Litenoggod Skrevet 1. februar 2021 #161 Del Skrevet 1. februar 2021 Linye skrev (50 minutter siden): Hvor gammel er nest minste der nå? 2 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 1. februar 2021 #162 Del Skrevet 1. februar 2021 Litenoggod skrev (1 time siden): 2 år Hun sa her for ikke så lenge siden at han er å anse som en ettåring med tanke på de problemene han har hatt på starten av livet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 1. februar 2021 #163 Del Skrevet 1. februar 2021 Er man fritatt for merking av reklame når det er egen bedrift det reklameres for? Eller, egen bedrift er det jo ikke når Rørosbarn er plassert på mannen og faren slik at hun selv kan få ytelser fra nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonies Skrevet 2. februar 2021 #164 Del Skrevet 2. februar 2021 mariie skrev (På 1.2.2021 den 11.38): Hun sa her for ikke så lenge siden at han er å anse som en ettåring med tanke på de problemene han har hatt på starten av livet.. Off topic, men har hun vært åpen om disse problemene? Kan ikke si jeg har fått med meg det der 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicci Skrevet 3. februar 2021 #165 Del Skrevet 3. februar 2021 Moonies skrev (3 timer siden): Off topic, men har hun vært åpen om disse problemene? Kan ikke si jeg har fått med meg det der 🤔 Ikke jeg heller🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 3. februar 2021 #166 Del Skrevet 3. februar 2021 "åpen og åpen" som sånne influencer damer er... Ligger et blogginnlegg der som sier noe om en vanskelig start og hun tok det opp litt igjen nå som han har begynt i barnehage. Er jo ikke lett denne balansegangen mellom dele/ ikke dele og fortsatt ha kanalen spennende nok og ikke utlevere barna personlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 3. februar 2021 #167 Del Skrevet 3. februar 2021 Så bra at han er i bhg. Har han nettopp startet ? Ikke fått med meg det . Men hun er jo ikke i form /sliter med helsen så hun kan jo være sykemeldt pga det mtp nav . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. februar 2021 #168 Del Skrevet 3. februar 2021 Veldig bra han har startet i barnehagen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 9. april 2021 #169 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg tar av meg hatten for denne dama som har så mange barn, drive butikk og suller på. Jeg har to barn, og hadde ikke hatt sjans til at hun får til. Jeg så et spørsmål angående reklame lenger opp. Det kan tenkes at jeg tar feil, men jeg mener at dersom hun har en åpen profil så kan de stå tydelig hva hun driver med/jobbe med på sosiale medier. Og da mener jeg å huske at noen en gang fortalte at man ikke trengte å skrive reklame på all reklame.Men jeg er ikke helt sikker altså. Men jeg husker noen nevnte det, men jeg husker ikke hvem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 13. april 2021 #170 Del Skrevet 13. april 2021 Hvem er det hun prøver å lure i forsvarstalen sin ang eksponering av barn? Hun eksponerer dem for å tjene penger. Så enkelt er det faktisk. Økonomisk vinning er ENESTE årsak til eksponering av barn på SoMe. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 18. mai 2021 #171 Del Skrevet 18. mai 2021 Idag reklamerer hun for kjekke produkter som fremsto som kun sterk anbefaling fra henne. Helt til det dukker opp reklame for egen butikk... Jeg visste den kom😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 18. mai 2021 #172 Del Skrevet 18. mai 2021 Linye skrev (4 minutter siden): Idag reklamerer hun for kjekke produkter som fremsto som kun sterk anbefaling fra henne. Helt til det dukker opp reklame for egen butikk... Jeg visste den kom😬 Alltid litt sånn. Men jeg tror på produktanmeldelsene hennes da. Mye mer enn andre som reklamerer for ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 18. mai 2021 #173 Del Skrevet 18. mai 2021 Linye skrev (2 timer siden): Idag reklamerer hun for kjekke produkter som fremsto som kun sterk anbefaling fra henne. Helt til det dukker opp reklame for egen butikk... Jeg visste den kom😬 Sånn holder jo alle influenserne på hele tiden. "Hurra for 17.mai (reklame for bunad)", "får så mange spørsmål om denne kjolen (reklame om kjole)" 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 7. juni 2021 #174 Del Skrevet 7. juni 2021 Hva er det hun har postet i story som hun sitter å skriker for? Hun hadde slettet tidligere story for noen ha tatt seg nær av det? Noen som fikk med seg? syns hun skriker daglig på den der snappen😱😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Applehead Skrevet 7. juni 2021 #175 Del Skrevet 7. juni 2021 supermamz skrev (3 timer siden): Hva er det hun har postet i story som hun sitter å skriker for? Hun hadde slettet tidligere story for noen ha tatt seg nær av det? Noen som fikk med seg? syns hun skriker daglig på den der snappen😱😱 Jeg ble også nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 7. juni 2021 #176 Del Skrevet 7. juni 2021 Applehead skrev (2 timer siden): Jeg ble også nysgjerrig... Håper noen som vet, ser det her og skriver😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relin Skrevet 7. juni 2021 #177 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Hun sa noe ala at folk ga opp for lett når man gikk fra hverandre, og at man burde prøve parterapi osv. Det var flere som tolket det som et spark i siden til Sara Emilie. Men hva gjør man ikke for å holde seg relevant? 🤷♀️ Endret 7. juni 2021 av Relin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 7. juni 2021 #178 Del Skrevet 7. juni 2021 Relin skrev (7 minutter siden): Hun sa noe ala at folk ga opp for lett når man gikk fra hverandre, og at man burde prøve parterapi osv. Det var flere som tolket det som et spark i siden til Sara Emilie. Men hva gjør man ikke for å holde seg relevant? 🤷♀️ Ja, hun sa jo først at hun hadde lest på IG at noen hun fulgte hadde annonsert et samlivsbrudd. Og det gikk inn på henne. Så kom det en lang story om at vår generasjon kanskje gir opp for lett osv. Men hun slettet det etterpå fordi hun var uheldig med timingen. Hun påpekte vel at hun mente generelt, men folk tolker vel det som et spark til SE som du sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangopai Skrevet 7. juni 2021 #179 Del Skrevet 7. juni 2021 Vanskelig å tro det var generelt når hun sier "i dag såg jeg et innlegg fra en kjent some-person som slo opp etter 10år med to barn" - det var jo helt konkret starten på whininga hennes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 10. juni 2021 #180 Del Skrevet 10. juni 2021 Mangopai skrev (På 7.6.2021 den 18.45): Vanskelig å tro det var generelt når hun sier "i dag såg jeg et innlegg fra en kjent some-person som slo opp etter 10år med to barn" - det var jo helt konkret starten på whininga hennes. Da vet man jo hvem hun siktet til ja🙈 Føler hun gjør alt for å holde seg oppe uten å tenke seg om😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå