Gå til innhold

Kim Kardashian


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

Men... nå har jeg sett mange av disse antrekkene til MET gallaen.. mange kreasjoner om man kan kalle det det.. men jeg sitter igjen med ett spørsmål: HVORDAN går de på do??? 😂 altså.. når de trenger 4-5 mennesker å kle PÅ seg, og enkelte av de får jo ikke plass gjennom en dør en gang (hun som kledde seg ut som lysestake).. altså, holder de seg i flere timer liksom? 🙊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Basil skrev:

Men... nå har jeg sett mange av disse antrekkene til MET gallaen.. mange kreasjoner om man kan kalle det det.. men jeg sitter igjen med ett spørsmål: HVORDAN går de på do??? 😂 altså.. når de trenger 4-5 mennesker å kle PÅ seg, og enkelte av de får jo ikke plass gjennom en dør en gang (hun som kledde seg ut som lysestake).. altså, holder de seg i flere timer liksom? 🙊

Kateter? 🤣🤷🏼‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Basil said:

Men... nå har jeg sett mange av disse antrekkene til MET gallaen.. mange kreasjoner om man kan kalle det det.. men jeg sitter igjen med ett spørsmål: HVORDAN går de på do??? 😂 altså.. når de trenger 4-5 mennesker å kle PÅ seg, og enkelte av de får jo ikke plass gjennom en dør en gang (hun som kledde seg ut som lysestake).. altså, holder de seg i flere timer liksom? 🙊

Kim nevnte det i Youtube-videoen tidligere i tråden,som det hun var mest nervøs for :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 20.51, Forundret.. skrev:

Det ser jo hvertfall photoshoppa ut! Er vel ingen som kan og vil se slik ut? 

 

Dette er ekte bilde tatt av paparatzzi. Hun redigerer kroppen sin glatt selv, men andre har klart å fått bilder av hvordan huden hennes faktisk er. Hun har ikke valgt det selv, men blitt sånn med åra. Rumpefyll hjelper lite når man er 40, selv for en kjendis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoftKitty skrev:
4 minutter siden, Rosewood skrev:

Kateter? 🤣🤷🏼‍♀️

Evt bleier? 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg synes det er så trist at folk opererer seg for å endre utseende. Skulle ønske reglene ble kraftig strammet inn og at det ble mye strengere aldersgrenser og krav for å få lov til å gjennomføre noe slikt. Det er så trist at noen tjener penger på unge (eller eldres) usikkerhet. Sabla kyniske bedrifter. 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena
18 timer siden, BethD skrev:

Den familien er jo alle veldig pene selv uten sminke. Kanskje utenom Kris 😂

Tja har du sett de uten sminke? Jeg har hørt og lest flere steder at folk er sjokkerte over hvordan eks. Khloe ser ut i virkeligheten og at det er stor kontrast i forholdt til hvordan hun ser ut i KUWTK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
5 minutter siden, Atheena skrev:

Tja har du sett de uten sminke? Jeg har hørt og lest flere steder at folk er sjokkerte over hvordan eks. Khloe ser ut i virkeligheten og at det er stor kontrast i forholdt til hvordan hun ser ut i KUWTK

Man ser de jo gå uten sminke i serien 🤷🏽‍♀️👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BethD skrev:

Man ser de jo gå uten sminke i serien 🤷🏽‍♀️👀

«Uten» sminke ja. 😉

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, miss summers skrev:

«Uten» sminke ja. 😉

Man ser jo det? At de ikke har noe altså. Skal sies at jeg har egentlig bare sett Kim gå uten sminke,tror ikke jeg har sett de andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
7 minutter siden, BethD skrev:

Man ser de jo gå uten sminke i serien 🤷🏽‍♀️👀

De har med seg glamsquad på hyttetur med familien for å stå på ski liksom. Tror ikke det mye de viser seg uten sminke, om de egentlig har gjort det i det hele tatt? Kanskje i seriens spede begynnelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, BethD skrev:

Man ser jo det? At de ikke har noe altså. Skal sies at jeg har egentlig bare sett Kim gå uten sminke,tror ikke jeg har sett de andre 

Det ser ut som de er uten sminke, sånn sminkes de. Jeg syns selv Kim er den peneste og at hun er pen i ansiktet, men de er pyntet fra topp til tå, selv når de er «svette». 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt fornøyd ut han i bakgrunnen. Kim K og co. har et stort ansvar for alle rumpeimplantater nå for tiden. Og svære lepper, falske øyenvipper, overdreven sminke, og generelt at folk verden over er sykelig opptatt av utseendet (som for øvrig helst skal se mest mulig fake og slutty ut). Det sier noe om verden at slike mennesker er forbilder for mange.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Tusseladen skrev:

Ser ikke helt fornøyd ut han i bakgrunnen. 

Synes han alltid ser misfornøyd ut 🙊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khloe uten sminke. Ikke mye glamour over den dama da, gitt...

Khloe-Kardashian-without-makeup-1.jpg

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Million skrev:

Khloe uten sminke. Ikke mye glamour over den dama da, gitt...

Khloe-Kardashian-without-makeup-1.jpg

 

 

Khloe er vel den eneste av de som var uheldig fra naturens side.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Vinky skrev:

Khloe er vel den eneste av de som var uheldig fra naturens side.. 

Hun har en annen far. Men de nekter for at det stemmer.

 

 

663265F0-A31B-4BBE-B6AF-C5A1619A65A7.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vinky skrev:

Khloe er vel den eneste av de som var uheldig fra naturens side.. 

Uheldig? Hun er da virkelig en helt alminnelig kvinne uten sminke? 

Ikke det beste bildet, enig i det, men det er da ikke noe i veien med henne! 

Først så disser man dem for å være fake og så klager man på et alminnelig utseende? 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BethD skrev:

Man ser de jo gå uten sminke i serien 🤷🏽‍♀️👀

så naiv... Tenk at folk tror at de ser de helt naturlig (altså uten fillers, behandlinger, sminke, osv) på tvskjermen?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...