Gå til innhold

Noen som vet hvordan man får sett 90 days i USA hastighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo, 

Vet ikke om noen følger 90 days på Instagram?? Isåfall, det kommer nye sesonger i hytt og pine i USA, og jeg sitter her i indre Østfold med mark i baken. Noen som vet hvordan man får sett disse episodene?? 

Takk 

Anonymkode: e2f62...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google Chrome nettleser. Last ned et tillegg; VPN Hola! Deretter går du til den nettsiden i USA som sender programmene du vil se, når du vil se dem. Klikk for å starte første episode. Hola! kommer da med en pop-up boks i høyre øvre hjørne der det står noe sånt som "Change country to..... *navn på landet* " og så flagget til landet. Klikk for at du vil det.

Da oppfatter nettsiden det som at du er en seer fra USA, og tillater at du ser programmene. Koster de penger, må du betale likevel, men du får i alle fall tillatelse til å se dem via VPN Hola!

Har sett seneste sesong på forhånd, før den kom til Norge, med Big Bang Theory fra en amerikansk side på denne måten.

Anonymkode: 0a47f...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, l86 skrev:

Google play dersom du gidder å betale. 

Faktisk ja 😂 hva søker man på der?? 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google Chrome nettleser. Last ned et tillegg; VPN Hola! Deretter går du til den nettsiden i USA som sender programmene du vil se, når du vil se dem. Klikk for å starte første episode. Hola! kommer da med en pop-up boks i høyre øvre hjørne der det står noe sånt som "Change country to..... *navn på landet* " og så flagget til landet. Klikk for at du vil det.

Da oppfatter nettsiden det som at du er en seer fra USA, og tillater at du ser programmene. Koster de penger, må du betale likevel, men du får i alle fall tillatelse til å se dem via VPN Hola!

Har sett seneste sesong på forhånd, før den kom til Norge, med Big Bang Theory fra en amerikansk side på denne måten.

Anonymkode: 0a47f...221

Takk! :)

Anonymkode: e2f62...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk ja 😂 hva søker man på der?? 

Takk! :)

Anonymkode: e2f62...fc3

Jeg pleier å betale på Google play for å se det, orker ikke styre med downloads og sånt. Du søker på 90 days to wed i TV-kategorien :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, l86 skrev:

Jeg pleier å betale på Google play for å se det, orker ikke styre med downloads og sånt. Du søker på 90 days to wed i TV-kategorien :) 

Perfekt ❤️ takk 😄

Anonymkode: e2f62...fc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt ❤️ takk 😄

Anonymkode: e2f62...fc3

90 day fiancè heter det forresten, ikke 90 days to wed:) 

Endret av l86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, l86 skrev:

90 days fiancè heter det forresten, ikke 90 days to wed:) 

Google film og tv? Jeg har bare Google play filmer, og der finner jeg det ikke 😕

Anonymkode: e2f62...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Google film og tv? Jeg har bare Google play filmer, og der finner jeg det ikke 😕

Anonymkode: e2f62...fc3

Appen heter play filmer og TV , kjøper TV serien på Google play på tv-en også kommer den automatisk til biblioteket i appen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...