Anneisabell Skrevet 8. mai #581 Del Skrevet 8. mai MzMe skrev (1 time siden): Har ikke sett på snappen hennes de siste dagene.. Hvilken rase er det? Cobberdog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 8. mai #582 Del Skrevet 8. mai Selvfølgelig må de ha hund. Alle som strever med å få økonomien til å gå rundt, har jo hund… 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. mai #583 Del Skrevet 8. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 8. mai #584 Del Skrevet 8. mai richbitch skrev (3 timer siden): Selvfølgelig må de ha hund. Alle som strever med å få økonomien til å gå rundt, har jo hund… Det stemmer, bare å se på Luksusfellen 🤪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 9. mai #585 Del Skrevet 9. mai Enten juger hu om dårlig økonomi eller så bare driter hu i det og tenker at følgerne nok lager ny spleis 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 9. mai #586 Del Skrevet 9. mai Stakkars hund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 9. mai #587 Del Skrevet 9. mai Det er noe merkelig med hele dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 9. mai #588 Del Skrevet 9. mai Man kan ikke kjøpe seg hund, som koster minst et par tusen i mnd om du gir den kvalitetsfor, forsikring, klær og øvrig utstyr, for deretter sitte å klage på økonomien, lage papirark for salg…..Jeg blir sjokkert. Jeg har hund av samme str som denne dama vil få når den vokser opp. Jeg vet hva den koster i drift. Det er noe merkverdig rart med denne dama. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. mai #589 Del Skrevet 9. mai Harnoejegvilsi skrev (3 timer siden): Man kan ikke kjøpe seg hund, som koster minst et par tusen i mnd om du gir den kvalitetsfor, forsikring, klær og øvrig utstyr, for deretter sitte å klage på økonomien, lage papirark for salg…..Jeg blir sjokkert. Jeg har hund av samme str som denne dama vil få når den vokser opp. Jeg vet hva den koster i drift. Det er noe merkverdig rart med denne dama. Jeg tror de tror at ting kan løses ved å klage nok på snap. Gråte noen modige tårer, så kommer en idiot og oppretter spleis og slik ruller haster hjulet på fjellet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 28. mai #590 Del Skrevet 28. mai Kan influensere bli fratatt det reklame greiene tro? Vet at hun her var med i Beta programmet, og dermed fikk tjene på snap med disse reklamesnuttene som kommer mellom snappene. Og at hun har vist at hun har tjent en tusing her og der under snapping, men kan ikke huske å ha sett reklame mellom snappene hennes i det siste. Tjener hun ikke på det lenger? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 28. mai #591 Del Skrevet 28. mai Jeg får reklame hos hu, og hun har fortsatt stjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 28. mai #592 Del Skrevet 28. mai Harnoejegvilsi skrev (På 9.5.2024 den 19.04): Man kan ikke kjøpe seg hund, som koster minst et par tusen i mnd om du gir den kvalitetsfor, forsikring, klær og øvrig utstyr, for deretter sitte å klage på økonomien, lage papirark for salg…..Jeg blir sjokkert. Jeg har hund av samme str som denne dama vil få når den vokser opp. Jeg vet hva den koster i drift. Det er noe merkverdig rart med denne dama. Blir nok levert igjen den hunden der å.. Latterlig at noen i det hele tatt vil selge eller gi dama en hund. Er liksom ikke så lenge siden de fikk seg hund som ble levert igjen. Har nok med 7 unger og seg selv vel🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 28. mai #593 Del Skrevet 28. mai KrigOgFred skrev (3 timer siden): Jeg får reklame hos hu, og hun har fortsatt stjerne Okay. Ja, ser hun har stjerne. Mulig det bare har vært lite reklame når jeg har vært innom tilfeldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 28. mai #594 Del Skrevet 28. mai Nillani skrev (3 timer siden): Blir nok levert igjen den hunden der å.. Latterlig at noen i det hele tatt vil selge eller gi dama en hund. Er liksom ikke så lenge siden de fikk seg hund som ble levert igjen. Har nok med 7 unger og seg selv vel🤔 Jeg har alltid ønsket meg den rasen de har. Men den koster 30–35 000 kr, så det er bare en drøm enda 🤩 Derfor syns jeg det blir litt suspekt at de som nylig har klaget over dårlig råd, har sutret seg til spleis osv, plutselig har fått seg valp til den prisen! Hvor kom de pengene fra? Eller har de fått hunden gratis? Veldig rart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 28. mai #595 Del Skrevet 28. mai Armarillo skrev (10 minutter siden): Jeg har alltid ønsket meg den rasen de har. Men den koster 30–35 000 kr, så det er bare en drøm enda 🤩 Derfor syns jeg det blir litt suspekt at de som nylig har klaget over dårlig råd, har sutret seg til spleis osv, plutselig har fått seg valp til den prisen! Hvor kom de pengene fra? Eller har de fått hunden gratis? Veldig rart Kan jo være de er forverter eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 28. mai #596 Del Skrevet 28. mai Minombre skrev (1 time siden): Kan jo være de er forverter eller noe slikt? Det kan hende ja! Håper egentlig det er noe sånt, for det gir utrolig dårlige signaler å sutre seg til spleis fra folk, for så å dukke opp med en 30 000 kroners hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 29. mai #597 Del Skrevet 29. mai Å i går reklamere for vaskemiddel ark som koster skjorta... greit nok st hun får de, men prøver å pushe dyre vaner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 29. mai #598 Del Skrevet 29. mai Det har vært lite/ingen gnål og reklamering av Herbalife, har hu gitt seg med det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 29. mai #599 Del Skrevet 29. mai 9 hours ago, Men i all verden said: Det har vært lite/ingen gnål og reklamering av Herbalife, har hu gitt seg med det også? Trodde det var mirakel for magen hennes jeg. Energi og alt😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 2. juni #600 Del Skrevet 2. juni Hu har fått kritikk på snap i dag ang hunden. Og svarer i kjent sur og hånlig stil. Er noe veldig usjarmerende med voksne mennesker som takler kritikk så himla dårlig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå