AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #21 Skrevet 7. mai 2019 Er det en ting KG har lært meg er det at menn liker mye rart. Noen elsker tynne damer med små pupper, tynne damer med store, smellfeite damer med hengevom og noen liker at håret vokser fra alle kanter... det er noen for alle der ute. Vær deg selv med den kroppen du har. Men... hva slags menn liker du? Anonymkode: f4f76...42b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #22 Skrevet 7. mai 2019 BMI-en din tilsier at du er undervektig. Du er ikke slank, du er alt for tynn. Og det er ikke et problem å legge på seg om du virkelig går inn for det. Du må lage en kostplan der du spiser f.eks 500 kalorier mer enn du forbrenner hver dag om du så må spise hver time og brekke deg for at du egentlig ikke er sulten. Greier du ikke spise nok så må du ha restriksjoner på treningen. Det kommer fra meg som har vært svært tarmsyk og virkelig slitt pga kvalme og smerter, men siden jeg klarte det klarer du det og. Jeg veier nå 53 kg og er 10 cm lavere enn deg og har ikke noe fett til overs på kroppen, så det sier sitt. Anonymkode: 88e70...db9 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #23 Skrevet 7. mai 2019 Når jeg har gått inn for å date, så tenker jeg bare hva JEG liker. Vet jo selv at jeg er morsom, smart, hengiven, lidenskapelig, og at man blir automatisk pen så lenge man er sunn, velstelt og velkledd. Det er jeg som skal bli imponert for at det skal bli noe. Har også små pupper, lavere enn deg, og finner meg awesome kjærester ved å knipse med fingrene. Ha litt stolthet, kvinner er fantastiske så lenge de går ut i verden med åpenhet og nysgjerrighet, positivitet og vennlige ord👠 Anonymkode: e323d...226 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #24 Skrevet 7. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: BMI-en din tilsier at du er undervektig. Du er ikke slank, du er alt for tynn. (...) Anonymkode: 88e70...db9 Uenig! Hennes BMI er helt perfekt! Min samboer er like høy, men et par kilo slankere, og hun har kroppen til en supermodell. Anonymkode: 70ecd...d0d 6
frubaluba Skrevet 7. mai 2019 #25 Skrevet 7. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: BMI-en din tilsier at du er undervektig. Du er ikke slank, du er alt for tynn. Og det er ikke et problem å legge på seg om du virkelig går inn for det. Du må lage en kostplan der du spiser f.eks 500 kalorier mer enn du forbrenner hver dag om du så må spise hver time og brekke deg for at du egentlig ikke er sulten. Greier du ikke spise nok så må du ha restriksjoner på treningen. Det kommer fra meg som har vært svært tarmsyk og virkelig slitt pga kvalme og smerter, men siden jeg klarte det klarer du det og. Jeg veier nå 53 kg og er 10 cm lavere enn deg og har ikke noe fett til overs på kroppen, så det sier sitt. Anonymkode: 88e70...db9 Mulig at jeg er litt undervektig i forhold til bmi når jeg er 169 og 52, men så lenge jeg spiser sunt, og ser sunn ut, og folk sier at jeg ser sunn ut, og verken er tarmsyk eller sliter pga kvalme, så går det nok greit. Jeg er ikke ts altså, men har de samme målene, mulig jeg er hundre år eldre enn ts da😂 3
Mann1979 Skrevet 7. mai 2019 #26 Skrevet 7. mai 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ei slank jente, som veier 52 kg og er 169 høy. Jeg trener nesten hver dag, har fin rumpe, men små pupper. Har små pupper noe å si? Eller er det turn off som faen? Føler jeg dater hele tiden, men finner aldri den rette. Har det noe med puppene mine og gjøre? Anonymkode: 26574...8c5 Nei. Fokuser på andre ting enn utseende hvis du ser såpass bra ut som du beskriver her. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #27 Skrevet 7. mai 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva liker menn? Anonymkode: 26574...8c5 Biff, øl og blowjob! Anonymkode: 70b17...ec4 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #28 Skrevet 7. mai 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei slank jente, som veier 52 kg og er 169 høy. Jeg trener nesten hver dag, har fin rumpe, men små pupper. Har små pupper noe å si? Eller er det turn off som faen? Føler jeg dater hele tiden, men finner aldri den rette. Har det noe med puppene mine og gjøre? Anonymkode: 26574...8c5 Nei, men med all den overdrevne treningen din, men små pupper er litt avtennende, ja. Jeg liker litt størrelse på puppene. Anonymkode: 875cb...b19 1
Medullaoblongata Skrevet 7. mai 2019 #29 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har nesten nøyaktig samme mål som min samboer. Det er helt nydelig. Du er slank, så store pupper hadde bare sett rart ut på deg. Anonymkode: 70ecd...d0d Enig. Samme her. Små pupper er faktisk veldig fint!! 1
Medullaoblongata Skrevet 7. mai 2019 #30 Skrevet 7. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men med all den overdrevne treningen din, men små pupper er litt avtennende, ja. Jeg liker litt størrelse på puppene. Anonymkode: 875cb...b19 Overdrevne treningen? Vil hun trene hver dag så gjør hun det. Bedre det enn inaktivitet, latskap og fedme. Finnes ikke noe mer avtennende enn det. 1
frubaluba Skrevet 7. mai 2019 #31 Skrevet 7. mai 2019 4 minutter siden, Medullaoblongata said: Overdrevne treningen? Vil hun trene hver dag så gjør hun det. Bedre det enn inaktivitet, latskap og fedme. Finnes ikke noe mer avtennende enn det. Man blir ikke automatisk feit av å ikke trene... 2
putaz Skrevet 7. mai 2019 #32 Skrevet 7. mai 2019 Store pupper er fint, men det er langt fra alt som kan være tiltrekkende. Mange av mine kompiser liker små pupper best. Og hvis du dater hele tiden som du sier tviler jeg sterkt på at puppene alene er grunnen til at det ikke går riktig vei. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #33 Skrevet 7. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei slank jente, som veier 52 kg og er 169 høy. Oi! 😐 Jeg er 154 cm høy og veier 55 kg, og syns selv at jeg ser tynn ut, selv om jeg har normal bmi. Anonymkode: 0881a...e29 1
Medullaoblongata Skrevet 7. mai 2019 #34 Skrevet 7. mai 2019 3 minutter siden, frubaluba skrev: Man blir ikke automatisk feit av å ikke trene... Nei, men jeg skrev vel også inaktivitet og latskap
Coronas Skrevet 7. mai 2019 #35 Skrevet 7. mai 2019 Jeg tror ikke kroppen din har noe å si. Du er for fokusert på at du har for perfekt kropp. Menn liker ikke det. De søker jenter med god personlighet og hyggelig vesen. Vær fornøyd med den kroppen du har, vær deg selv og nyt livet 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #36 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har nesten nøyaktig samme mål som min samboer. Det er helt nydelig. Du er slank, så store pupper hadde bare sett rart ut på deg. Anonymkode: 70ecd...d0d Tusen takk for fin kommentar Anonymkode: 26574...8c5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #37 Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, Medullaoblongata skrev: Overdrevne treningen? Vil hun trene hver dag så gjør hun det. Bedre det enn inaktivitet, latskap og fedme. Finnes ikke noe mer avtennende enn det. For å sitetere, jeg har trent hver dag, men trener egentlig 3-4 ganger i uken. Noen ganger mindre også Men igjenn, jeg er ikke veldig fornøyd med puppene mine.. Vurderer egentlig å ta silikon når jeg får nok penger. Anonymkode: 26574...8c5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #38 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har nesten nøyaktig samme mål som min samboer. Det er helt nydelig. Du er slank, så store pupper hadde bare sett rart ut på deg. Anonymkode: 70ecd...d0d Tusen takk for fin kommentar Jeg personlig er ikke særlig fornøyd med verken kroppen eller puppene, men tusen takk Denne kommentaren fikk dagen min bedre Anonymkode: 26574...8c5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #39 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det en ting KG har lært meg er det at menn liker mye rart. Noen elsker tynne damer med små pupper, tynne damer med store, smellfeite damer med hengevom og noen liker at håret vokser fra alle kanter... det er noen for alle der ute. Vær deg selv med den kroppen du har. Men... hva slags menn liker du? Anonymkode: f4f76...42b Jeg liker menn som er oppegående, voksen og som har ting på stell. Jeg er også svak for mørkhårede menn med blå øyne. Liker ikke noe særlig tykke menn, men menn som er sterke, trenger ikke være bolere for å se bra ut, det synes jeg ikke er noe pent, men en som tar vare på seg selv, er humoristisk og som liker meg for den jeg er Anonymkode: 26574...8c5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #40 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: BMI-en din tilsier at du er undervektig. Du er ikke slank, du er alt for tynn. Og det er ikke et problem å legge på seg om du virkelig går inn for det. Du må lage en kostplan der du spiser f.eks 500 kalorier mer enn du forbrenner hver dag om du så må spise hver time og brekke deg for at du egentlig ikke er sulten. Greier du ikke spise nok så må du ha restriksjoner på treningen. Det kommer fra meg som har vært svært tarmsyk og virkelig slitt pga kvalme og smerter, men siden jeg klarte det klarer du det og. Jeg veier nå 53 kg og er 10 cm lavere enn deg og har ikke noe fett til overs på kroppen, så det sier sitt. Anonymkode: 88e70...db9 Hvorfor skal jeg knekke koden min å spise som en hval når jeg lever sunt å trives med hvordan jeg har det? Jeg er naturlig slank, hvorfor er ikke det bra nok? Hvorfor må jeg spise og spise for å bli godtatt av "samfunnet"? Det er mange menn som liker slanke damer, og enda flere som faktisk liker ei slank dame som faktisk ikke legger på seg. Synes du det er sunnere at jeg spiser til jeg spyr enn å spise slik jeg liker og være fornøyd å sunn? Jeg har ingen mangler, og jeg er sunn, frisk og trener. Er ikke det bra nok så vet ikke jeg. Skriv heller noe som er relevant enn slik tull som du gjør. Dust. Anonymkode: 26574...8c5 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå