Gå til innhold

Søker en venn eller to. Trøndelag/Sørlig Nordland


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Hei

Livlig dame på 51 som har av forskjellige årsaker endt opp uten venner.

kjenner det sliter litt. Jeg har gitt opp å prøve å bli kjent med noen her jeg bor. Det virker som folk har sine sett med venner og da er lite plass til en ny erfarer jeg.

Jeg ønsker meg noen jeg kunne fått besøk av eller dratt på besøk til. Finne på ting i helgene sammen med. 

Ting jeg liker er bla: Være ute, fiske, ridetur på hest, bade, tv og film, reise.

Har masse humor, kan være impulsiv, klumsete, glemsk, uformell, uhøytidelig, barnslig innimellom😂

Åpen for å prøve nye ting også.

Ser etter noen som det går an å bruke bil i mellom for å treffes. 

Skriv til meg på pm så blir jeg kjempeglad👍🏻💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

På 5.5.2019 den 9.56, Bente1234 skrev:

Hei

Livlig dame på 51 som har av forskjellige årsaker endt opp uten venner.

kjenner det sliter litt. Jeg har gitt opp å prøve å bli kjent med noen her jeg bor. Det virker som folk har sine sett med venner og da er lite plass til en ny erfarer jeg.

Jeg ønsker meg noen jeg kunne fått besøk av eller dratt på besøk til. Finne på ting i helgene sammen med. 

Ting jeg liker er bla: Være ute, fiske, ridetur på hest, bade, tv og film, reise.

Har masse humor, kan være impulsiv, klumsete, glemsk, uformell, uhøytidelig, barnslig innimellom😂

Åpen for å prøve nye ting også.

Ser etter noen som det går an å bruke bil i mellom for å treffes. 

Skriv til meg på pm så blir jeg kjempeglad👍🏻💖

Heisan og god morgen....sov lenge i dag,hahaha Nye venner er morsomt og spennende. Om du føler for å bli kjent med en som har en del av de samme kvalitetene som deg så ikke nøl med å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Em11mily skrev:

Heisan og god morgen....sov lenge i dag,hahaha Nye venner er morsomt og spennende. Om du føler for å bli kjent med en som har en del av de samme kvalitetene som deg så ikke nøl med å ta kontakt.

Pm sendt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...