Gå til innhold

Skjer det denne gangen tro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren og jeg har prøv å få barn nummer to.. Jeg er utslitt av spenning og skuffelse hver mnd. Men nå føler jeg meg anderledes. Generelt småkvalm hele dagen. Mensen er forsinket med fire dager nå, noe som er uvant. Har ikke sagt noe til samboeren denne gangen. Vil være litt mer sikker før jeg drar oss ned i en ny dal med skuffelser. All respekt til andre prøvere der ute, som kanskje har prøvd i flere år! 

Har noen av dere vært oppblåst i magen på en sånn "snart-mensen-måte", med forsinket mens, for så å få positiv graviditettest? 

M

Anonymkode: de888...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren og jeg har prøv å få barn nummer to.. Jeg er utslitt av spenning og skuffelse hver mnd. Men nå føler jeg meg anderledes. Generelt småkvalm hele dagen. Mensen er forsinket med fire dager nå, noe som er uvant. Har ikke sagt noe til samboeren denne gangen. Vil være litt mer sikker før jeg drar oss ned i en ny dal med skuffelser. All respekt til andre prøvere der ute, som kanskje har prøvd i flere år! 

Har noen av dere vært oppblåst i magen på en sånn "snart-mensen-måte", med forsinket mens, for så å få positiv graviditettest? 

M

Anonymkode: de888...5c6

Krysser fingrene for dere! Jeg synes mensensymptomene var ganske like som gravid-symptomene egentlig. Var bare mer svimmel da jeg var gravid. Men har du testet? :)

Anonymkode: dd878...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krysser fingrene for dere! Jeg synes mensensymptomene var ganske like som gravid-symptomene egentlig. Var bare mer svimmel da jeg var gravid. Men har du testet? :)

Anonymkode: dd878...a31

Åh! Da håper jeg virkelig det er sånn for meg også:D Ikke testet enda, da jeg stort sett tester hver eneste mnd.. Vil bare leve i lykkelig håp litt til, tilfelle den er negativ:P 

Anonymkode: de888...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...