Gå til innhold

Blir dårlig av høyre-regjeringen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som blir kvalm og svimmel av høyre-regjeringen? Våknet til Listhaug og FrP-greier på tvn og kjente kvalmen og svimmelheten kom. Får sånne anfall blandet av frykt og kvalme når FrP skal forsøke å bli statsminister og sånn. Hva gjør jeg? Orker ikke å se dem på TV eller noen ting. :( 

Anonymkode: 82f24...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skrur du av. 

De legger neppe vekk ambisjonene sine fordi vi ikke liker dem. Se på noe annet. 

Anonymkode: a0980...a7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må først og fremst jobbe med den politiske rasismen din. Å bli uvel av andres meninger er ikke normalt og beskriver et menneskesyn som i beste fall er grusomt. 

At venstreradikale ikke aksepterer andres meninger er vår tids største problem.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skrur du av. 

De legger neppe vekk ambisjonene sine fordi vi ikke liker dem. Se på noe annet. 

Anonymkode: a0980...a7d

Det hjelper ikke for da er de på radioen også. Også er det bilde av de i aviser og overalt. 

2 minutter siden, A-hunter skrev:

Du må først og fremst jobbe med den politiske rasismen din. Å bli uvel av andres meninger er ikke normalt og beskriver et menneskesyn som i beste fall er grusomt. 

At venstreradikale ikke aksepterer andres meninger er vår tids største problem.

Blir kvalm, svimmel og redd de. Spesielt av Siv Jensen, Trine S. Grande, Erna Solberg og Listhaug. De virker så sinna. De blir ofte uvenner med folk og er så ustabile og kan ikke så mye politikk heller. Handler om at jeg rett og slett blir uvel av de. Det går ikke an å gjøre noe med det. 

Anonymkode: 82f24...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir uvel av folk som ligner på de jeg nevnte også. Er vel en slags fobi jeg har utviklet etter at de fikk mer makt... :( 

Anonymkode: 82f24...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som hjelper er at jeg setter på musikk Høyreregjeringen aldri ville hørt på for å koble helt ut. 

Anonymkode: 82f24...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner også på avsmak for den sittende regjeringen. Især nå når Sylvi er inne i varmen igjen...

Kristenfundamentalisme koblet med Ayn Rand tankegods er jo oppskriften som har ført USA dit de er i dag. Dette sammen med ulne grenser mellom politikere og lobbyister, kanskje spesielt når politikerne selv er lobbyister som Listhaug.

Anonymkode: 19f62...b80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir uvel av JGS. Kan ikke tenke meg en mer ekkel mann. Skjønner ikke hvorfor han ikke innser at han drar partiet rett ned i avgrunnen. Han burde overlate ledervervet til noen andre. Hun burde gå av hun Hadia Tajik eller hva det er hun heter. En farlig maktsyk dame. 

Anonymkode: 85eda...5b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, A-hunter said:

Du må først og fremst jobbe med den politiske rasismen din. Å bli uvel av andres meninger er ikke normalt og beskriver et menneskesyn som i beste fall er grusomt. 

At venstreradikale ikke aksepterer andres meninger er vår tids største problem.

Det største problemet er at høyre-regjeringer og andre populister ønsker å undergrave og frata folk rettigheter og et anstendig økonomisk liv.

Anonymkode: 37ea4...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hjelper ikke for da er de på radioen også. Også er det bilde av de i aviser og overalt. 

Blir kvalm, svimmel og redd de. Spesielt av Siv Jensen, Trine S. Grande, Erna Solberg og Listhaug. De virker så sinna. De blir ofte uvenner med folk og er så ustabile og kan ikke så mye politikk heller. Handler om at jeg rett og slett blir uvel av de. Det går ikke an å gjøre noe med det. 

Anonymkode: 82f24...86a

Å si at Erna ofte blir uvenner med folk og er ustabil forteller bare hvor lite informasjon du bygger din frykt på. At Siv og Sylvi ofte havner i kontroverser kan til en viss grad stemme, men påstanden din om Erna er som sagt direkte latterlig. 

Påstanden din om at de ikke kan mye om politikk er også latterlig. Ofte i debatter så kommer Erna bedre ut en venstresiden fordi hun som oftes holder seg til politikk, argumentere godt for sine synspunkter og har ikke som hovedmål å fokusere på sine politiske motstandere. Jeg stemmer AP, men i de siste årene har jeg blitt mer og mer ubekvem med å stemme AP da de sentrale politikerne som Støre ofte fokuserer på motstanderen og ikke sin egen politikk. 

Anonymkode: d3061...24e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg som blir kvalm og svimmel av høyre-regjeringen? Våknet til Listhaug og FrP-greier på tvn og kjente kvalmen og svimmelheten kom. Får sånne anfall blandet av frykt og kvalme når FrP skal forsøke å bli statsminister og sånn. Hva gjør jeg? Orker ikke å se dem på TV eller noen ting. :( 

Anonymkode: 82f24...86a

Haha, hvorfor i all verden..? Som om Norge hadde vært noe særlig annerledes om det hadde vært de «rødgrønne» som satt ved makta :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir uvel av folk som ligner på de jeg nevnte også. Er vel en slags fobi jeg har utviklet etter at de fikk mer makt... :( 

Anonymkode: 82f24...86a

Det er normalt å ikke like høyresiden, og å bli opprørt.

Du reagerer til og med på folk som ligner disse politikerne. Da er det ikke rasjonelt lenger. Hvis du mener det du skriver her helt bokstavelig og det plager deg i hverdagen kan du nevne det for fastlegen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir uvel av JGS. Kan ikke tenke meg en mer ekkel mann. 

Anonymkode: 85eda...5b2

Har Jan Gunnar Solli gjort deg noe? Er jo en knakende kjekk kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det største problemet er at høyre-regjeringer og andre populister ønsker å undergrave og frata folk rettigheter og et anstendig økonomisk liv.

Anonymkode: 37ea4...406

Dummeste jeg har hørt :)

Høyreregjeringer ønsker størst mulig økonomisk vekst, slik at det blir mer velstand på alle :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det største problemet er at høyre-regjeringer og andre populister ønsker å undergrave og frata folk rettigheter og et anstendig økonomisk liv.

Anonymkode: 37ea4...406

Ja. Og det merkes på sett og vis.

Vet noen om noen bra TV-kanaler som er helt uten FrP-propaganda og høyre-propaganda? 

*hodeverk* 

Anonymkode: 82f24...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hedersbrukeren said:

Dummeste jeg har hørt :)

Høyreregjeringer ønsker størst mulig økonomisk vekst, slik at det blir mer velstand på alle :)

Eksemplet USA motbeviser dette.

Anonymkode: 37ea4...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eksemplet USA motbeviser dette.

Anonymkode: 37ea4...406

Haha, hva har USA med Norge å gjøre? Høyre i Norge er som SV i forhold til de to ledende partiene i USA :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Haha, hvorfor i all verden..? Som om Norge hadde vært noe særlig annerledes om det hadde vært de «rødgrønne» som satt ved makta :)

 

Det var jo det da. Masse var bedre da de satt i regjering syns jeg. 

Anonymkode: 82f24...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var jo det da. Masse var bedre da de satt i regjering syns jeg. 

Anonymkode: 82f24...86a

Som hva da? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Dummeste jeg har hørt :)

Høyreregjeringer ønsker størst mulig økonomisk vekst, slik at det blir mer velstand på alle :)

Mer velstand på de velstående mener du vel. 

Anonymkode: a0980...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...