Gå til innhold

Kim Kardashian


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, J.. skrev:

Puppene har hun alltid hatt,så de er nok urørt.

Jeg skal vedde 10000000 kr på at de er fikset!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, smalls skrev:

Jeg synes Kendall er den peneste, for hun er mest naturlig av de.

Synst alle er pene, jeg! Visst du ser vekk fra bleierompene til Kim og Khloe 🙊. Og hater å si det, men, Kylie er penere nå en før hun tok leppefillers 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
18 minutter siden, SoftKitty skrev:

Ser det korsettet i denne videoen: 

 

 

Hun har nok operert i tillegg (rumpa og hoftene er iallfall operert og det at de er så brede gir jo illusjon av ennå smalere midje. Hun er jo dessuten ganske tynn utenom den falske rumpa og puppene). 

Synes sminken var veldig fin da, og håret i det første antrekket :) Og antrekkene hadde vært kule om de ikke var så overdrevet på kroppsfasongen...

Ja det der så jo ikke ukomfortabelt ut 😶😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Jeg er fascinert og forferdet på en gang 😬. Hun ser både flott og frastøtende ut 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, HappyWaffle said:

Ja det der så jo ikke ukomfortabelt ut 😶😶

Mhm ser jo vondt ut. Syntes hun sa hun skulle gå med det i 4 timer i den videoen, så etter det byttet hun vel til det andre antrekket da? Blir nesten som kunst mer enn klær, men jeg hadde ikke giddet å lide for det på den måten :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, J.. skrev:

Puppene har hun alltid hatt,så de er nok urørt.

 Nehei!! Alle søstrene utenom Kendall har innrømmet silikon. Kim og Kourtney tok først, da var de veldig unge. Ddt var vel der det hele startet, silikonpupper, venninne med Paris Hilton, sextape og en mor ved navn Kris Jenner som «glapp» ut videoen og gjorde Kim berømt over natta. De har tjent milliarder bare på å være dem de er, og operert seg etterhvert som pengene har rulla inn. Nå har alle som én private kokker, rengjøringspersonale, private sminkører og frisører, pluss pluss... kan ramse opp mye mer. Alt er dokumentert i serien, og på deres Instagramkontoer. Dessverre har Kendall falt i krukka også! Hun har lipfiller og har fikset nesen. De tyr alle sammen til Photoshop og det er fordi «de er så usikre» sier de selv, utrolig nok påfører de en hel verden av unge jenter og kvinner ENDA mer usikkerhet. 

Anbefaler to Instagramkontoer: thegoodthebadandthefake (jeg vet Bloggomtoppbloggere følger denne kontoen) og exposing_kylie_jenner. Blant annet. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, SoftKitty skrev:

Mhm ser jo vondt ut. Syntes hun sa hun skulle gå med det i 4 timer i den videoen, så etter det byttet hun vel til det andre antrekket da? Blir nesten som kunst mer enn klær, men jeg hadde ikke giddet å lide for det på den måten :) 

Og hun hadde bestilt 24 mini donuts som skulle leveres på døra neste dag og hadde planer om å spise dem alle sier hun i filmen. De sulter seg og drikker minst mulig vann i flere dager før de skal på rød løper. Helt vanvittig! Galne kjendiser. Ble skuffa når til og med Lady Gaga så ut til å ha tatt en slankende kur før dette oppstyret som MET gallaen er. Fesjå. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror ikke noen stopper opp på stranden og utbryter "for en vakker rumpe", det er vel mer sånn "ojj, stakkars, hva er det som har skjedd??" (møter noen Kim K på stranden så utbryter de nok begeistring uansett da men) 

Får håpe hun er fornøyd selv. 

Barokken, Renessansen og Rokokkoen vil ha tilbake korsettene sine... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

 Nehei!! Alle søstrene utenom Kendall har innrømmet silikon. Kim og Kourtney tok først, da var de veldig unge. Ddt var vel der det hele startet, silikonpupper, venninne med Paris Hilton, sextape og en mor ved navn Kris Jenner som «glapp» ut videoen og gjorde Kim berømt over natta. De har tjent milliarder bare på å være dem de er, og operert seg etterhvert som pengene har rulla inn. Nå har alle som én private kokker, rengjøringspersonale, private sminkører og frisører, pluss pluss... kan ramse opp mye mer. Alt er dokumentert i serien, og på deres Instagramkontoer. Dessverre har Kendall falt i krukka også! Hun har lipfiller og har fikset nesen. De tyr alle sammen til Photoshop og det er fordi «de er så usikre» sier de selv, utrolig nok påfører de en hel verden av unge jenter og kvinner ENDA mer usikkerhet. 

Anbefaler to Instagramkontoer: thegoodthebadandthefake (jeg vet Bloggomtoppbloggere følger denne kontoen) og exposing_kylie_jenner. Blant annet. 

Det er nok bare Kourtney som har innrømmet silikonbryster! Jeg tror nok det kan stemme at hun ikke har silikon, men mulig hun har tatt et løft/ oppstramming etter hun gikk gravid? Med tanke på vektøkning og rask nedgang etter fødsel, skal det godt gjøres å ikke få litt mer heng etterpå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
5 timer siden, BethD skrev:

Jeg syns hun ser helt fantastisk ut!!

Befriende at noen kan si det, det er typisk at man skal kappes om å si hvor forferdelig hun ser ut :) 

 

Men som også nevnt over her - jeg både forferdes og fascineres. Og ser jo at hun er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
12 minutter siden, Kritt skrev:

Befriende at noen kan si det, det er typisk at man skal kappes om å si hvor forferdelig hun ser ut :) 

 

Men som også nevnt over her - jeg både forferdes og fascineres. Og ser jo at hun er sexy.

Hun er sexy,å si noe annet er jo veldig rart men folk har jo hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena
9 timer siden, BethD skrev:

Jeg syns hun ser helt fantastisk ut!!

Det er jo nettopp dette som er fucked up. Hun har blitt et ideal. Hun har gjort stor sprettrumpe til noe alle vil ha. Samt at Kylie har gjort fillers i leppene "stuerent" blant unge jenter. Før de kom på banen så var det nesten bare gærne Hollywooddamer som drev med det. Nå er brazilian butlift, fillers og falske øyevipper like vanlig som å spise taco på fredager.  Brazilian butlift er ikke implantat, det funker dårlig på rumpa. Det fettsuges og så settes dette fettet inn i rumpa. Ingen plastikkirurg med respekt for seg selv og yrke ville satt inn noe som helst implantat. Det finnes ikke noe som er bra nok på markedet. Så man kan se for seg at hun er fettsugd i stor grad for å få nok fett hvis det stemmer at hun har gjort dette. Det kan være forklaringen på at midjen hennes har blitt så smal. 

Det vil alltid være et ideal og når det er en operert kropp som er idealet så er det jo også mer tilgjengelig for de fleste. Tidligere generasjoner som så på Marylin Monroe som et ideal hadde ikke mulighet til å etterligne henne med stort annet enn frisyre og sminke. Det at man kan utføre kirurgiske inngrep for å bli mer lik det som er "idealdama" og at veldig mange syns det ser fantastisk ut er skremmende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
14 minutter siden, Atheena skrev:

Det er jo nettopp dette som er fucked up. Hun har blitt et ideal. Hun har gjort stor sprettrumpe til noe alle vil ha. Samt at Kylie har gjort fillers i leppene "stuerent" blant unge jenter. Før de kom på banen så var det nesten bare gærne Hollywooddamer som drev med det. Nå er brazilian butlift, fillers og falske øyevipper like vanlig som å spise taco på fredager.  Brazilian butlift er ikke implantat, det funker dårlig på rumpa. Det fettsuges og så settes dette fettet inn i rumpa. Ingen plastikkirurg med respekt for seg selv og yrke ville satt inn noe som helst implantat. Det finnes ikke noe som er bra nok på markedet. Så man kan se for seg at hun er fettsugd i stor grad for å få nok fett hvis det stemmer at hun har gjort dette. Det kan være forklaringen på at midjen hennes har blitt så smal. 

Det vil alltid være et ideal og når det er en operert kropp som er idealet så er det jo også mer tilgjengelig for de fleste. Tidligere generasjoner som så på Marylin Monroe som et ideal hadde ikke mulighet til å etterligne henne med stort annet enn frisyre og sminke. Det at man kan utføre kirurgiske inngrep for å bli mer lik det som er "idealdama" og at veldig mange syns det ser fantastisk ut er skremmende. 

Jojo. Men nå er jeg klar over at det meste er fake da, og klarer å skille mellom virkelighet og Hollywood. Om spørsmålet var om det er etisk rett, og om hun er et egnet forbilde er jo en annen sak. Men jeg syns fortsatt hun ser fantastisk ut, selv om det er fake... men jeg er også så sikker i min egen kropp at jeg blir ikke usikker på meg selv pga henne. Det skjønner jeg jo at ikke alle er og derfor kan bli påvirket i negativ retning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2000tallet ville "alle" se ut dom Angelina Jolie. Mens på dette tiåret, så vil "alle" se ut som Kim K. Hvem blir det neste tiår? 🤔

Morsomt å tenke på hun var Paris Hilton sin bff og hennes assistent back in the days 🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Atheena
1 time siden, smalls skrev:

På 2000tallet ville "alle" se ut dom Angelina Jolie. Mens på dette tiåret, så vil "alle" se ut som Kim K. Hvem blir det neste tiår? 🤔

Morsomt å tenke på hun var Paris Hilton sin bff og hennes assistent back in the days 🙊

Ofte så blir det jo en motpol. Så kanskje en naturlig look blir det neste. Blir spennende å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
1 time siden, BethD skrev:

Jojo. Men nå er jeg klar over at det meste er fake da, og klarer å skille mellom virkelighet og Hollywood. Om spørsmålet var om det er etisk rett, og om hun er et egnet forbilde er jo en annen sak. Men jeg syns fortsatt hun ser fantastisk ut, selv om det er fake... men jeg er også så sikker i min egen kropp at jeg blir ikke usikker på meg selv pga henne. Det skjønner jeg jo at ikke alle er og derfor kan bli påvirket i negativ retning 

Poenget er jo at det å se fake ut er idealet. Hun har et pent ansikt og et flott utgangspunkt. Det er mest rumpe og midje som er veldig overproposjonert. Lurer på hvordan hun ser ut irl uten all staffasjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 17.56, MortenMinstelønn skrev:

For dere som har litt mer peiling. Jeg må innrømme at jeg blokkerer ut hjernen når jeg hører eller leser om henne. Bortsett fra nå.

Er dette bildet photoshoppet, eller ser hun så fake ut? Er dette pent? Har hun operert bort ribbein? 

2610926.jpg

Hvorfor bruker du ikke tia på noe mer interessant enn å gidde å bruke tid på et så uinteressant menneske? :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
26 minutter siden, Atheena skrev:

Poenget er jo at det å se fake ut er idealet. Hun har et pent ansikt og et flott utgangspunkt. Det er mest rumpe og midje som er veldig overproposjonert. Lurer på hvordan hun ser ut irl uten all staffasjen. 

Den familien er jo alle veldig pene selv uten sminke. Kanskje utenom Kris 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...