Anneisabell Skrevet 1. februar #401 Del Skrevet 1. februar Chenet skrev (15 minutter siden): Som de fikk i gave fra noen de kjenner. Og det var lenge før den spleisen. Jeg syns Spleis er en uting, uansett om man starter den sjøl eller noen andre starter den - men greit å holde kritikken noenlunde relevant. De var kanskje på ferie i 2015 også men det må man holde unna denne Spleisgreia nå. Ja ikke vet jeg med sikkerhet hvordan turene finansieres, det kan vell ingen her vite 100%. Samma det, er hvertfall som du sier en uting med spleis og bruke medlidenhet for alt det er verdt. Til slutt er jo de som er med på spleisen som må slutte å gi og støtte denne galskapen, for det er jo nesten det man kan kalle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WVC Skrevet 1. februar #402 Del Skrevet 1. februar Anneisabell skrev (2 timer siden): Ja ikke vet jeg med sikkerhet hvordan turene finansieres, det kan vell ingen her vite 100%. Samma det, er hvertfall som du sier en uting med spleis og bruke medlidenhet for alt det er verdt. Til slutt er jo de som er med på spleisen som må slutte å gi og støtte denne galskapen, for det er jo nesten det man kan kalle det Jeg har ikke skjermbilder heller, hvis ikke hadde det kanskje vært en sak for Dagbladet. De elsker jo å skrive om influensere. Noe må man gjøre for å sette lys på det så følgerne hennes får øynene opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 2. februar #403 Del Skrevet 2. februar WVC skrev (16 timer siden): Jeg har ikke skjermbilder heller, hvis ikke hadde det kanskje vært en sak for Dagbladet. De elsker jo å skrive om influensere. Noe må man gjøre for å sette lys på det så følgerne hennes får øynene opp. Sitter så langt inne å godta en spleis,men nå som pengene renner inn var det null stress å dele den,da en følger etterspurte. Veldig enkelt å finne den selv også, om en har noen hjerneceller lagret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bananer Skrevet 2. februar #404 Del Skrevet 2. februar Jeg har bidratt på spleisen med 50 kr med glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 2. februar #405 Del Skrevet 2. februar MaKis skrev (På 31.1.2024 den 12.41): Hva heter spleisen? Skal rapportere. Hva skriver du når du rapporterer? Legger du ved bevis eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 5. februar #406 Del Skrevet 5. februar Blakk - men nå kjøpt seg Steve Madden joggesko til 1 500. Grattis til alle som er med på spleisen... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 6. februar #407 Del Skrevet 6. februar uanonym skrev (På 27.1.2024 den 23.27): Hun snakket litt mer om dette i dag. Det er gjeld som kommer fra Rørosbarn, og som hun får fordi hun er styreleder. Uten å vite sikkert, antar jeg dette kommer av mislighold, som hun som styreleder burde ha stoppet på et tidligere tidspunkt. Dersom de har drevet for kreditorsregning i lengre tid, kan økonomiske forpliktelser bli overført til styreleder, daglig leder, aksjonerer etc. Hun var ikke ansatt i Rørosbarn. Eller ble vell noen få %. Hun sto i kassen noen dager. Men det var faren og mannen sitt selskap, mens hun skulle holde på med julemagi som eget firma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 6. februar #408 Del Skrevet 6. februar Anneisabell skrev (På 28.1.2024 den 20.46): Det med at spleis sitter langt inne er så jævlig løgn. Det er nok derfor de deler for at noen skulle synes så synd på det og hjelpe til litt. Er vell ikke første gang de har fått opprettet spleis? Nei ble laget spleis til de i fjor eller året før siden de sleit så økonomisk for mannen hadde gått sykemeldt og ikke fått sykepenger fra nav. Da vippset også folk til henne. Fikk helt sjokk nå når jeg så det er lagd en til spleis. Skjønner ikke helt hvordan de kan slite så jævelig mye. Hun tjener nok litt som influenser, de holder på med herbal life og ser de ligger øverst på listen til hun som er over dem igjen, hun har vært åpen om at ene barnet er syk og med det hun har delt så ska man ha rett på omsorgstønad fra nav og diverse andre ting også. + Hun må vell tjene noe på denne julebutikken sin og det hun lager. Men selvfølgelig skulle iallefall en av dem hatt en normal jobb som ga stabil inntekt. Men er jo deres egen feil at de ikke gjør der. Samfunnet i dag er ikke laget for at man skal kunne gå hjemme. Syns det blir sleipt og bruke følgerne sine gang etter gang for å få litt ekstra cash inn i kassen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 7. februar #409 Del Skrevet 7. februar (endret) mariie skrev (På 5.1.2024 den 23.03): Hun sier de ikke han ha det pga. Familielivet og alle barna Men da kan de ikke skaffe seg 7 barn! Man kan ikke skaffe seg en haug med barn man ikke kan forsørge fordi antallet barn er så høyt at de ikke klarer å jobbe? Dette er noe av det sprøeste jeg har hørt! Få unge etter unge, og jo flere unger de får, jo mindre arbeidskapasitet har de til å forsørge alle barna? Galskap! Og så blir det opprettet spleis til dette foreldreparet som selv har valgt dette livet, men som ikke akter å ta tak i situasjonen og ta ansvar over livet de selv har valgt. Null sympati fra meg. Jeg kan komme på mye annet jeg hadde støttet fremfor å dekke gjelda til uansvarlige foreldre som ikke tar konsekvensene av sine valg. Og leste at hun opprettet en spleis før jul for å kjøpe julegaver til fattige familier? Men at hun ikke har gjort rede for hvor pengene havnet? (rett på meg hvis jeg har misforstått) Med tanke på hvor desperate de er etter penger så virker det svært suspekt. Fulgte de når de var "idébank for småbarnsforeldre", men avfulgte etter at kontoen skiftet helt kurs og ble mer reklame, eksponering, tigging, klaging og stakkarsliggjøring av seg selv pga egne livsvalg. Endret 7. februar av K_mb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. februar #410 Del Skrevet 7. februar Jeg kjenner en 8 barns familie. Der han er sykepleier, og hun lærer. rart dette er umulig for Nina? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 7. februar #411 Del Skrevet 7. februar K_mb skrev (1 time siden): Men da kan de ikke skaffe seg 7 barn! Man kan ikke skaffe seg en haug med barn man ikke kan forsørge fordi antallet barn er så høyt at de ikke klarer å jobbe? Dette er noe av det sprøeste jeg har hørt! Få unge etter unge, og jo flere unger de får, jo mindre arbeidskapasitet har de til å forsørge alle barna? Galskap! Og så blir det opprettet spleis til dette foreldreparet som selv har valgt dette livet, men som ikke akter å ta tak i situasjonen og ta ansvar over livet de selv har valgt. Null sympati fra meg. Jeg kan komme på mye annet jeg hadde støttet fremfor å dekke gjelda til uansvarlige foreldre som ikke tar konsekvensene av sine valg. Og leste at hun opprettet en spleis før jul for å kjøpe julegaver til fattige familier? Men at hun ikke har gjort rede for hvor pengene havnet? (rett på meg hvis jeg har misforstått) Med tanke på hvor desperate de er etter penger så virker det svært suspekt. Fulgte de når de var "idébank for småbarnsforeldre", men avfulgte etter at kontoen skiftet helt kurs og ble mer reklame, eksponering, tigging, klaging og stakkarsliggjøring av seg selv pga egne livsvalg. Disse er, etter min bok, et perfekt eksempel på mennesker som utnytter systemet (og gjerne vil ha enda mer!). De har utrolig dårlige holdninger og fører disse videre til ikke mindre enn syv barn. Det burde ikke vær lov å opprette spleis fordi "ups, vi dreit oss ut økonomisk". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 7. februar #412 Del Skrevet 7. februar Sammy! skrev (15 minutter siden): Disse er, etter min bok, et perfekt eksempel på mennesker som utnytter systemet (og gjerne vil ha enda mer!). De har utrolig dårlige holdninger og fører disse videre til ikke mindre enn syv barn. Det burde ikke vær lov å opprette spleis fordi "ups, vi dreit oss ut økonomisk". Men igjen og igjen er hun ute på tur, hakke penger men kommer seg på tur...lurt å grine litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 7. februar #413 Del Skrevet 7. februar Anneisabell skrev (58 minutter siden): Men igjen og igjen er hun ute på tur, hakke penger men kommer seg på tur...lurt å grine litt Hun tigger, mens vi andre setter en strek på barnefødsler etter hva vi har økonomi og kapasitet til, som blant annet innebærer å kunne reise. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 7. februar #414 Del Skrevet 7. februar Sammy! skrev (1 time siden): Disse er, etter min bok, et perfekt eksempel på mennesker som utnytter systemet (og gjerne vil ha enda mer!). De har utrolig dårlige holdninger og fører disse videre til ikke mindre enn syv barn. Det burde ikke vær lov å opprette spleis fordi "ups, vi dreit oss ut økonomisk". Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. februar #415 Del Skrevet 7. februar Hun har vel fått en diagnose for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 7. februar #416 Del Skrevet 7. februar Kjenner jeg får sikkelig avsmak av dama..er det mulig å bli så høy på seg selv. Ei venninne hadde sendt hun en melding og spurt noe angående herbalife, det kunne hun ikke svare på hvis hun ikke kjøpte produkter av henne..da er du jammen smålig altså..men å sjøl tigge om penger det er innafor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 8. februar #417 Del Skrevet 8. februar Men googler du rørosbarn kommer du inn på julemagi sin nettside? Hvor det ligger under en egen fane. hennes eget firma Ninam AS (regner med det er sosiale mediaene hennes?🤷♀️) hadde nesten 3M i driftsinntekter i 2022 og hun hadde ikke så aller verst lønn derfra. Nå når hun også kan ta ut lønn fra snapchat også vil jo hun tjene enda meir. Pluss på spleis i tillegg. Er lukrativt med følgere som attpåtill er generøse når livet slår til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WVC Skrevet 8. februar #418 Del Skrevet 8. februar Visla skrev (4 timer siden): Men googler du rørosbarn kommer du inn på julemagi sin nettside? Hvor det ligger under en egen fane. hennes eget firma Ninam AS (regner med det er sosiale mediaene hennes?🤷♀️) hadde nesten 3M i driftsinntekter i 2022 og hun hadde ikke så aller verst lønn derfra. Nå når hun også kan ta ut lønn fra snapchat også vil jo hun tjene enda meir. Pluss på spleis i tillegg. Er lukrativt med følgere som attpåtill er generøse når livet slår til NinaM As er alle inntektene deres. Julemagi også. Rørosbarn har de surret inn i samme nettløsning. Hvordan de har løst det regnskapsmessig hadde vært morsomt å se. Man kan jo ikke bare slå to firmaer sammen sånn uten videre. jeg synes egentlig at alt viser et stort rot. Lurer på om hun ser det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 14. februar #419 Del Skrevet 14. februar De har aldri gått ut å sagt hva som feiler sønnen, bare at han er syk. Fordi de ikke vil utlevere men å fortelle at sønnen til nære venner har tatt selvmord. «men livet går videre og hverdagen går sin vante gang». Snakk om egen bedrift. Snakk om selvmordet igjen. Så rett videre til reklame. Det er usmakelig altså🤪 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirrevipp84 Skrevet 14. februar #420 Del Skrevet 14. februar Dette reagerte jeg også på. Skjønner ikke poenget med å dele det i det hele tatt. Det har ikke engang gått ett døgn siden hendelsen skjedde før hun pratet om det. For så å håpe at alle vil hjelpe med å tømme lager. Usmakelig. Om hun så absolutt må dele det, kunne hun ventet i alle fall noen dager. Gjerne over en uke også 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå