Gå til innhold

Treffe/date noen fra KG?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med ei jeg traff her inne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet

For min del står det ikke på at det er "spesielt" i negativ retning å date noen herfra. Det er mange flotte, og oppegående damer her inne, men forumet er ikke lagt opp til at det skal være en sjekkearena. Tar man sjansen, og sender melding til noen vet man ikke helt hva man får.

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

hatt sex med to stykker her inne

Blir det litt som "sexting" det da? Eventuelt "gruppesexting"? 😂

Anonymkode: c1c62...33a

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg har truffet en fra KG. Det er ganske lenge siden nå da, (2 år siden tror jeg), og jeg ser at han ikke er aktiv her lenger. Vi var både veldig like og ulike egentlig. Aldersforskjellen var på nesten 10 år og han var veldig skikkelig. Det var jo selvsagt en grunn til at vi møttes, men det var ikke dårlig kjemi heller. Nå er vi begge opptatte på hvert vårt hold, men jeg prater fortsatt med han fra tid til annen på Face. 

Det er ikke noe unormalt å bli kjent med folk på nettet tross alt.

Skrevet

I "gamle dager" var det en gjeng fra KG som samles i Oslo. Var vel 15-20 stykker på det meste. 

Den forrige samboeren min hadde brukerkonto her inne men det var ikke her inne vi møttes.

Skrevet
På 9.5.2019 den 15.00, Minesveiper skrev:

For min del står det ikke på at det er "spesielt" i negativ retning å date noen herfra. Det er mange flotte, og oppegående damer her inne, men forumet er ikke lagt opp til at det skal være en sjekkearena. Tar man sjansen, og sender melding til noen vet man ikke helt hva man får.

Jeg tror faktisk at du er den eneste jeg kunne ha møtt herfra. Resten av mennene virker ikke så bra når man graver litt i holdningene.

Hadde vært gøy å møte de som hevder de er så kjekke menn og sååå populære fordi jeg satt bak en mann med brukernavn som pleier å skryte av slikt og han var IKKE kjekk. Så når de skriver sånt tenker jeg at de ser ut som denne mannen.

Skal ikke avsløre han seff fordo jeg skjønner det gir han noe selvtillit av å kunne være en annen på nett.

Anonymkode: 82129...44f

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Resten av mennene virker ikke så bra når man graver litt i holdningene.

Takk for komplimentet!

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde vært gøy å møte de som hevder de er så kjekke menn og sååå populære fordi jeg satt bak en mann med brukernavn som pleier å skryte av slikt og han var IKKE kjekk. Så når de skriver sånt tenker jeg at de ser ut som denne mannen.

Vil ikke kvinner ha menn med selvtillit da? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...