Gå til innhold

Irriterende ting som familie gjør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, her er dere velkommen til å ramse opp ting familiemedllemmer gjør som er irriterende

 

Min liste går slik:

  • Når de tar sokkene mine (kan ikke eie gråe, hvite eller svarte korte sokker, har oransje.)
  • Når de tar dynetrekkene mine og de lukter rart når de kommer tilbake til meg.
  • Når en av søstrene mine ikke har shorts og tjener penger til å kunne kjøpe selv, men det bare er rettferdig å gi henne en av mine siden jeg har to.
  • Når jeg endelig klarer å begynne å spare så må noen låne alle pengene mine. Jeg har lånt bort sånn 9000 kr, men null stress siden det er familie og sånn, så jeg får penga tilbake - reality: 😂😭
  • Når hårstrikkene eller ansiktsklutene mine bare "forsvinner".
  • Når jeg har en svart joggebukse, men den forsvinner fordi min kjære søster også har svarte bukser og den nå har joinet gjengen hennes.

 

JEG HAR BARE ET DYNETREKK OG PUTETREKK IGJEN, OG DET ER DET JEG HAR PÅ SENGEN. 

Anonymkode: 436c7...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer de innom og stjeler klærne dine?

Anonymkode: e7b2c...b3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-dobbeltbooker seg heele tiden. Det er sånn100 tlf.samtaler frem og tilbake for å rydde opp. 

Søster-kommer aaalltid for sent. Til alt.

Bror-glemmer alltid tingene sine,må løpe etter han hver gang,med enten tlf,snus,lommebok...you name it.

Meg selv: irriterer de andre ved å være "den perfekte" , som alltid har orden og kontroll,arrangøren,fikseren.. de har beskyldt meg for å tro jeg er bedre enn alle andre,men hallo! Noen må jo holde orden i kaoset...ikke bare lett å være meg bestandig heller..

Men guri malla som jeg elsker dem,de er noen surrehuer,men de er mine surrehuer<3

Anonymkode: 70f43...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir forventet at man rydder / vasker sitt eget rom, og deretter tørker støv, og støvsuger / vasker gulvet på "felles-areal" også. Men søsken forsvinner inn på sitt eget rom, og finner heller på noe helt annet i steden for å rydde der. Så jeg rydder og ordner på mitt eget rom. Deretter gjør jeg absolutt ALT som er nødt til å gjøres på kjøkken, stue, toalett og så videre. 

Men flere timer seinere viser det seg at søsken ikke en gang gidder å rydde på sitt eget rom. Så blir det krangel mellom foreldrene våre og henne. Så gir foreldrene opp, og orker ikke diskusjonen mer. Så det ender med at de vasker rommet hennes for henne. Så jeg blir nødt til å gjøre mitt eget rom + ekstra på badet og så videre. Samtidig som hun slipper unna uten å gjøre noe som helst i det hele tatt... 

Anonymkode: 7fec9...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...