Gå til innhold

Treffe/date noen fra KG?

Fremhevede innlegg

Gjest Juks
Skrevet
Akkurat nå, frubaluba skrev:

Det er utrolig hvor folk finner hverandre , jeg ble overrasket over at noen prøvde å sjekke meg opp på wordfeud, men skjønner at det også er vanlig😀

På Wordfeud?! Nei, nå må du gi deg... 😅
Ja sånn er det. Ser man et vakkert ansikt så må man jo ta en sjanse for å lykkes, uansett hvor det er.. 🙂

Kan jo godt hende det profilbildet ditt her på KG også får napp, hvem vet... 🐵

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, men han var/er da ingen casanova. Faktisk har han en ganske så spesifikk type kvinnesmak, derav vi kom i prat sammen.

Anonymkode: 2554d...8ec

Vil du si hvilken kvinnesmak? 

Anonymkode: 1dd16...f30

Skrevet
2 minutter siden, Juks said:

På Wordfeud?! Nei, nå må du gi deg... 😅
Ja sånn er det. Ser man et vakkert ansikt så må man jo ta en sjanse for å lykkes, uansett hvor det er.. 🙂

Kan jo godt hende det profilbildet ditt her på KG også får napp, hvem vet... 🐵

Jeg holder ikke pusten eller går rundt og håper på det😂. Kjærlighet dukker opp når man minst venter det har jeg lært/erfart😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke møtt noen, men hadde en del kontakt på private meldinger med en for en stund siden. Men så slettet jeg meg fra KG og ble borte en periode. Har ikke sett han aktiv her etter jeg meldte meg inn igjen. 

Anonymkode: f538d...b5e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil du si hvilken kvinnesmak? 

Anonymkode: 1dd16...f30

Haha, har du snakket med han også? Vel, han liker store damer. Og når jeg skriver store, så mener jeg store.:biggrin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke møtt noen, men hadde en del kontakt på private meldinger med en for en stund siden. Men så slettet jeg meg fra KG og ble borte en periode. Har ikke sett han aktiv her etter jeg meldte meg inn igjen. 

Anonymkode: f538d...b5e

Hvem da? Initialer? :alice:

Anonymkode: 3361a...964

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Har møtt ja

Eneste man må huske på er å ha på seg gode løpesko, siden halvparten her har issues

Enig, han stalka meg. Dukket opp events han visste jeg skulle på. Never again.

Anonymkode: 18a77...568

• Liker 1
Skrevet

Har møtt noen menn, han siste er jeg enda venn med :)

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes likevel det var litt spes å "treffe" noen her... men kanskje bare meg? Eller? 

Er det? Personlig synes jeg det er mer "spes" å møte noen på f.eks. tinder e.l.

Man får jo mye bedre innsikt i hvordan en person er, hvilke holdninger en har, og hvordan man tenker osv. om man har muligheten til å se hvordan det står til på et åpent forum der man stort sett skriver fra "levra", og der det diskuteres alt fra insekter til åsikter ock åtgÆrder med babyoljer i et hanskerom ... I alle fall langt mer enn på ett "halloy kjekken/søta" med påfølgende bilde i "barings" og innsugd mage, evt. duckface og poppin butt på tinder...  

Hadde faktisk vært litt interessant å vite statistikken på hvor mange som forsatt var sammen tre år etter et "stevnemøte" fra forum VS dating-tjeneste. 

Ikke noen dating-spesialist, men jeg vil anta at sannsynlighetene for å "lykkes" med et vellykket og langvarig forhold basert på forums-flørt er lagt større enn på en pule/dating-app-meetNgreet som f.eks tinder...:vetikke:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en del år siden skrev jeg litt med en dame på KG. Hadde lyst til å gå på date med henne og vi planla også det. Men ble aldri noe av og både hun og jeg har stiftet familie med noen andre.

Tenker at det ikke er noe farligere å møte noen fra Kvinneguiden enn Tinder. 

Anonymkode: c1824...cc9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde god kontakt med en mann herfra for noen år siden, men vi rakk aldri å treffes. Jeg var veldig betatt av han da. Senere ble det mye drama rundt han på kg, så da var jeg glad for at jeg ikke var involvert! Jeg holder meg til irl. :)

Anonymkode: 8a0aa...42e

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har ikke akkurat vært mange mannlige casanover på kg 

Anonymkode: 018ac...44c

Om ikke akkurat casanovaer de fleste, så har det i hvert fall vært og er fremdeles, mange kjekke, sjarmerende menn på KG. Det har vært mange bildetråder her. 

• Liker 2
Skrevet

Har ikke truffet eller datet noen, men det er to brukere her jeg gjerne skulle hilst på... og kanskje datet... 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Har ikke truffet eller datet noen, men det er to brukere her jeg gjerne skulle hilst på... og kanskje datet... 

:hjerter_rundt:

Anonymkode: 18a77...568

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Hvem da?

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem da?

Ja, det var det da. Visste spørsmålet ville komme. En del av meg har lyst til å si det, kanskje det er gjensidig, hvem vet. En annen del er redd for at det bare skal bli kleint... De virker som om noen oppegående kvinner med en fin personlighet. Hun ene begynner på B og hun andre på T... Hun på B vet jeg er singel.. Hun andre vet jeg ikke, men vi er stort sett alltid enig. Må tenke litt på det her tror jeg... 

Endret av Mr. Kilmister
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg har fått ei venninne her jeg har kontakt med via Snapchat. Veldig koselig :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Beeblebrox skrev:

Er det? Personlig synes jeg det er mer "spes" å møte noen på f.eks. tinder e.l.

Man får jo mye bedre innsikt i hvordan en person er, hvilke holdninger en har, og hvordan man tenker osv. om man har muligheten til å se hvordan det står til på et åpent forum der man stort sett skriver fra "levra", og der det diskuteres alt fra insekter til åsikter ock åtgÆrder med babyoljer i et hanskerom ... I alle fall langt mer enn på ett "halloy kjekken/søta" med påfølgende bilde i "barings" og innsugd mage, evt. duckface og poppin butt på tinder...  

Hadde faktisk vært litt interessant å vite statistikken på hvor mange som forsatt var sammen tre år etter et "stevnemøte" fra forum VS dating-tjeneste. 

Ikke noen dating-spesialist, men jeg vil anta at sannsynlighetene for å "lykkes" med et vellykket og langvarig forhold basert på forums-flørt er lagt større enn på en pule/dating-app-meetNgreet som f.eks tinder...:vetikke:

Jeg er forlovet og samboer med en fra tinder, så det skjer det også ;) men nå hadde ingen av oss baris eller duck face-bilder, da :ler:

Har forøvrig ikke truffet noen herfra. 

Anonymkode: 5fb08...8d1

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er forlovet og samboer med en fra tinder, så det skjer det også ;) men nå hadde ingen av oss baris eller duck face-bilder, da :ler:

Har forøvrig ikke truffet noen herfra. 

Anonymkode: 5fb08...8d1

Skjønner at enkelte får noe ut av Tinder, men synes selv den appen blir for utseendefokusert for min del. Man har kun bilder å gå på.

Ulempen på Kvinneguiden og nettforumer synes jeg er at mange legger ut falske opplysninger om seg selv for å ikke bli gjenkjent. Enkelte opplysninger kan jo endre alt. Eksempler: alder, antall barn, økonomisk situasjon, osv

Anonymkode: c1824...cc9

Skrevet

Når jeg tenker etter så er det faktisk en mannlig bruker jeg er litt nysgjerrig på som skiller seg litt ut🙊

Men når det er sagt, så blir jeg også nysgjerrig på en del kvinnelige brukere også som virker kloke!/hyggelige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...