Orly Skrevet 4. juni 2023 #281 Del Skrevet 4. juni 2023 Sawyer skrev (12 timer siden): Men virker som dette er noe de gjør med jevne mellorom. Blir slått konkurs, og så flytter. Sjekker man rørosbarn på proff, så ser man at dette er et firma det har gått skikkelig dårlig med. De flytter ikke langt da, de skal fortsatt på der men mindre hus. Å det var helt andre grunner til at de flyttet fra Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. juni 2023 #282 Del Skrevet 4. juni 2023 mariie skrev (2 timer siden): Virker som det har gått "nedover" i 2023. Med både helse (mulighet til å jobbe) og økte kostnader. Men synes jo det er fint at de tar grep, er jo mange som lever i et luftslott som vil sprenge til slutt.. Jeg er enig, bedre de tar grep før det går fullstendig galt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 4. juni 2023 #283 Del Skrevet 4. juni 2023 Amatariel skrev (På 21.10.2021 den 7.59): Hun forklarer dette med boken på snap. Syns ikke hun fortjener tyn for dette... Den første boken finnes jo ikke lenger. Så bra hun kommer med noe lignende for oss som liker å dokumentere julene. Den originale selges fremdeles, jo!! Kjøpte den til mine foreldre ifjor fordi de hadde skrevet ut den de hadde. "Julens minnebok, den originale, først utgitt i 1998. Av Bente Nedberg og Mona Lærum" 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 4. juni 2023 #284 Del Skrevet 4. juni 2023 Det er en forferdelig situasjon de er i, og jeg synes synd på ungene som må flytte nok en gang. Jeg stusser dog på at hun sa at de gjør dette fordi de ikke har lyst til å jobbe seg ihjel, samtidig som de har valgt gründertilværelsen? Er vel lite som krever så mye jobb som å starte sin egen bedrift (hvis man skal lykkes). Så hva er galt med hamsterhjulet? Da får man lønn hver måned og forutsigbarhet på kjøpet. Noe som er veldig greit når man har 7 barn. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. juni 2023 #285 Del Skrevet 4. juni 2023 Syns det er et modig og tøft valg de har tatt. Skjønner godt det var vanskelig da! Man vil jo ikke flytte hvis man ikke må, men de velger heller dette over å "selge sjela si" og starte masse reklame for produkter de kanskje ikke tror på selv. I dagens sosiale medie-samfunn så er det virkelig et tøft valg. Anna Rasmussen har f.eks også en god del barn og bor i et flott hus, men der er det så mye drit som annonseres for. Glad ikke Nina går den veien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. juni 2023 #286 Del Skrevet 4. juni 2023 KrigOgFred skrev (17 timer siden): Hadde de spleis til inntekt for butikken? Nei til seg selv. Så reiste de til London ikke lenge etterpå. Var i høst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. juni 2023 #287 Del Skrevet 4. juni 2023 ¤flicka¤ skrev (5 timer siden): Det er en forferdelig situasjon de er i, og jeg synes synd på ungene som må flytte nok en gang. Jeg stusser dog på at hun sa at de gjør dette fordi de ikke har lyst til å jobbe seg ihjel, samtidig som de har valgt gründertilværelsen? Er vel lite som krever så mye jobb som å starte sin egen bedrift (hvis man skal lykkes). Så hva er galt med hamsterhjulet? Da får man lønn hver måned og forutsigbarhet på kjøpet. Noe som er veldig greit når man har 7 barn. Å være grunder krever vanvittig mye jobb, så da bør de heller gå for vanlige jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 5. juni 2023 #288 Del Skrevet 5. juni 2023 6 hours ago, Maydis8 said: Nei til seg selv. Så reiste de til London ikke lenge etterpå. Var i høst. Oj, hvor mye samlet de inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 5. juni 2023 #289 Del Skrevet 5. juni 2023 Maydis8 skrev (12 timer siden): Å være grunder krever vanvittig mye jobb, så da bør de heller gå for vanlige jobber. Men vanskelig å bli ansatt tenker jeg, når de i snitt har en syktbarndag i uka hele året.. Hun sa vel noe sånt som at i mars eller noe hadde de en unge syk hele måneden.. Å hva skla de jobbe med, de har ingen formelle utdannelser, så da blir det lavtlønnsyrker. og de klarer man jo ikke å fø en så stor familie på så er vel om å gjøre å prøve grunder livet til de klarer å nå jackpot å tjene mer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 6. juni 2023 #290 Del Skrevet 6. juni 2023 Jeg synes de har gjort et lurt valg. Spent på å følge prosessen i det nye huset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 12. juni 2023 #291 Del Skrevet 12. juni 2023 Har ingen av de noe utdannelse eller tidligere «vanlige» jobber ? jeg vet hun prøver å utgi en julebok, har litt reklame for lydbok og slik, men er vel kanskje ikke stor nok ? Hadde hun ikke flere følgere før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 12. juni 2023 #292 Del Skrevet 12. juni 2023 Klarer ikke å følge helt med, men har de solgt huset allerede? Siden hun sa at de står halvannen mnd uten sted å bo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 12. juni 2023 #293 Del Skrevet 12. juni 2023 KrigOgFred skrev (2 timer siden): Har ingen av de noe utdannelse eller tidligere «vanlige» jobber ? jeg vet hun prøver å utgi en julebok, har litt reklame for lydbok og slik, men er vel kanskje ikke stor nok ? Hadde hun ikke flere følgere før? Ja de skulle nok ha hatt vanlige jobber med fast inntekt i mnd, men ser ut som de ikke vill det.🤷🏼♀️ Så da offrer de vell huset så det skal gå rundt slik de har levd de siste årene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 12. juni 2023 #294 Del Skrevet 12. juni 2023 Litenoggod skrev (3 minutter siden): Klarer ikke å følge helt med, men har de solgt huset allerede? Siden hun sa at de står halvannen mnd uten sted å bo? Ja de vet ikke hvor de skal gjøre av seg i mellom tiden. Men om huset er solgt er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 12. juni 2023 #295 Del Skrevet 12. juni 2023 Litenoggod skrev (50 minutter siden): Klarer ikke å følge helt med, men har de solgt huset allerede? Siden hun sa at de står halvannen mnd uten sted å bo? Ja hun sa de hadde fått et privat bud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 13. juni 2023 #296 Del Skrevet 13. juni 2023 7 hours ago, supermamz said: Ja de skulle nok ha hatt vanlige jobber med fast inntekt i mnd, men ser ut som de ikke vill det.🤷🏼♀️ Så da offrer de vell huset så det skal gå rundt slik de har levd de siste årene nå. Hun prøvde seg jo i nuskin en liten stund og, men ble vel ikke nok penger der ca 30 tusen følgere er vel kanskje ikke masse, selv her i lille Norge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 13. juni 2023 #297 Del Skrevet 13. juni 2023 KrigOgFred skrev (2 timer siden): Hun prøvde seg jo i nuskin en liten stund og, men ble vel ikke nok penger der ca 30 tusen følgere er vel kanskje ikke masse, selv her i lille Norge Å nå tror jeg hun skal prøve seg på noe annet - har jo startet opp en egen motivasjonskanal på Instagram å invitert følgerne sine. Å driver å tagger Her og fru Fjellstad og de har Herbalife som inntekt, lager smoothiebowls og drikker te.. Så ikke overrasket om det kommer "noe"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 22. juni 2023 #298 Del Skrevet 22. juni 2023 Kjekt de koser seg på flytur til Bergen med hotell, konsert og alkohol++. Luksus 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UføreKaren62 Skrevet 23. juni 2023 #299 Del Skrevet 23. juni 2023 Litenoggod skrev (På 12.6.2023 den 22.38): Klarer ikke å følge helt med, men har de solgt huset allerede? Siden hun sa at de står halvannen mnd uten sted å bo? Ja de hadde solgt huset privat og kjøpt nytt hus. Overtagelse av det nye huset de har kjøpt var vist litt senere enn overtagelsen for de nye eierne av huset de bor i nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. juni 2023 #300 Del Skrevet 23. juni 2023 UføreKaren62 skrev (49 minutter siden): Ja de hadde solgt huset privat og kjøpt nytt hus. Overtagelse av det nye huset de har kjøpt var vist litt senere enn overtagelsen for de nye eierne av huset de bor i nå Men hvor skal de bo i mellomtiden..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå