AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #41 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg har gått inn for å date, så tenker jeg bare hva JEG liker. Vet jo selv at jeg er morsom, smart, hengiven, lidenskapelig, og at man blir automatisk pen så lenge man er sunn, velstelt og velkledd. Det er jeg som skal bli imponert for at det skal bli noe. Har også små pupper, lavere enn deg, og finner meg awesome kjærester ved å knipse med fingrene. Ha litt stolthet, kvinner er fantastiske så lenge de går ut i verden med åpenhet og nysgjerrighet, positivitet og vennlige ord👠 Anonymkode: e323d...226 Hmm. Der fikk du meg til å tenke annerledes 😄 Jeg tenker alltid hva alle andre tenker og føler, kanskje jeg også skal gi litt faen Neste gang jeg skal på date så skal jeg drite i hva han liker, og kun tenke på hva jeg liker og gå for det 😄 Anonymkode: 26574...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #42 Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, Mann1979 skrev: Nei. Fokuser på andre ting enn utseende hvis du ser såpass bra ut som du beskriver her. Hmm Takk for de! 😄 Anonymkode: 26574...8c5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #43 Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, frubaluba skrev: Man blir ikke automatisk feit av å ikke trene... Om jeg ikke trener så går jeg ned i vekt Er ikke alle som blir tykk av å ikke trene. Kanskje du burde lese litt fakta og høre på mennesker som sier de sliter med å gå OPP i vekt, er ikke alle som blir tykk. Da lærte du noe i dag også Anonymkode: 26574...8c5 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #44 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, Coronas skrev: Jeg tror ikke kroppen din har noe å si. Du er for fokusert på at du har for perfekt kropp. Menn liker ikke det. De søker jenter med god personlighet og hyggelig vesen. Vær fornøyd med den kroppen du har, vær deg selv og nyt livet Har jeg sagt jeg synes jeg har perfekt kropp? Har aldri sagt det og har heller aldri ment det. Anonymkode: 26574...8c5
Gjest MizBiz Skrevet 7. mai 2019 #45 Skrevet 7. mai 2019 18 timer siden, absinthia skrev: Dersom du driver med musikk, så har du jo en kjempefordel. Jeg tror at jeg har møtt/ blitt kjent med alle mine kjærester, på grunn av musikk eller som følge av musikk, enda jeg ikke har drevet aktivt med det og ihvertfall ikke de siste årene. Dra på jam, meld deg på et eller annet kurs, gå på konsert, eller finn deg et lite « fast» utested, eller noe annet med miljø du liker og gå dit ofte, så blir du kjent med de andre som henger der. - Ikke sikkert du blir kjent med drømmeprinsen, men kanskje du får en ny og morsom bekjentskapskrets, der mange har noe til felles med deg ( hvilket også kan føre til at du møter andre folk som kan være interessante kjæresteobjekter). Det her er sånn jeg har møtt kjærester, også. Anbefales, da har man mye felles.
frubaluba Skrevet 7. mai 2019 #46 Skrevet 7. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Om jeg ikke trener så går jeg ned i vekt Er ikke alle som blir tykk av å ikke trene. Kanskje du burde lese litt fakta og høre på mennesker som sier de sliter med å gå OPP i vekt, er ikke alle som blir tykk. Da lærte du noe i dag også Anonymkode: 26574...8c5 Okei, kanskje det er personligheten din som gjør at du ikke treffer den rette... 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #47 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, MizBiz skrev: Det her er sånn jeg har møtt kjærester, også. Anbefales, da har man mye felles. Hvor skal man liksom møte de da? Kan ikke akkurat dra på et utested, der er det bare gamle menn.. Anonymkode: 26574...8c5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #48 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor skal man liksom møte de da? Kan ikke akkurat dra på et utested, der er det bare gamle menn.. Anonymkode: 26574...8c5 Om man skal ut på dagtid.. Ellers er det bare fyllinger på helg.. Anonymkode: 26574...8c5
Gjest MizBiz Skrevet 7. mai 2019 #49 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor skal man liksom møte de da? Kan ikke akkurat dra på et utested, der er det bare gamle menn.. Anonymkode: 26574...8c5 Hun jeg sa meg enig med skrev jo om å komme inn i et musikkmiljø. De finnes i alle sjangre og for alle aldersgrupper. Jeg er godt voksen, men i min tid var det visse utesteder for en viss sjanger, hvor jeg hang mye. Der var de fleste i samme type subkultur, og straks hadde man større sjans til å date noen man hadde endel til felles med. Jeg tviler sterkt på at kroppen din, vekten din, puppestørrelsen din har vært det avgjørende i hvorvidt du har blitt sammen med noen eller ikke, men at du ikke har møtt noen du har nok til felles med. Eller, kanskje du er kjedelig;-)
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #50 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Uenig! Hennes BMI er helt perfekt! Min samboer er like høy, men et par kilo slankere, og hun har kroppen til en supermodell. Anonymkode: 70ecd...d0d Du kan ikke være uenig i at BMI-en hennes tilsier undervekt. Det er fakta uansett om du liker det eller ikke. Jeg bryr meg ikke om at DU liker undervektige kvinner. Jeg skriver det jeg gjør for helsen til TS sin skyld. Det er ikke sunt å være undervektig i det hele tatt. Det er ikke uten grunn at jeg som veier ca like mye og er 10 cm lavere har fått trusler fra legene mine om innleggelse på sykehus for i.v ernæring og har måtte føre kostregistrering og hatt vektkontroller så og si hele livet. Jeg har alltid vært normalvektig i følge BMI selv om jeg har sett ut som om at jeg har bodd i konsentrasjonsleir. Jeg tenker det sier sitt da om hvor usunt det er å være for tynn. Det kan for eksempel gi beinskjørhet å være for tynn. Kvinner bør ha fettprosent på mellom 20 og 30. Jeg tenker at om BMI tilsier undervektig og man har normal fettprosent så må man isåfall ha null muskulatur. Anonymkode: 88e70...db9 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #51 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke være uenig i at BMI-en hennes tilsier undervekt. Det er fakta uansett om du liker det eller ikke. Jeg bryr meg ikke om at DU liker undervektige kvinner. Jeg skriver det jeg gjør for helsen til TS sin skyld. Det er ikke sunt å være undervektig i det hele tatt. Det er ikke uten grunn at jeg som veier ca like mye og er 10 cm lavere har fått trusler fra legene mine om innleggelse på sykehus for i.v ernæring og har måtte føre kostregistrering og hatt vektkontroller så og si hele livet. Jeg har alltid vært normalvektig i følge BMI selv om jeg har sett ut som om at jeg har bodd i konsentrasjonsleir. Jeg tenker det sier sitt da om hvor usunt det er å være for tynn. Det kan for eksempel gi beinskjørhet å være for tynn. Kvinner bør ha fettprosent på mellom 20 og 30. Jeg tenker at om BMI tilsier undervektig og man har normal fettprosent så må man isåfall ha null muskulatur. Anonymkode: 88e70...db9 Om man spiter normalt og er sunn, så spiller ikke bmi noen rolle. Man er som man er. Om man er undervektig, ikke spiser og trener, det er da man er PSYKELIG undervektig! Anonymkode: 26574...8c5 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #52 Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om man spiter normalt og er sunn, så spiller ikke bmi noen rolle. Man er som man er. Om man er undervektig, ikke spiser og trener, det er da man er PSYKELIG undervektig! Anonymkode: 26574...8c5 Det stemmer ikke. Det er ikke nok å spise normalt og være sunn om man er for tynn. Om man skal gå opp i vekt må man faktisk spise mer enn man forbrenner, og man må jobbe en stund for å holde kroppen på den nye (økte) vekten. For lav vekt og da også selvsagt fettprosent er faktisk skadelig selv om man spiser sunt. Det er det samme med noen som er overvektig også. Det gir risiko for sykdommer selv om vedkommende spiser sunt her og nå. Anonymkode: 88e70...db9
SM30 Skrevet 7. mai 2019 #53 Skrevet 7. mai 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: BMI-en din tilsier at du er undervektig. Du er ikke slank, du er alt for tynn. Og det er ikke et problem å legge på seg om du virkelig går inn for det. Du må lage en kostplan der du spiser f.eks 500 kalorier mer enn du forbrenner hver dag om du så må spise hver time og brekke deg for at du egentlig ikke er sulten. Greier du ikke spise nok så må du ha restriksjoner på treningen. Det kommer fra meg som har vært svært tarmsyk og virkelig slitt pga kvalme og smerter, men siden jeg klarte det klarer du det og. Jeg veier nå 53 kg og er 10 cm lavere enn deg og har ikke noe fett til overs på kroppen, så det sier sitt. Anonymkode: 88e70...db9 Vås, hun er perfekt og du har ca 20-25% fett på kroppen, om det er til overs eller ikke blir subjektivt 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #54 Skrevet 8. mai 2019 På 7.5.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev: Jeg er ei slank jente, som veier 52 kg og er 169 høy. Jeg trener nesten hver dag, har fin rumpe, men små pupper. Har små pupper noe å si? Eller er det turn off som faen? Føler jeg dater hele tiden, men finner aldri den rette. Har det noe med puppene mine og gjøre? Anonymkode: 26574...8c5 Du høres veldig umoden ut, tror det er problemet! Anonymkode: 579d9...779 3
Sykkelkopp Skrevet 8. mai 2019 #55 Skrevet 8. mai 2019 Små pupper er litt som liten penis. Noen vil bare ha stor. Noen foretrekker små. Noen synes store eller middels er best men er ikke så opptatt av det at det stopper en fra å date en ellers bra person. Noen bryr seg ikke/liker alt
Sykkelkopp Skrevet 8. mai 2019 #56 Skrevet 8. mai 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: BMI-en din tilsier at du er undervektig. Du er ikke slank, du er alt for tynn. Og det er ikke et problem å legge på seg om du virkelig går inn for det. Du må lage en kostplan der du spiser f.eks 500 kalorier mer enn du forbrenner hver dag om du så må spise hver time og brekke deg for at du egentlig ikke er sulten. Greier du ikke spise nok så må du ha restriksjoner på treningen. Det kommer fra meg som har vært svært tarmsyk og virkelig slitt pga kvalme og smerter, men siden jeg klarte det klarer du det og. Jeg veier nå 53 kg og er 10 cm lavere enn deg og har ikke noe fett til overs på kroppen, så det sier sitt. Anonymkode: 88e70...db9 Hun trenger ikke å "virkelig gå inn for det" Vekten er ikke så det er noe fare så lenge hun spiser seg god og mett til måltidene og har bra med energi. Problemet er først om hun har issues rundt det, f.eks holder seg unna mat eller spyr opp igjen for å unngå å øke i vekt
Gent82 Skrevet 8. mai 2019 #57 Skrevet 8. mai 2019 Du trener, er 1,69m, 52kg og har "Fin rumpe"? Den er sikkert fin, men mest trolig ikke stor nok. Du skulle vært noen kg tyngre. Glem puppene, de er sikkert fine.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #58 Skrevet 8. mai 2019 On 5/7/2019 at 1:01 AM, AnonymBruker said: Nå er ikke jeg mann, men ser du skriver du veier 52kg og er 169. Jeg synes dette er en veldig lav vekt når du er nesten 170. Og du sier du har små pupper, og for meg hadde noe annet sett rart ut når du er såpass tynn. Så nei jeg tror absolutt ikke det er puppene dine det er noe galt med, men heller kanskje det at du er ganske tynn. Hvis du har mye synlige muskler i tillegg vet jeg at det ikke er mange menn som synes det er attraktivt. Anonymkode: 51206...c9c Det er ikke veldig lav vekt for den høyden... er omtrent perfekt. Vet om mange koreanere f.eks. som er 165 og 47 kg, ser helt perfekt ut. Anonymkode: b75f7...e2b 1
Gent82 Skrevet 8. mai 2019 #59 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke veldig lav vekt for den høyden... er omtrent perfekt. Vet om mange koreanere f.eks. som er 165 og 47 kg, ser helt perfekt ut. Anonymkode: b75f7...e2b Perfekt som en søt dukke?
K.B. Skrevet 8. mai 2019 #60 Skrevet 8. mai 2019 På 7.5.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev: Jeg er ei slank jente, som veier 52 kg og er 169 høy. Jeg trener nesten hver dag, har fin rumpe, men små pupper. Har små pupper noe å si? Eller er det turn off som faen? Føler jeg dater hele tiden, men finner aldri den rette. Har det noe med puppene mine og gjøre? Anonymkode: 26574...8c5 Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå