Gå til innhold

Moren min mener jeg må besøke henne mer å ringe noe vi ikke har så mye tid til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri giddet å ha så tett kontakt med mine foreldre som TS sin mor ønsker, spesielt når det bare skal være på hennes premisser (og hun virker uinteressert når hun er der). Kan heller ikke fordra å snakke i telefon, men holder kontakten flere ganger i uken per SMS/WhatsApp. Og ja, jeg er en datter.

Anonymkode: 27e9a...dc6

Helt enig, og jeg både er en datter og har en datter

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker å invitere til lettvint middag eller bare kaffe vi. Sender en melding om at det er middag eller kaffe og vaffel på gitt tidspunkt på søndag.(Eller en annen dag det passer) til begge sider av besteforeldre.Da får den som vil komme, og vi har ren samvittighet om noen kjeder seg eller føler seg ensom. (De har alle bil) Vi får uansett bestandig høre at «vi ser dere aldri» Jeg bare jatter med og sier at sånn er det, med jobb og barn, og diskuterer ikke det noe videre.

Anonymkode: 1dece...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hun er ikke pensjonist, 50 år i full jobb, både morgen og kveldsskift. Takk for svar. Min samboer ringer inni mellom til sin mor, da moren er hjemmeværende så det er nok kjønnsforskjeller. Jeg er ikke så glad å snakke i telefon å finne på noe å si for å holde samtalen i gang. Det hadde blitt slik om vi ringte daglig. Eller bare gått i hva vi har gjort på jobb.. 

Anonymkode: 4fcef...f54

Tror ikke det er kjønnsforkjeller. Min mann ringer sin mor mye oftere enn jeg ringer min.

Anonymkode: 6f2cc...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...