Gå til innhold

Finnes det lavkarbo brød/knekkebrød som faktisk er godt? Vil du dele oppskrift?


Gelica

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd meg på lavkarbo, men det som gjør at det stopper opp er at jeg er veldig glad i brød/knekkebrød. Forsøkte Brisk knekkebrød og proteinbrød fra Rema, men syntes ikke det var godt. Forsøkte også å lage proteinrundstykker med Cottage Cheese, men nei. Har du en oppskrift jeg burde prøve? Blir veldig glad for tips 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tips, men du kommer ikke til å bli glad for dem. For de som vil lykkes, sørger for å få det til å fungere, de gjør ikke oppgaven så vanskelig som mulig. Det er to typer mennesker, de som spør, og de som gjør. 

Jeg tror at nesten alle oppskrifter som er laget, allerede er offentliggjort og tilgjengelige på nettet. 

Brød og knekkebrød lages av korn og mel, så det er naturlig karbohydratrike matvarer.

Det er veldig vansleig å lage erstatningsprodukter som er like bra som det de skal erstatte.

Du kan spise brød og knekkebrød selv om du spiser lavkarbo.

Hvis du er veldig glad i brød og knekkebrød, som i du liker å spise mye av det, er lavkarbo kanskje ikke noe for deg.

Skal du ned i vekt, må du redusere kalorinntaket ditt, permanent. Kalorier kommer i form av fett, protein og karbohydrat (og alkohol). Lavkarbo er bare én måte å redusere kaloriinntaket på.

Anonymkode: b65b9...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes quinoa er for høyt på karbohydrater, har jeg ingen tips til deg. Hvis ikke, er quinoa strålende til knekkebrød sammen med diverse frø. 

Anonymkode: a0d06...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange oppskrifter på steinalderbrød på nettet😁

Anonymkode: 775de...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...