Gå til innhold

Kim Kardashian


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

For dere som har litt mer peiling. Jeg må innrømme at jeg blokkerer ut hjernen når jeg hører eller leser om henne. Bortsett fra nå.

Er dette bildet photoshoppet, eller ser hun så fake ut? Er dette pent? Har hun operert bort ribbein? 

2610926.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dama er jo operert fra topp til tå. Bare å se på før og etter bilder. Jeg leste hun har operert ut ribbein, men aner ikke om det stemmer da. Synes hun blir seende mer og mer operert ut for hvert år. 

Kanye liker det ikke, siden mora døde når hun tok plastikk kirurgi. Kim blir 40 nesre år og blir nok seende ut som Cher når hun blir eldre.

Hun var pen før, men det har gått for langt 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser l a t t e r l i g ut! Men folk får velge. Sjokk, når jeg så bildet. Jeg går tilbake til de som bryr seg om verdensrommet og krig og fred og sånt.

Dette blir for dumt.  

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er operert over det hele. Hadde mer normal kropp før. 

9AA66A8F-57FA-4F5B-ACB7-F18EADD4CA0F.jpeg

Anonymkode: a05a5...9f7

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff og huff, dette ser kvinner opp til. Dette gir man plass i media.

Vi lever i en syk verden der vi lar syke mennesker få oppmerksomhet, som igjen ødelegger andre menneskers holdninger å syn på utseendet.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nyttig skrev:

Huff og huff, dette ser kvinner opp til. Dette gir man plass i media.

Vi lever i en syk verden der vi lar syke mennesker få oppmerksomhet, som igjen ødelegger andre menneskers holdninger å syn på utseendet.

Nei, alle kvinner ser ikke opp til dette. Kanskje de unge jentene gjør det. Selv om jeg ikke begriper hvorfor. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Beskjeden skrev:

Det ser ...merkelig ut😳kim-kardashian-butt-photoshop-followers-lost-pp.jpg.57e8891ff990248af64e1051359b829c.jpg

Det ser jo hvertfall photoshoppa ut! Er vel ingen som kan og vil se slik ut? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker også mye contouring som endrer mye på ansikt, bryst og mage. Fks sprayer de på magemuskler. Mye er operert, men mye er også malt på rett og slett.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Det ser jo hvertfall photoshoppa ut! Er vel ingen som kan og vil se slik ut? 

 

Det er faktisk det det ikke er! Hadde det vært det hadde d ikke vært cellulitter osv. Men viser hvor stygt det faktisk er med rumpeomplantat. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Det ser jo hvertfall photoshoppa ut! Er vel ingen som kan og vil se slik ut? 

Hvis man var en mammut.. kunne det kanskje være attraktivt. Syke verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ikanonym skrev:

Det er faktisk det det ikke er! Hadde det vært det hadde d ikke vært cellulitter osv. Men viser hvor stygt det faktisk er med rumpeomplantat. 

Huff, stakkar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dama er operert over det hele. Hadde mer normal kropp før. 

9AA66A8F-57FA-4F5B-ACB7-F18EADD4CA0F.jpeg

Anonymkode: a05a5...9f7

Neineinei, dette er heeeelt naturlig! Hun har bare lagt på seg på de rette stedene, må vite! 

Den yngste søsteren fikk også plutselig myyye større lepper heeelt naturlig, og hun fikk også samme snåle fasong som Kim helt av seg selv. Sikkert puberteten eller noe sånt rart noe. 

Og den nest yngste av de fikk også smalere nese helt naturlig. 

Alt i alt er de helt naturlige alle sammen. Ikke’no juks der, nei! 

:ironi: 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, MortenMinstelønn said:

For dere som har litt mer peiling. Jeg må innrømme at jeg blokkerer ut hjernen når jeg hører eller leser om henne. Bortsett fra nå.

Er dette bildet photoshoppet, eller ser hun så fake ut? Er dette pent? Har hun operert bort ribbein? 

2610926.jpg

Som andre nevner, hun har operert alt til døde. Men på dette bildet ser midjen hennes ekstra snatched ut fordi hun har på seg et korsett fra (tydeligvis) en av de fremste korsettdesignerne i verden.

Ref. Vouge’s YouTube video med Kim K «Getting ready for the Met Gala».

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kendall er den peneste, for hun er mest naturlig av de.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det korsettet i denne videoen: 

 

 

Hun har nok operert i tillegg (rumpa og hoftene er iallfall operert og det at de er så brede gir jo illusjon av ennå smalere midje. Hun er jo dessuten ganske tynn utenom den falske rumpa og puppene). 

Synes sminken var veldig fin da, og håret i det første antrekket :) Og antrekkene hadde vært kule om de ikke var så overdrevet på kroppsfasongen...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoftKitty skrev:

Ser det korsettet i denne videoen: 

 

 

Hun har nok operert i tillegg (rumpa og hoftene er iallfall operert og det at de er så brede gir jo illusjon av ennå smalere midje. Hun er jo dessuten ganske tynn utenom den falske rumpa og puppene). 

Synes sminken var veldig fin da, og håret i det første antrekket :) Og antrekkene hadde vært kule om de ikke var så overdrevet på kroppsfasongen...

Hun er jo både pen i ansiktet og har en bra kropp i utgangspunktet da! Men med disse operasjonene blir hun som en ...tegneseriefigur!🤔. Hun må jo ha et forvridd selvbilde. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SoftKitty skrev:

Ser det korsettet i denne videoen: 

 

 

Hun har nok operert i tillegg (rumpa og hoftene er iallfall operert og det at de er så brede gir jo illusjon av ennå smalere midje. Hun er jo dessuten ganske tynn utenom den falske rumpa og puppene). 

Synes sminken var veldig fin da, og håret i det første antrekket :) Og antrekkene hadde vært kule om de ikke var så overdrevet på kroppsfasongen...

Puppene har hun alltid hatt,så de er nok urørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Beskjeden skrev:

Det ser ...merkelig ut😳kim-kardashian-butt-photoshop-followers-lost-pp.jpg.57e8891ff990248af64e1051359b829c.jpg

Ja, diger ræv og tynne lår ser unektelig bare merkelig ut. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...