var nettopp hos frisøren og farget håret mørke brunt (ser ut som svart på meg) og jeg er ikke fornøyd. Det blir for mørkt til meg iallefall selvom jeg har mørke øyenbryn. Håper jeg venner meg til det etterhvert. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...