AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #61 Skrevet 8. mai 2019 5 minutter siden, Gent82 said: Perfekt som en søt dukke? Vel, ta for eksempel koreanske Sowon. Hun er 173 cm og veier 51 kg. Hun ser da helt perfekt ut. Selvsagt er det litt rom for å være både lettere og tyngre, og likevel se bra ut, men poenget mitt er at den vekten/høyden kan se fantastisk ut. Og personlig foretrekker jeg kvinner som ikke har stor mage, om det så betyr at puppene er små. Anonymkode: b75f7...e2b 4
Gent82 Skrevet 8. mai 2019 #62 Skrevet 8. mai 2019 På 7. mai 2019 den 20.00, AnonymBruker skrev: For å sitetere, jeg har trent hver dag, men trener egentlig 3-4 ganger i uken. Noen ganger mindre også Men igjenn, jeg er ikke veldig fornøyd med puppene mine.. Vurderer egentlig å ta silikon når jeg får nok penger. Anonymkode: 26574...8c5 Omg. Tar du så mange feile avgjørelser/valg med vilje, eller? Føler jeg skulle vært din livs-coach og fått deg på riktig retning og sendt deg avgårde. Aj aj aj,.
Gent82 Skrevet 8. mai 2019 #63 Skrevet 8. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, ta for eksempel koreanske Sowon. Hun er 173 cm og veier 51 kg. Hun ser da helt perfekt ut. Selvsagt er det litt rom for å være både lettere og tyngre, og likevel se bra ut, men poenget mitt er at den vekten/høyden kan se fantastisk ut. Og personlig foretrekker jeg kvinner som ikke har stor mage, om det så betyr at puppene er små. Anonymkode: b75f7...e2b Joda hun ser veldig så søt og yndig ut der hun sitter, men det ække mye å ta i for å si det sånn. Dessuten er asiatere mye smalere modeller enn damene i europa. XL i asia er M i europa om man handler klær. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #64 Skrevet 8. mai 2019 Liker modell tynne jenter. Middels bryst. Fast rumpe. Ikke for stor. Heller nett. Og blid, godt humør. Anonymkode: 5d5f2...44c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #65 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, Gent82 said: Joda hun ser veldig så søt og yndig ut der hun sitter, men det ække mye å ta i for å si det sånn. Dessuten er asiatere mye smalere modeller enn damene i europa. XL i asia er M i europa om man handler klær. Men trenger det å være så sykt mye å ta i da? Synes det er helt perfekt jeg. Vil heller ha litt mindre å ta i, enn cellulitter og ølmage 🥂 Anonymkode: b75f7...e2b 2
Gent82 Skrevet 8. mai 2019 #66 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men trenger det å være så sykt mye å ta i da? Synes det er helt perfekt jeg. Vil heller ha litt mindre å ta i, enn cellulitter og ølmage 🥂 Anonymkode: b75f7...e2b Det er fra den ene polen og rett til den andre? Fra Thigh-gap og stram gutterompe så rett til ølmage og valker appelsinhud og astma? Virkelig? 2
Coronas Skrevet 9. mai 2019 #67 Skrevet 9. mai 2019 På 7.5.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev: Jeg er ei slank jente, som veier 52 kg og er 169 høy. Jeg trener nesten hver dag, har fin rumpe, men små pupper Vil jo si at du mener du er nesten perfekt 😏 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #68 Skrevet 9. mai 2019 2 hours ago, Coronas said: Vil jo si at du mener du er nesten perfekt 😏 Enig. Fast rumpe. Perfekt! Anonymkode: 5d5f2...44c
Loff77 Skrevet 10. mai 2019 #69 Skrevet 10. mai 2019 På 7.5.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev: Jeg er ei slank jente, som veier 52 kg og er 169 høy. Jeg trener nesten hver dag, har fin rumpe, men små pupper. Har små pupper noe å si? Eller er det turn off som faen? Føler jeg dater hele tiden, men finner aldri den rette. Har det noe med puppene mine og gjøre? Anonymkode: 26574...8c5 Turn on som faen! Men folk er forskjellige, har garantert ikke noe å gjøre med puppestørrelse!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #70 Skrevet 10. mai 2019 On 5/7/2019 at 6:03 PM, AnonymBruker said: Oi! 😐 Jeg er 154 cm høy og veier 55 kg, og syns selv at jeg ser tynn ut, selv om jeg har normal bmi. Anonymkode: 0881a...e29 Jeg er 170 cm høy og veier 55 kg, alle bmi-kalkulatorer viser at jeg er normalvektig og jeg ser helt normalt slank ut. Man er forskjellig mao, noen ville sett tynn ut med min vekt og andre ikke. Uansett rart alle henger seg opp i vekten til ts, som om det må være grunnen, hun er vel 1-2 kg unna normalvekt bare, og siden hun trener ser hun sikkert sunn ut også. Anonymkode: 8033d...73d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #71 Skrevet 10. mai 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 170 cm høy og veier 55 kg, alle bmi-kalkulatorer viser at jeg er normalvektig og jeg ser helt normalt slank ut. Man er forskjellig mao, noen ville sett tynn ut med min vekt og andre ikke. Uansett rart alle henger seg opp i vekten til ts, som om det må være grunnen, hun er vel 1-2 kg unna normalvekt bare, og siden hun trener ser hun sikkert sunn ut også. Anonymkode: 8033d...73d Jeg vedder på at ts trener mest kondisjon siden hun er så slank. Anonymkode: 0881a...e29
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #72 Skrevet 10. mai 2019 På 7.5.2019 den 20.44, AnonymBruker skrev: Du kan ikke være uenig i at BMI-en hennes tilsier undervekt. Det er fakta uansett om du liker det eller ikke. Jeg bryr meg ikke om at DU liker undervektige kvinner. Jeg skriver det jeg gjør for helsen til TS sin skyld. Det er ikke sunt å være undervektig i det hele tatt. Det er ikke uten grunn at jeg som veier ca like mye og er 10 cm lavere har fått trusler fra legene mine om innleggelse på sykehus for i.v ernæring og har måtte føre kostregistrering og hatt vektkontroller så og si hele livet. Jeg har alltid vært normalvektig i følge BMI selv om jeg har sett ut som om at jeg har bodd i konsentrasjonsleir. Jeg tenker det sier sitt da om hvor usunt det er å være for tynn. Det kan for eksempel gi beinskjørhet å være for tynn. Kvinner bør ha fettprosent på mellom 20 og 30. Jeg tenker at om BMI tilsier undervektig og man har normal fettprosent så må man isåfall ha null muskulatur. Anonymkode: 88e70...db9 Folk har faktisk forskjellige kropper. Jeg er selv 171 høy og veier 54 kg, ja er jeg er slank og har en lav BMI, men jeg ser absolutt ikke undervektig ut. I tillegg har jeg sprettrumpe og bruker bh størrelse 65D. Jeg er veldig smalt bygget, rundt midjen måler jeg for eksempel 60 cm og det er jo ganske lite i forhold til høyden min. Jeg har smale skuldre og smale hofter også, og generelt så er jeg bygget veldig petit. Om man har et bredere skjelett vil det også sinat man må fylle ut dette med fett og muskler, ergo vil man veie mer. Og en som er smalt bygget vil da veie mindre. Bmi funker for gjennomsnittspersonen, ikke individer. (Legen min sier også at jeg har en veldig sunn kropp, og at min vekt/kropp er veldig passende for hvordan kroppen min er bygget). Anonymkode: 5cf28...b87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå