Nora85 Skrevet 30. januar #381 Del Skrevet 30. januar Det er vel ingen som vet, hun viste aldri noe annet enn noen bestillinger fra nettbutikk så vidt jeg såg iallefall. Men det jeg vet er at hun på snap lovet at alle skulle få svar uansett, men det fikk de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 30. januar #382 Del Skrevet 30. januar men nå må folk stoppe og bidra til disse influenserene. hva er så spesielt med henne, mot alle andre som sliter i dag, og IKKE er kjendis?! hun har vel krav på penger fra nav og sosial feks? vanlige folk skal ikke betale hennes gjeld og forbruk. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WVC Skrevet 30. januar #383 Del Skrevet 30. januar iNord skrev (18 minutter siden): men nå må folk stoppe og bidra til disse influenserene. hva er så spesielt med henne, mot alle andre som sliter i dag, og IKKE er kjendis?! hun har vel krav på penger fra nav og sosial feks? vanlige folk skal ikke betale hennes gjeld og forbruk. Noen burde gå til avisa. Opplyse om hva som skjer. Sette et lys på hvor umoralsk det er å holde på sånn. Kanskje følgerne ser hvor lurt dem blir da? Vi kommer aldri til å få se hva som skjedde med innsamlingen til jul. Den gikk garantert rett i hennes egen lomme. hun lover jo ting hele tiden som hun ikke holder. Lovte også før jul å fremme små bedrifter på Instagram, men det var bare 1 som fikk av alle de som trodde de skulle bli vist frem. Stort engasjement på posten om å kommentere under hvem hun skulle fremme, ingen levering fra hennes side. samme med de middagsoppskriftene hun samlet inn på Snapchat etter jul. Kommer aldri til å dele dem heller. Det er kun for å få engasjementet i sosiale medier. Er så trist å se. Og det Herbalife opplegget er jo også lureri. Pyramidespill som hun tjener penger på ved at kundene hennes verver sine venner osv. ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 30. januar #384 Del Skrevet 30. januar Begynner jo å tenke at fantastiske Herbalife ikke akkurat bidro til å betale ned gjeld. Det er jo svindyre drittprodukter du må kjøpe inn selv for videresalg så sitter du der da, med røva full av pulver og ingen å selge det til 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 31. januar #385 Del Skrevet 31. januar Når man har 7 barn å forsørge, og der man i tillegg sliter økonomisk er det ikke rom for å leve ut drømmer. Og i hvertfall ikke om de omhandler å bruke penger/investere. Når hun og mannen gang på gang feiler og det ender i nedleggelse og konkurs er det ikke synd i dem. Sorry altså….At det opprettes en spleis synes jeg er forkastelig. For det er ikke mer synd i dem, kontra andre med dårlig økonomi, eller andre som har feila og tatt dårlige valg. Den måten sosiale medier brukes på, for sympati hos følgerne… Jeg vet ikke hva jeg skal si🙈 Hva er det Nina bidrar med som gjør at hun fortjener at folk betaler gjelda hennes? Hva lærer hun av det? I tillegg…..Folk spleiser på gjelda, mens hun velger å si litt «A» og ikke «B» Snakk om å manipulere følgerne sine….. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 31. januar #386 Del Skrevet 31. januar Flere burde rapportere den spleisen med bakgrunn i den før jul som heller ikke ble bevist gikk til rett formål 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaKis Skrevet 31. januar #387 Del Skrevet 31. januar Visla skrev (1 time siden): Flere burde rapportere den spleisen med bakgrunn i den før jul som heller ikke ble bevist gikk til rett formål Hva heter spleisen? Skal rapportere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 31. januar #388 Del Skrevet 31. januar MaKis skrev (1 time siden): Hva heter spleisen? Skal rapportere. MaKis skrev (1 time siden): Hva heter spleisen? Skal rapportere. Økonomisk støtte til syvbarnsmor Nina M. Ruden med familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xUxBenny Skrevet 31. januar #389 Del Skrevet 31. januar Visla skrev (13 minutter siden): Økonomisk støtte til syvbarnsmor Nina M. Ruden med familie https://www.spleis.no/project/360057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 31. januar #390 Del Skrevet 31. januar xUxBenny skrev (46 minutter siden): https://www.spleis.no/project/360057 Kjenner jeg blir sikkelig irritert over den dama. Dette har de rota til så mange ganger selv. Fatter ikke at folk gidder å bidra ned ei krone.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 31. januar #391 Del Skrevet 31. januar Harnoejegvilsi skrev (7 timer siden): Når man har 7 barn å forsørge, og der man i tillegg sliter økonomisk er det ikke rom for å leve ut drømmer. Og i hvertfall ikke om de omhandler å bruke penger/investere. Når hun og mannen gang på gang feiler og det ender i nedleggelse og konkurs er det ikke synd i dem. Sorry altså….At det opprettes en spleis synes jeg er forkastelig. For det er ikke mer synd i dem, kontra andre med dårlig økonomi, eller andre som har feila og tatt dårlige valg. Den måten sosiale medier brukes på, for sympati hos følgerne… Jeg vet ikke hva jeg skal si🙈 Hva er det Nina bidrar med som gjør at hun fortjener at folk betaler gjelda hennes? Hva lærer hun av det? I tillegg…..Folk spleiser på gjelda, mens hun velger å si litt «A» og ikke «B» Snakk om å manipulere følgerne sine….. Helt enig. Hvis jeg skal være ærlig mistenker jeg at de ønsker å tjene mest mulig penger på minst mulig jobb, og at det er derfor en 9-16-jobb ikke frister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 31. januar #392 Del Skrevet 31. januar Nå er spleisen oppe i hundre tusen, altså en tredjedel av gjelden. De som har vippset vet jo faktisk ikke hva slags gjeld de er med å betale på! Hun har sagt at det er gjeld fra Rørosbarn, som kom litt overraskende på. Men ikke noe om det er leverandørgjeld, mva eller hva det er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 31. januar #393 Del Skrevet 31. januar supermamz skrev (På 8.10.2022 den 0.35): Råd til å reise til London på tur? Under en mnd siden var det klaging på økonomien og at de hadde ikke råd til å mette barna sine. 😱 Billig å reise til London, billige steder å bo også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 1. februar #394 Del Skrevet 1. februar Luksusbia skrev (13 timer siden): Billig å reise til London, billige steder å bo også Men du velger pokker ikke å reise til London for så å sitte å klage på økonomien både før og etter turen. Jo mer klikk disse damene får,jo mer ufyselige blir de.. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 1. februar #395 Del Skrevet 1. februar Anneisabell skrev (3 timer siden): Men du velger pokker ikke å reise til London for så å sitte å klage på økonomien både før og etter turen. Jo mer klikk disse damene får,jo mer ufyselige blir de.. Nettopp! Kanskje det egentlig var Londonturen hu samlet inn til før jul? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 1. februar #396 Del Skrevet 1. februar (endret) . Endret 1. februar av Anneisabell Feil trå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 1. februar #397 Del Skrevet 1. februar (endret) MzMe skrev (1 time siden): Nettopp! Kanskje det egentlig var Londonturen hu samlet inn til før jul? Kanskje se på tidspunktet på det opprinnelige innlegget? Som er fra 2022? Endret 1. februar av Chenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 1. februar #398 Del Skrevet 1. februar over 100 000kr? jeg forstår ikke hva som feiler folk. er jo ikke vits å rapportere heller, for man må maile spleis med bevis på at noe er galt... ingenting er galt, det er de som støtter den som ikke skjønner hva de bidrar til, until next time liksom. hvor mye kom inn på sist spleis FØR JUL? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 1. februar #399 Del Skrevet 1. februar Chenet skrev (1 time siden): Kanskje se på tidspunktet på det opprinnelige innlegget? Som er fra 2022? Ja men de var eller på tur i 2023 oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 1. februar #400 Del Skrevet 1. februar Anneisabell skrev (4 minutter siden): Ja men de var eller på tur i 2023 oxo Som de fikk i gave fra noen de kjenner. Og det var lenge før den spleisen. Jeg syns Spleis er en uting, uansett om man starter den sjøl eller noen andre starter den - men greit å holde kritikken noenlunde relevant. De var kanskje på ferie i 2015 også men det må man holde unna denne Spleisgreia nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå