Gå til innhold

Treffe/date noen fra KG?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du truffet og/eller datet noen fra KG? Hvordan skjedde det for deg?

Jeg hadde i ganske lang tid gående en prat med en fyr som jeg kom i kontakt med her inne. Massevis tilfelles og sånn, så flyttet samtalene over til Facebook og etterhvert ble den en del meldinger og slikt. Så møttes vi etter mye om og men... det var trivelig, men ikke noe mer enn det. Litt synd, men bedre å ha gjort det enn å gruble på om det kunne ha blitt noe om vi ikke møttes. Synes likevel det var litt spes å "treffe" noen her... men kanskje bare meg? Eller? Andre som har opplevd slikt?

(Han har slettet profilen sin nå ser jeg,men jeg føler meg best på å trykke AB her likevel).

Anonymkode: 2554d...8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt ja

Eneste man må huske på er å ha på seg gode løpesko, siden halvparten her har issues

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanskelig å skjønne hvem du prater om 

Anonymkode: 018ac...44c

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 3361a...964

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri møtt noen herfra, og jeg tror jeg har blitt skremt fra å noen gang gjøre det.

Finnes det noen andre norske sider hvor man kan bli kjent oppegående mennesker?

Anonymkode: e772d...c1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, basert på den beskrivelsen mener du? :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, basert på den beskrivelsen mener du? :tongue:

Ja, det har ikke akkurat vært mange mannlige casanover på kg 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Som om damene er bedre 😂😂 

Anonymkode: bbbc4...032

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet på en kar her inne. Om han fremdeles er her, håper jeg han kjenner meg igjen, og kan lese at jeg i ettertid tenker på han i ny og ne og synes det er synd at vi ikke passet sammen, for han var en veldig snill og flott mann. :)

Vi kom i prat etter et innlegg og etter hvert flyttet vi samtalen. Vi bor kun to byer fra hverandre, så etter hvert møttes vi jevnlig og hadde en lengre flørt. Det ble dessverre avsluttet fordi vi hadde ulike tanker om hva vi ønsker i fremtiden. Han ønsket barn, jeg kan ikke gi han det. Ble overrasket over at det er mulig å bli kjent med noen her inne.

Men ja, det er mulig. 

Anonymkode: 5ce1f...839

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet på en kar her inne. Om han fremdeles er her, håper jeg han kjenner meg igjen, og kan lese at jeg i ettertid tenker på han i ny og ne og synes det er synd at vi ikke passet sammen, for han var en veldig snill og flott mann. :)

Vi kom i prat etter et innlegg og etter hvert flyttet vi samtalen. Vi bor kun to byer fra hverandre, så etter hvert møttes vi jevnlig og hadde en lengre flørt. Det ble dessverre avsluttet fordi vi hadde ulike tanker om hva vi ønsker i fremtiden. Han ønsket barn, jeg kan ikke gi han det. Ble overrasket over at det er mulig å bli kjent med noen her inne.

Men ja, det er mulig. 

Anonymkode: 5ce1f...839

Kan jeg spørre når det var og alderen hans?

Anonymkode: 1dd16...f30

Gjest Peanut
Skrevet

Det har jeg ja ^^, Samboer er han nå ^_^ ❤️

Fine mannen :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Møtt 2 kvinner, ble sex ut av begge 2 🙂 Angrer ikke på det.

Anonymkode: 91d4c...5d1

• Liker 2
Skrevet

Aldri gjort, men så er jeg relativt ny på forumet. Jeg har møtt noen fra et annet forum som var litt mindre enn kg, her føler jeg at alle glir inn i en stor suppe blant AnonymBruker og diverse brukere man ikke får oversikt over, så jeg tenker at man har litt flaks om man skiller seg ut ekstra mye her. 

• Liker 1
Gjest Juks
Skrevet (endret)

Wow. Så KG brukes til det også. 🧐 Det hadde jeg ikke i min villeste fantasi trodd basert på hva som faktisk deles her inne og hvordan diskusjonene som regel utvikler seg... 😄 

Endret av Juks
AnonymBruker
Skrevet

Ja har møtt noen og vi er sammen i dag, hatt sex med to stykker her inne

Anonymkode: 6c664...0c1

Skrevet
2 minutter siden, frubaluba said:

Aldri gjort, men så er jeg relativt ny på forumet. Jeg har møtt noen fra et annet forum som var litt mindre enn kg, her føler jeg at alle glir inn i en stor suppe blant AnonymBruker og diverse brukere man ikke får oversikt over, så jeg tenker at man har litt flaks om man skiller seg ut ekstra mye her. 

Skjønner. Ting var annerledes før. Da var det flere som skrev under brukernavn. Tror en god del av de som har møtt folk fra KG var aktive da det var mindre bruk av AB-funksjonen. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, men han var/er da ingen casanova. Faktisk har han en ganske så spesifikk type kvinnesmak, derav vi kom i prat sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke glem at man poster fornuftige og glupe svar med brukernavn, og ting som er uhøflige eller er om egen psykiske helse under ab...   

Anonymkode: 95200...386

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Juks said:

Wow. Så KG brukes til det også. 🧐 Det hadde jeg ikke i min villeste fantasi trodd basert på hva som faktisk deles her inne og hvordan diskusjonene som regel utvikler seg... 😄 

Det er utrolig hvor folk finner hverandre , jeg ble overrasket over at noen prøvde å sjekke meg opp på wordfeud, men skjønner at det også er vanlig😀

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke glem at man poster fornuftige og glupe svar med brukernavn, og ting som er uhøflige eller er om egen psykiske helse under ab...   

Anonymkode: 95200...386

Jeg poster alt under brukernavn, hadde noen anonyme innlegg, men så glemmer jeg alltid ab knappen etter et par svar, så jeg tenkte samme kan det være... 🙊😀

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...